Zyc0rE - The last man standin' (Sista svaret till Akinoy & Dalozzz)
Aight , sista svaret - knåpade ihop texten i förrgår o igår . Och kickade igår :) . Beatet är "Fat Joe - My 44" med lite förändringar ^^ =)Alla länkar är olika länkar ! Funkar inte en , så kanske en annan fungerar ! Tha diss aight ^ Tha diss aight ^ Tha diss aight ^ Intro : Zyc0rE & DaWaN Vers : Zyc0rE Reff : Zyc0rE Mixx : Zyc0rE Beat : Fat Joe - My 44 PZ =)
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
Zyc0re : Det här svaret ägde ju sönder deras andra :P Förjävla bra punchlines ! duffy duck, den var fet :P du vann den sista ronden helt solklart ;) helt enkelt, du ägde dom rakt upp och ner :PFRED & KÄRLEK <3
H-O-R-A
Bruschan:):):) FYFAN VAD BRA .. denna var bäst i denna beef.... ÄGDE sönder deras lätt tkr jag:S Punchlines rakt igenom;);) FETT jävla bra.. kmr pumpas så jävla mkt ;)GOOD FUCKING JOB..... pz bruschan(L)
Nevada Placerade | iCoyd crew Forza D
Thx brushor ^
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
Upp på denna!!!!!!!!!!
Nevada Placerade | iCoyd crew Forza D
HAHAHA, fyfan vad värt intro! Du är lika tight som dina bagijeans. Jah, KLOCKREN rad :D.. vad ska man säga.. Fet låt!
Du äger så jävla hårt , aawh :)
den e tung.. schysst flow å text... men jag vet inte... de e nåt med den som gör att jag ogillar =/ men vet inte va de e ... men men iaf du gjorde bra ifrån dig... pz
i'm a serial killer, its a bad habit
måste bara säga att reffen är något av det softaste jag har hört!UP whoa nu va fan!det är ju nästan bara kompis propps uppe nu va fan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Texten (A) ? :)
I am VIP , It means step aside motherfucker !
är på skolan nu, men ska lyssna hemma senare.
den va soft bättre än förväntat :s
Hej hej hej hemskt mycket hej
bara kompis propps!
Hej hej hej hemskt mycket hej
Du är faktiskt mycket bättre än daloz, men vafan lägger du upp på yousendit för?
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Detta va tight som fan, trodde faktikst inte att ni kunde klara av rond 2, men seriöst du klarade det fett ;D men ska jag vara ärlig tror jag inte daloz & akin ger upp efter denna, dom kmr nog svara. men vem vet, detta tog du hem igen.. Peejz-!
Moderator
2006-11-30 16:18
asså yousendit? Bra hastighet osv....
myspace.com/jiahprod
diggar inte din röst, flowet det funkar, beatet är skönt, ganska sköna dissar, det med näsan & det med baggyjeans ;D just nu är det väldigt lika asså.. nu vill jag se daloz&akin döda ordentligt, för det hade juh vart pinsamt om du tog hem detta för dem ;D men men, hyfsat skön i helhet ! introt; hahahahhahahahah
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
HAHAHAHAHAHA!!! "Vill till Jocke i Saltkällan" ärligt? pZyko kanske kunde snackat med mig innan om du ville ha skl "fakta"... Bara för att du är KNÄCKT inte bara utav din FÖRHUD, DALOZ & AKIN KNULLA SÖNDER DEEEEJ! satsa på idol ist du sjunger bättre...
daloz är ingenting, tight!
det är spikat
hehe brushan ;) detta va riktigt fett, blev riktigt förvånad :P tyckte daloz la sitt på sin bästa förmåga men detta är över deras låt faktiskt om ja får säga det, Daloz tog upp deras diss bra, men den blåser omkull av denna... Instrumentalet: härligt och tungt! Text o flow är fett brushan härligt flyt på shiten ;) 2 tummar upp bre Fred & Kärlek
B.G.L fooeshooe <3
hehe riktigt feta rader :P hehe tyckte denna höll det som en diss ska göra.. riktigt roligt faktiskt :P Puss o Kram
B.G.L fooeshooe <3
Riktig fucking fett assåå!!
Den blev mycket bättre än vad jag trodde den skulle bli =) Lika tight som dina baggyjeans. Haha. Kul dedär ;) "Daloz tog upp deras diss bra, men den blåser omkull av denna..." Håller med helt o hållet.
Men en sak bara, "Daloz suger lika hårt som Kodd", Det var väl ändå o ta i ;) ? haha.
Tha beef is over !!! fy fan va fett !!!! micslakt !!!! Zycore vinner !
http://www.herrbitter.blogg.se/
HAHA ! ägda :D Feet låt. pälskling <3
Rond två går helt och hållet till dig zycore, så jävla tunga grejjer. älskar WTC, den med kommer för snabbt osv helt enkelt jääävligt bra, trodde dom hade dig där, men nu har dom något att bita i ;) dallooooooossssssssssssss
varför ska dom svara för när det va Zyc0rE som svarade på deras ?
B.G.L fooeshooe <3
D-one vad snackar du om ? :S
hela skiten va tung något av det bästa du gjort. om du fortsätter såhär så kommer du noog gå långt! som jag nämnde förut det var reffen det fetaste skönaste och tyngsta jag hört! du tog utan tvekan hem rond 2
ZycOre tar hem det akin o daloz svara inte han har redan vunnit !
Vet inte vilken rad man ska välja som har dt lilla xtra ;/ Alla är sjukt jävla grymma, INGET SNACK OM SAKEN : Du tog hem detta brorsan <33
Jag ville bara berätta att WTC = World Trade Center :) För dom som inte visste :) hihi
Mysko1 P0: vs i helvete har det med denna tråden att göra?!
aijt jag ska droppa lite.reffen - gjorde du bra, utan den ingen diss.resten - joo det var helt okey, bra genomførda punchlines osv.Beat - det var fetast* det fanns sækert någon rad man fastnade før men ah bra jobbat brushan =) keep up' Fred & <3 mayne btw. du tog hem det ;)
AAC - http://www.myspace.com/ntodao
imorn, kom till stigen, rond 3 på scen.. puss
Nyy länk !
soundcloud.com/jerrones
Uppppp !
håller med Qustaph !!! ZycOre gjorde potatismos av er grabbar,
HAHA! du e störd ! lägg nert !
D-one sötnos klart man kan säga (notera att man faktist KAN säga) att ZyCore eller vad han kallar sig körde över dem. Sen är det ju en annan fråga,vem som -faktist- gjorde det fetast. Nu lyssnar jag på låten... Introt var enormt överdrivet..reffen va tung du borde satsa på att sjunga lite mer...rappen va aight,får man fråga varför du kör själv nu?ville inte dabbe va med eller?.. aja jag har inget med det där att göra,men får man fråga hur det började? jag har för mig att det var något i stil att akin & daloz eller så dissade din stad då eller? så blev du arg och svarade? aja nog om det..nu ska jag lana vidare DREAAAAAAAAAMHACK UP IN THIS D27 !
ÄR DU LAAAAAAA GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Ä*LÄÄÄÄÄÄÄ
Hehe klart man kan men hatar massa små groupies som sitter å spammar i trådar . FUCK WHOA KIDS! peace D-One P16 spammar i trådar?? vem har lagt flest inlägg i denna tråd??
D-One P16 folk skriver till dig i denna tråd å då anser du att de e dom ska ska svara i gb när du lika väl som dom kan göra det?? hur mår dubbelmoralen idag egentligen?? å dessutom så syns de vems lilla rövslickare du e så du ska inte snacka om ''groupies''
Till dom flesta i denna tråden(citerar kaggen i någon låt): "Ni tror ni är gata som vägarbetare ___________________________________________ lägg ner bara om ni inte har något vettigt att säga skit ia tt skriv då! lägg kritik ist!FRED OCH KÄRLEK!
Hur kan du påpeka att daloz läspar när du själv låter som en kvävd sumo med talfel? wei jag läspar också, ska du dissa mig nu? *hoppas*. pz out mr tajt
kvävd sumo med talfel ? aah så kan man oxå säga, lr ? haha smart han !
Engiz, ta och knip käft nu.
ZYC0RE tog hem detta i vilket fall. sluta lipa Lacox