Pojo - 60 sec kval
Ja, här har ni.
Pojo - 60 sec kval
Vers: Hörde nån om Freddy Krueger för det ludret är odugligt Folk sover aldrig nuförtiden å även om det verkar lurigt Så får du inse att världen är mycket värre än en skräckfilm Till exempel du är äcklig och det är bäst att du tar täckning Annars kapar mina rader dina ben som med en bultsax Du blir skuldsatt, slår flaskan mot ditt huvud till denna trumtakt Nu i juletider slår jag in dina knäskålar som en julklapp Och tack vare din morsa är du den man som föddes fulast
Reff: Pojo bjuder laget runt och la det tungt men ta det lugnt För även om du varit ung och galet dum blev kvalet tunt Detta är en manisk stund jag tar min bunt och tar mig runt Du har en varig pung jag e party kungen som bjöd laget runt
Vers: Kramas bara kärlek som en anaconda med ett strypgrepp Tar det så coolt att ni fryser och er talang den efterlyses Ni är värdelösa, kassa så det är ju klart nu att ni platsar Men klaga inte massa när ni blir sönderdissade platta
"Wannabe? Toughguy? Want a piece of me? Here, take both of my legs and walk home peacefully"
|