The z and jommpish - anonym diss.mp3
jag och samme satt hemma hos mig/jommpish efter att samme hade klippt håret som tog sån jävla tid, fan för dig samme , hahahah :D försnack: jag/ jommpish och samme/ the z vers 1: the z. vers 2: jommpish. eftersnack haha: the z och jommpish ajja här är låten! :D låten. låten. låten. låten. låten. låten. låten. låten. låten. låten. låten. låten. låten. låten. låten. låten. låten. låten. låten. låten. låten. låten. låten. låten. låten. låten. låten. låten. låten. låten. låten. låten. låten. låten. låten. låten. texten: The z: Du kallar mig för liten o jag kallar dig för hora// för du kommer att förlora när jag inte ger en krona// leva lika fattig o stå där ensam kvar// prostituerad jävla flata som lever på barnbedrag// det va kul du dissa mig och håller lugnet// men när jag paya din mamma, blev du plötsligt horunge// osen säger du att du börjat träna på gym// men när jag såg dig sist vare på barnsim// nu är det slut med mig, ja ska bli alkoholist// haha för om jag är toppen av elite , jadå ligger du sist// ja visst, du blir tofflad som en femenist// och alla hatar dey som en nsf rasist// jommpish: jag kliver in och styckar dig som ett enkelt projekt// klockrehnt och utan att någonting går snett// jag lägger det så mother fuckin fett// och inte nog med att jag gör det så jävla lätt// det blir korekt och våran mick är som en woddo docka// grabben du kommer få en tjock mocka// du lägger bara skit som ditt eget röv hål// jag droppar lika starka rader som alkohol// och det är mer en vad du tål// så vad kan jag göra mer en att dricka mer och seya skål// hälsa din mamma från hennes hallic// jag knullar henne så hårt att hon får magknip// jag är hallic till det flesta// knullar din mamma för det mesta// och hon seyer själv att jag den bästa// så sluta käffta, komentera tack! :D
www.existenz.se Sveriges roligaste sida.
|