Dominic - Ett gäng bönder (svar till area)
Yeeeh vad finns det att säga.. datorn vart lagad nu, jag spelade in och släppte Puss!
Speedyshare länk
texten.
vänder på steken, jag rättar efter mina regler det är dominic som kommer in och sprätter denna leken egga bryter värre än vad jag bryter viktors näsben jag ska ta över allt ni har fitter bäst ni vänjer er egga kan du nåsin komma på nått eget men spela roll för allt dubbel gör så får vi höra samma i hans nästa låt neka inte, dina vänner satt och sa till mig att du skulle kunna döda för att va som mig mannen, inget hyckleri, jag leverar ren fakta såsom att victor ståhl knullar sin egen mamma eller såsom att räkans föräldrar älskar spriten eller lite som att dominic fucking härskar beefen eller typ såsom att, egzon blev dumpad av elin eller att alla ni fem sitter och runkar till selim kanske som att adde söker närkontakt hos sin egna mamma inavel, skilsmässa, klart farsgubben vägrar stanna
ref ett gäng bönder, klart jag tömmer min hunger självmord enda utvägen när ni möter dubbel ingen Axel denna gång jag vill kö själv så att alla får se hur en kör över fem
eller att jesper för nåt år sen hade finland i fejjan eller snarare att dominic har alltid mer om er att säga eller typ som att backlund blev mobbad i tre år eller lite likt att dubbelv nollar er från tre håll cheche,dominc lägger flerstav, besöker i er stad eller att jag kickar dubbla rim nåt ni behöver ha mer av eller att jesper toffla ett år för att få nåt av sin brud dominic expanderas mannen det går bra nu! personliga dissar? era vänner ger oss fakta om er slaktar mer, dem skämms över att ni kallas nolltvåtjutre eller lite av när malin dumpade jesper på plats och till dem som undrar, allt jag säger sant victor vart så rädd att han försökte skylla på en brud skulle My snitcha mig? mannen du kan snyfta på min kuk motherfucker, när din och jesper morsa är själva inge prisklass på dem, fukking horer från estland fått nog på lögner, så jag pilar igen din glappmun big up.s till grabbarna som spika upp backlund jag är blatte, svartskalle och nu ska jag hämnas hur känns det när negern moppar golvet med fyra svenskar? ref
area splittrades, tänker inte låta skaparen gå dissfri jag matar punchlines och jag kastar dem mitt i lilla jeppe jesper, vart är din stolthet nu inga ljusare tider förvandlar beefen till ett grått spel nu Blaow Blaow blaow, jag säger akta backa bak jag hörde över telefon fitter ni kan snacka bra beef är beef, er utväg att är att lägga ner efter denna låten så kommer ni aldrig kunna battla mer tänker inte låta nån som er ta sista ordet och area bestod utav en massa fitter och horer såna skojjare, tjarmuttas hela bunten dominic kommer in och krossar snubbe efter snubbe
http://www.myspace.com/bigdomilicous
|