Walle, knAs & Pelle - Hälsa hem
Pelle var i piteå i helgen, så då tänkte vi att vi skulle snöra ihop en låt :) här är resultatet! Lägg en komentar är ni snälla...http://www.speedyshare.com/430380217.html Vers1: Walle Vers2: knAs Vers3: Pelle Vers4: Walle Vers5: Pelle Vers6: knAshttp://www.speedyshare.com/430380217.html Beat: Mister KA - Beats like this break stripper Mixning: Jag & knAs Inspelad hos mig // Walle, knAs & Pelle
jaa, va ska man säga booyz!! går inte att säga så himla mkt för den är så jävla sjuukt bra!! Kommer att ligga på playlist ett bra tag framöver ;)! keep it up ;) Peace!!
walle: någolonda bra :D men men gillade inte fullt ut.. :/ Pelle: nice nice :] söt jävel :D men tycker om dig mer på annan typ av låtar :] ;) men nice anyway :] hahaha knas: nice :] pöjk lägger de bra :D annat: gillar inte pite dialekten på rapp :D men annars vare nice gjort :] keep it up ;)
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
Tackartackar. vilken sorts menar du då schizofrenis ? :)
Skön låt allmänt, men inte nått som föll i min smak :S Men alla la det bra :) Keep it up.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Walle: La de nice ;) mkt skönt att lyssna på.. å flowet var härligt med rösten! Pelle: Lät jefligt bra å förbannad! mkt gillandes! du var värst, men släkten är värre ;) Knas: GILLAS! du la det fett skönt också! alla tre la det härligt! mkt skön session.. kommer spelas på min playlist också kan ja lova..! PiiZ guys
5 fingrar, 4 chanser
Tack , soft att ni diggas , till viss del iaf.
yeah yeah grabbar de va niiice =P bög pelle är söt
hohohihihahahehe
Pelle har sagt det tidigare kolla upp ordet flow ser ni inte en bild på pelle då måste ni säga till =) Flowade på bra skön text. Walle: Skönaste låten jag har hört från dig, Knas : bra låt av dig men har hört bätre från dig :P Övrigt så var den bra , Och säg till om ni hittar ordbeskrivningen ;) Peace!
Tack som fan // Walle & knAs
Tack nico och wirre :) // Pelle och... nää han är själv
ok d här va riktigt nice :D alla 3 la d fett ;) gillas som fan :D piiz boyz öpp!
e d ok lr?
Helt okej fan.. Pelle har som cool röst men nån skum dialekt.. Vet inte, är de skellefteåkille vi talar om här elr? =) Knas gillar din röst.. texterna måste jobbas mer på...
Tack smig och _ak4 . ahh det är de typ :P
det hära var riktigt fett :P alla 3 la det naajs! :)
Walle du la det nice ;) knas la det också jävla fett , men jag tyckte att pelle var fetast :P jaja alla 3 var feta
hurmph..
Men knas jag gillar din röst;)
hurmph..
knas du va fett skön i denna !. wqalle: du har varit bättre :P pelle : hyffsat
This is my style, this is my rap, this is my rhymes, my life
Tyckte den var helt okej! Pelle var tightast på spåret dock!
facebook.com/idiomatisk - fan page
Jorå ni flowar på fint grabbar, keep it up!
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
Tack alla som diggar =) tack Michael å tomkar! =)
Walle sådär tkr inte om din röst men flowet sitter ju Knaz Riktigt bra allt var fan P Pelle sist men inte minst du är för duktig du rikigt fett :] Keep it upp ;)
Ge mig chocklad , Du vet jag älskar brunt , sätt koppel på din tjej för du vet jag ger hon kuk!
helt okej! KnAs bäst på låten ! ..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nä men piggare du vet :] (A) haha ljusa låtar ;)
Tack alla. Haha ok schizo.
ja det här var bra !!! ;D detta gillar grymt mycket pelle var bäst på låten helt enkelt !! yeah !
chasse dyker upp som döda fiskar
Tack hasse och alla andra :D
pelle boy ;)
Hej, ni kan ju rappa, men ingen låt jag kmr digga mer xD kn4s, än så klarar jag mig på dina andra låtar ;) pussis
Tack alla som gillar! ;D Matzi: Ok , tack.. de kommer mer :)
Det säger jag med, Upp!!! ! ! !
najs najs alla 3 ! =) orkar inte ge närmare kritik på er alla, tkr att det var bra lagt från alla. keep it up ! =)
Walle: Med micken i min högra hand så slaktas ni och mördas snabbt Jag skrattar mer som dödens skratt och lägger alltid höga rhymes Ingenting blir bättre när du inte fixar dina texter Ingenting som fattar sämre när du skaffar värre fester Leta efter titeln underground men framförallt Jag är hiphop gangster med en känsla och tallang Jag krossar alla dina låtar som dom vore underkänd Du passar mycket bättre till min egna lilla gangsterfans knAs: okej , du ville jiddra 8 bars i ditt ansikte ställ dig upp mot mig du dödas snabbt när ja flippar micken let´s bring it! och jag tar ner dig på jorden. jag krossar allt i min väg som thailand flodvågen alla vet jag släpper fett när jag entrar mitt mickbås du ligger alltid offbeat därför drabbas av liggsår flyter alltid fint på beatet å visar klasskillnad fitta fatta va ja menar du har inte en chans att vinna. Pelle: Det låter pang när vi steppar och flyttar oss in på scenen Efter alla fittor fattat vi tar över denna hiphopleken Vi spelas på discoteken efter stägningsdags Vad som än låg före, så har vi kommit ikapp Snackare snackar skit så vi snackar ingenting alls Och ska du prova möta oss, så har nått din sista chans Vi kickar rhymes och krossar allt vi beafar allt och rappar snabbt Tre galna rappare så är bitarna på plats. Walle: Jag är överklass med sköna rhymes och tunga styles En galen liten rappare med allt som klassas fram Och jag klarar alla beafar och jag knäcker alltid beatet Jag vinner alltid priset för jag skapar bäst musik ja. Allt som du säger och som du försöker säga mig Att du var mycket bättre för att jag var mycket säkrare Jag pressar dig till noll och slår dig hårt med denna låt Fuck you and god bye nu vet du vars jag står Pelle: Rappare på plats och ni vet att vi kan flippa det Vi är dom enda jävlarna som i helhet kan kicka de Du får lov att ta imot för att beafen kan bli lång Mäter vi rappen i tyngd så jämförs vi med en bomb Ingen fin sång kvalité med fet teknik Med ett pappersark och mick förvandlas till dynamit (Och lyric) Fatta skiten när vi kommer och skapar problem Ni vänder om hem, vi står kvar med hiphoptrofén knAs: Stil och kvalité är obliatorisk när vi droppar Vi tre tillsammans, vi kan fan inte stoppas hanterar alla stilar lägger alltid sjukt tight som sagt, du vet vi förtjänar all hype, thats right, när vi kliver fram domenerar vi scenen skapar boonce på dansgolvet, du lyckas aldrig me skiten du släpper kan knappast kallas för hiphop jag anser det mer som kludd i min rimblock.
Väärt , mer comments ppl!