I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hallbäck & Giggen - [FESTA LOSS]

Vår Hiphop - Audio & Video

2006-11-13 00:35

Hallbäck & Giggen - [FESTA LOSS]

Japp då har Hallbäck släppt sin skiva, och jag tar chansen att slänga upp en av låtarna som jag va med och gästade på..

Denna är gjord under lov veckan i mitt besök i enköping !

vers1: Hallbäck
reff: Hallbäck/Giggen
Ver2: Giggen

så digga hata älska här är den iaf !

Klicka på mig

"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya"
// Petter ft feven - Vill Ha

2006-11-13 00:42
ja här e den! gött gubbar! inspelad hos mig ju :P haha :D kommer me lite utförligare kritik imorgon e för trött nu :P

checka folk!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-11-13 00:44
Giggen, du har fått skönare röst !  nu börjar det likna nått.
flow är bra, text & resten är helt okej..  men man ser utveckling iaf ..

hallbäck, helt okej, första låten jag hört av dej, så det är najs..

pääys !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-11-13 00:46
hallbäck bra flow o känsla,  giggen bra flyt men sämre känsla tycker jag. men soft låt.
Get MAD and change

2006-11-13 00:53
hallbäck: inte hört dig tidigare men skönt flyt men ingen värd lyric, för lätt helt enkelt, skön röst men öva skrivandet för det va inte bra

giggelito a.k.a tröjbanditen : när jag hörde att de va detta beatet tänkte jag direkt att detta inte är giggen, du vet att jag inte är en direkt hatare men detta passar inte dig, skön lyric dock men det känns jävligt stelt lagt av dig, typ som att du inte vet hur du ska hantera din röst till ett sånt här beat å en å sån här slags låt, men nånstans ska man börja i sin utveckling å utbreddande av sitt rappande å du gör de helt okej ändå, tror att om du fortsätter göra liknande låtar så kommer de bli skitnajs faktiskt!

btw... ingen tröja imorron = massmord på agneberg! :P

peace!!
i'm a serial killer, its a bad habit

2006-11-13 01:38

Martin89  - tackar maayn kul att du bärja fassna du me aaah dee som sagt ny stil så aaah vem vet ;)

pajja-production - jo tack maayn kändede me första gången jag förösker rappa snabbt som jag ser de är de här mer Hallbäcks stil en min jag e vanligtvis laidback och aah du förstår säkert men va bara tvungen att testa iaf

Lelly Aka Mordisk Pskykopat - thnx mate jooo de är fullkompligt exakt och precis som du säger du tog orden ur min mun... ganska roligt attde ändå kom fram ... stelhet förklarar min osäkerhet me tempo och hur jag ska ha mitt röstläge i samma anpassning .. inte vanmen gjorde ett försök ... ska forstätta att droppa lite annurlunda här nu underhöst och vinter ... för attsedan stå klar me en förbättring till våren då även mit platta ska släppas ...

tack så mykke och fortsätt upp på denna :D

fred och kärlek

Moderator

2006-11-13 05:56
Fan denna va nice tkr jag ;D Så hallbäck har släppt skivan nu alltså?
Får väl höra av mig till han då :)
myspace.com/jiahprod

2006-11-13 07:01
aight, det var helt aight, inget super direkt. reffen var dock tung tycker jag, hehe. :)

Hallbäck: helnice, bra flyt, hyffsad text, du fuckade på vissa uttal utav rimmen. vet inte hur jag ska förklara, men du markerade dom förmycket? shit the same. som sagt, bra flyt, men dock sämre än "0171 0522"-låten. Reffen tung:)

Giggen: Fuck no :( vart är min giggen? :/
men ey, klart du borde testa, men inget som Jag gillade iaf.
Visst kanske det finns en "framtid" för dig inom att lägga det i detta tempot, men, du är fan så mycket bättre när du gör ditt.
www.Laneby.com
Spit It Out Crew!

2006-11-13 11:30
tackar laneby och j-a!!

jooo sant !!!

2006-11-13 21:36
uppp nu då !!!

2006-11-13 23:40
fan har denna dött elelr?

2006-11-14 02:57
JAg tyckte den var skön! har redan beställt mr.hallbäck´s skiva! ;) hoppas den är suuper! :D
"Jag Gräppar Pistolen Laddar Den å Sicktar!"

2006-11-14 12:06
men giggen vad hogare?

2006-11-14 12:09
Tackar nu lyssnar ikväll ;D peace
Hej hej hej hemskt mycket hej

2006-11-14 18:32
hogare aah de hoppas jag :$

2006-11-14 20:26

första gången jag hör dig hallbäck du ligger skitet fett tajt;)
o giggen broshan det va inte din stil annas har du utveckals som fan!!

Shuuuz Shuuz Lägger pistolen mot käften o slår sönder dig med stolen !!