Hallbäck & Giggen - [FESTA LOSS] Japp då har Hallbäck släppt sin skiva, och jag tar chansen att slänga upp en av låtarna som jag va med och gästade på..Denna är gjord under lov veckan i mitt besök i enköping !vers1: Hallbäckreff: Hallbäck/GiggenVer2: Giggenså digga hata älska här är den iaf !Klicka på mig
Martin89 - tackar maayn kul att du bärja fassna du me aaah dee som sagt ny stil så aaah vem vet ;)pajja-production - jo tack maayn kändede me första gången jag förösker rappa snabbt som jag ser de är de här mer Hallbäcks stil en min jag e vanligtvis laidback och aah du förstår säkert men va bara tvungen att testa iafLelly Aka Mordisk Pskykopat - thnx mate jooo de är fullkompligt exakt och precis som du säger du tog orden ur min mun... ganska roligt attde ändå kom fram ... stelhet förklarar min osäkerhet me tempo och hur jag ska ha mitt röstläge i samma anpassning .. inte vanmen gjorde ett försök ... ska forstätta att droppa lite annurlunda här nu underhöst och vinter ... för attsedan stå klar me en förbättring till våren då även mit platta ska släppas ...tack så mykke och fortsätt upp på denna :Dfred och kärlek
första gången jag hör dig hallbäck du ligger skitet fett tajt;)o giggen broshan det va inte din stil annas har du utveckals som fan!! Shuuuz Shuuz Lägger pistolen mot käften o slår sönder dig med stolen !!