Raddan - Flickans namn Happ ny låt, Propps till ett svin skönt beat ! dock vet jag inte va du heter på whoa :( men du får kommentera i tråden, beatet heter iaf J-Abeat20LÅTENJa har fixat allt, mixning o sånt grajsemojsKonstruktiv kritik gärna :) från alla FÖRUTOM kalle "Mouldy_mushroom"PeysTEXT:Först så var du bara där,du fanns, och du finns, men inte mig näraldrig vi har träffats. altså en som alla andra,men när du tog kontakten är du mer än någon annanAldrig har en dröm som du, varit mer sannför faktan den blev äkta när du höll min handdu är inte allt du är något mer än deten kram blev till en känsla som bara ville ha flerge mig mer för mitt tålamod är inte starktvarför inte vi två, så du kan va mitt knarkvara mitt knark som kan användas igenför när dagen den är slut vill ja ta dig hemför att utrycka min känsla som ett ord att jag gillarför en flicka som du får inte försvinnafast problemen dem är få men endån våldigt hårdaja kan lova det är många onödigt fällda tårarallt som du är som du vill, dig jag fannmen vad är Flickans namnallt som du vill som du är, dig ja fannmen vad är ditt namnett namn kan få fram väldigt många känslorantingen är det fint eller en av dina vännersom gjort något snällt eller dumt du får bestämmaallt jag vet att de ja söker efter får mig att kännalivet i en ny mening i nya hoppsom ett ja tack till ett nytt framtidsförskottså lutar mig tillbaka tänker på hur hon såg utkanske va hon blond eller hade hon mörk hylång eller kort va hon smal eller tjockhade hon jeans eller shorts, hade hon blus eller toppjag försvinner långt långt bort i mina drömmarbara vara me dig får allt det onda att glömmasdet sade klick när vi sågs som ett simpelt pussel200 bitar och mitt hjärta det är brustetsom en operation och jag är patientdu tar hand om mig fixar allt det onda som häntom det är vi två återstår att seför jag såg och ja känner o jag vet hur du lerSå kom till mig, kom snälla kännär det vi 2 eller en olycka som har häntallt som du är som du vill, dig jag fannmen vad är Flickans namnallt som du vill som du är, dig ja fannmen vad är ditt namn
du har utvecklats som fan men snälla sången i bakgrunden dödar.