Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
yea detta ä nice:) den e så mysig när du kör så där lågt å lungt annika ä bäst:) Puss
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
Låter ganska bra ! Keep it up
Tonfisk
hehe väldans mysigt.. *korkar upp vinet*
http://www.innuce.nu
oj fan freebeat av DCRIMmix av P-tech tack du e grym gubben!!!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2006-11-01 19:01
Vad kan man säga? Grymt bra helt enkelt! ;) mer vin!1luv A! +p-tech+
Beats, creativity & life https://soundcloud.com/p-tech-santiago
otis nä DU e bääst haha tack!!!swedishtiger tack!exi_ tack så myycke :)sikkan haha yeaaaaahhhh rött eller vitt?Demirel oj! haha tar de som nått positivt... ;)
Oh yeah! Jag diggar det här som fasen! Älskar lånsamma låtar om sex och då är det inte för att jag pervers utan för att känslan är så fet i dem! Phatt!
Yeah, you know..
Du verkar grym... Men lyckas inte greppa låten riktigt.. Vore kul o höra en " vanlig låt " me dig.. Misförstå mig rätt nu :) Peace
Highfive anyone, anyone?
kom hem till mig vi kan röga en riktigt fet holk
www.markemusik.se www.twitter.com/markemusik http://mekkeriet.blogspot.com
vaar helt ok, men reffen,, usch.. låter verkligen inte bra när du drar ut på viiiiiiiiiiiiin. annars riktigt skön låt!
haha fan tack för alla kommentarer, även dom som e mindre bra :P funderar på o göra en snabb låt men de e inte riktigt jag :S
skönt & laidback som alltid tycker ja Ankish;) går framåt..keep up tha shit. //Jooe...
haha det e skööönt faaan xD påminner väldigt mycket om Whoa's egna Frida, men liite annorlunda :P HAHA, men det här va grymt soft faktiskt, seeexy röst om man säger så :P Pheyzz.....
One in a milli-on.
Annika. Denna låt får en mysfactor på 100 asså så mysig du låter riktigt sexig på denna vill bara krama dig hahahah.. men jag tror du har hittat din grej. för de här låter bra. Asså du har bland de skummaste stilar jag någonsin hört men den e endå så underbar diggar de här värkligen du e bäst gumman keep it upp //Banditen
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
haha jag håller med mats! så skumt men fan så bra ändå :D man blir suuugen faktiskt... :@ :@ :@ VIIIIIIIIIIIIIIIIIIBB ARGARGARG... braaa låt! braaa tjej!
www.magnusrytterstam.se
nefyfan...va e de här förnått????????????
Uddevallas`Finest
som jag sa tidigare. skön låt annika! :) peace
Jooe tack så mycket :) kul o höraEl Calfilas tack :)Mr banditen TA BORT HANDEN haha tack :DMange här sitter jag o gör en hel låt till dig o allt du gör är att blir arg *mycke ARG* haha men tack! :)Jay-jay det är en låt!Paragon verkligen tack! :)Jollen tack så mycket :)stopher tack min vän
Ankan... du blir bara skummare å skummare :D Låten har en riktigt soft/porrig känsla, du har lyckats bra med denna!! 8 bisonoxar av 10 möjliga Pz
Planet 80!
yeaaaah tack ante pante! ;) puss
skön låt :D Gillar dig mer och mer varje gång jag hör dig, Keep it up :)
helt okey måste jag säga.. måste dock hålla med (vem det nu var) att det inte lät så bra det där utdragna viiiiiiiiiiiiiiiiiin... puss hejj
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen
haha annika så den va till mig? då skäms jag ju ;( sry... låt mig gottgöra!! ;)
www.magnusrytterstam.se
Detta va fett.. dags o planera vilken brud man ringa hem idag o spela denna för...
sputnik tack! :) kul o höraophone vissa gillar viiiina andra inte ;)MANGE så...du ska gottgöra mig? vi får prata mer om de här sen ;) Mouldy_mushroom Yeah U do that! ;) de e de den e till för!spektabilis ...
Annika, du vet att jag diggar älskling :)
haha tack serum :)
upp!
opps beat av YoungH productions :) hehe
smaken e som baken
pallar inte dialekt asså, ledsen
http://www.sthlmmd.se
aaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahaaa! drick ditt vin och lägg dig sen istället!
- 654 -
shit va fan e de me alla? e ni höst deprimerade eller?
hahahahahahahahaha ja men lilla gubben jag tror du e lite för liten för o veta vad konstruktiv kritik är så därför tar ja inte illa upp. Vissa har älskat när ja dragit ut på viiin o andra tycker de låter för jävligt, that's life! man kan inte älska allt. Jag tänker inte låta mig tryckas ner av en skitunge som dig. skriv till mig om 10 år så kanske du har växt upp
Kul med lite fler tanter i gemet, yaaao. Känns som jag inte har en aning om hur pass skicklig du är som rappare efter denna, dock.
*asg*
hahahaah!
de hundra första åren är värst
vem är höstdeprimerad? ta en titt på din bild igen
men jag tackar för ett gott skratt..
för överskattad låt, du borde träna ..
träna på vadå? att låta som alla andra? NÄ TACK
tack!
philosophia F22 Mixningen är dålig, du har jobbig dialekt.. dock har du en söt stämma.
Henka har gjort så gott vi kan med tanke på att jag inte har så bra mick, o dialekten kan ja inte ändra på :P tack för de sistnämda iaf :)
Legenden81 fan tack så jävla mycket! Det värmde otroligt :) U made my day!poq hihi tack :)