Släkten Är Värre ( Pelle & Toffy ) - Blabla släkten session typ
Jaahej! Tvär skrev text sen spelade vi in , hääär får ni. ( Tycker själv reffen är lite b-kvalla , diggar den inte. w/e. http://www.speedyshare.com/287276919.html Comments om du vill . Herrå!
Pelle bra men inte det bästa du lagt! Toffy vad gör du ? :O inte ens nära bra denna gång tkr du brukar vara mkt bättre , men aja Keep it up å pelle du är min idol!
Ge mig chocklad , Du vet jag älskar brunt , sätt koppel på din tjej för du vet jag ger hon kuk!
aiight? :S mer comments!!
5 fingrar, 4 chanser
Shit, lyssna inte på Macy han har bajs i munnen! (skitsnack:]) nämen skämt och sido, Låten var hur grym som helst! Texten var hur riktigt fet och flowet funkade iaf :P reffen var bra också =) Aja, PeACE! KYSSME!
thx miggeyd :] KYSS ME!!
5 fingrar, 4 chanser
Tack mikey , själv tycker jag inte om reffen asså den kunde blivit fet men nånting stämmer inte , vette fan.
tkr dock reffen var skön..
5 fingrar, 4 chanser
riktigt skön låt :D.... men du kan bätter det vet jag toffy :D
haha yeiiya haha pelle: nice flow där gubben ;) texten var fet :D toffe haha nu blir bättre man ;) mkt bättre :O... texten var också nice ;) för dig :D faan tight låt ponkar ;) fort sätt så här så blir ni till slut tv rutans stjärna ;) peace ;;)
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
skrev det där innan jag hörde att du sa att ni var bättre än mig å joker toffe :O.... hahahah där har du visst fel kära du :] du är bra men vi är bättre (bäst)
haha!! skrev endast så eftersom att det är ni som inspirerat mig å jag ville ha fame :] (elr nåt ;P )
5 fingrar, 4 chanser
haha LOL :D haahahahha hahah jag vet :D jag är kungen :] och du är knääckten :O :D
Tack Schiz0 ! Haahah ja fyfan =D
lungt pelle :] love ya ;)
Shit, lyssna inte på Macy han har bajs i munnen! (skitsnack:] ) var det en diss :P
Ge mig chocklad , Du vet jag älskar brunt , sätt koppel på din tjej för du vet jag ger hon kuk!
hahhah skön låt ;D Pelle : haha din text var grym ;D Flowar på och lägger det alltid bra :) Toffy : Bra text, helt ok tkr jag :) PeyZ!
Thx Nevamiz, schizo och wirrwied.
5 fingrar, 4 chanser
det brusar som fan ibland?
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
på refrängen elR? men va tkr du om den i almänheT?? lämna kritik plz..
5 fingrar, 4 chanser
aaa på reffen! joo ni har båda ganska bra flow fakitiskt o det är ett par rader som jag fastnade vid bra jobbat men tänk på kvaliten till nästa gång
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
aiight.. tack tackk joo.. ska göra de =)
5 fingrar, 4 chanser
more comments!
5 fingrar, 4 chanser
HTTP://WWW.MYSPACE.COM/DEMYO
har hört bättre av dej pelle , och toffY dej har jag aldrig hört förr men jag gillade det inte iallafall
hurmph..
aiight.. thx..
5 fingrar, 4 chanser
come on!
5 fingrar, 4 chanser
Den var skön! Pelle du la det skönt som fan ;> men vafan.. det låter som att det är sprängljud på rösterna!? Toffy du gjorde det bra med :) fast ja tycker att pelle var bättre :) keep on ;>
thx! Pelle lägger de alltid bättreän mig ;)
5 fingrar, 4 chanser
Tack alla ! Reffen har jag redan snackat om , coolt att ni påpekar det ändå bra gjort !
MacyP17 Nej inget personligt ;P Låten var bra Guys, KYSSME
toffe du blir bättre å bättre ;) pelle du är tight som vanligt =)
keep doing it !! propps till denna ;)
Tack jens . inge jävla props jag blev inte nöjd med denna !
det va kul, men !!! jag tycker att ni ska vara lite mer noga, för vissa saker lät lite otajta:O men texten va kul, och annars flowwwaaanii braaaa jaaa 7/10 ni kan bättr emen det va bra !
www.myspace.com/arudde
Okey asseruddan, btw snyggt till molle den sista , hha den var cåål =) vet inte när det blir att vi kickar toffe är seeg ;)
jag vet toffe är SEEEEEEEEEEEEEG, "Janina, hon vill ha löskuk i fittan, janina hon gillar för hud som kittlar!" btw. Jag ska inreda min lägenhet, full av urin och bajs
www.myspace.com/arudde
Okeej det blir säkert snyggt
Tack jens å Asserud :P å pelle håll keften du som segar ;)
Du skriver inte från fel användare heller? dumma kuknacke
FittPelle gå och häng dig med jesus,när ska vi sparka? (kicka) fattar du skämtat?! HAHAHA de spårar! Kyssme / ToffY
sluta skriv den här är död
fint lagt grabbar =) fortsätt me rappen ! ;) peace