Jayone - Sholar Din Tjejs Mamma (DödersInc Lysekil) Tja, min första egna låt jag någonsin gjort, jag suger på mixning är kanske inte så särskillt bra rappare heller, tycker bara de är roligt nu när man låt en väns studio grejer o hetsa lite. Hoppas ni kan kommentera den också, vi hörs. http://download.yousendit.com/02E40C0837098707 Jayone, bad som michael Jacksonhög som en thailändsk crack whoreetablerad som al pacino festar mera som paris hilton skämtar sedan som leslie nilsen spelar roll som camron diaz min brud är ashley simpsonjag skrämmer folk som alfred hitcoockför jag gör fet hiphop, rockar som kidrockchockar som slipnot som jim jones eller cam'ronglider jag in med pimpjuice och en min tanktopfeta rader som rick ross och fatjoedu är kid som lil bow och hansonlil john och fatman scooptill alla bitches clap your assesde är lapdance nu...sitter med en flaska hennssy och min yanke kepsberedd på smäll som cassius claymen du får smällen börjar se ut som freddie kruggermen du ska endå blåsa upp dig som ll cool j fem pistoler säger du att har mannen ta nåra steg fram och du får kuk där bak mannanvarför snacka och leka darför du hammnat på snedanspringer runt och tror du är cool för du hustlat en femmade är disney dags dra hem o kollla på aristo catsdrömm om en rappkariiär med diplomatsmedans jag, glider som jr writerskiner som jr writer bilar till spanien bilen är hustlat bilen är lackadnu är den röd o vit igår var den en annan men snart är den såld till nån såldför jag är hustler hjälte med en louie väska jag har koll har gjort de mestabott överallt jag är romano pojksnott det mesta... nu är jag thög på låten jävligt hög på låtendu är en bög som gråter du kommer dö på kåkenför du är körd din dåre så ge oss snö i påsenså fort tiden går ut kör vi på digfrån spelet på gatan till regler på gatan kamma heder på gatanjag är helig på jag får se dig på gatan när du leker o pratarmen du rackar som en cp skadaddrar cola som katemoss skjuter många james bonddu är dåre som james blunt kommer få dig i sängenditt ass a bounce, vi har cashen här, dödersinc vår hustle är fett storde är döderinc bitch alltid varit tyngst men aldrig över viktigten rökring och en ölsprit i min flaska lite hash lite weed lite annat vi stannar ett tag tillcoffan och jayone rockar så fade upvi är dom som sholar din tjejs mamma
=)
gillade texten, ganska skönt laidback beat dessutom
keep em comin’
ska bli kul och se hur du utvecklas ;) ha d