Mikey - Sautan så bakis! Sautan vilken sliten tid! Är bakis som fan och jag kände ba för att spela in nån och resultatet vart det här :P Låten är fan minst lika sliten som mig ^^ Amen iaf, Lyssna på låten och lägg nån kommentar VETTJA! PiiZ!Mikey - Sliten tid
www.myspace.com/WenMec
Ja då var det dags igen att fixa några kalla bärsjae redan ganska sliten för att detta är ju helgens andra festpraktist sätt så är de här de enda som jag kanteoretiskt sätt är jag en lärare i denna braschman dricker ur spriten, man spiller flera liter öl är det godaste och jag svimmar av ciderjag vinglar, jag sicksackar som en slalomåkarejag spillde på en tjejs bröst, oj ja bara råkadejag fick det bra svaret att hon ville ha bort de jag funderade ett tag sen slicka jag bort dejag trodde att hon skulle slå mig men hon gillade deså vi gick in i ett rum och jag slickade meröverallt ja till och med längre nerjag slickade hon ren sen ville hon ha mermen jag sket i henne för jag ville självklart festa mer
men nu är festen över och jag fick vad jag villeute i gräset låg en avslagen kille det var min vän ToffY som hade druckit för myckehan flög över styret för han var klumpig på cykelnjag siktar nu på toppen och ja snubblar i trappenja häller upp ett bad och jag runkar i vattnetjag sover på dagen och super på nattenjag vaknar nu upp och ja känner sug efter vatten
rolig text mtm