Liran Ft.Chrille - Ansvar & Rädsla
Här kommer en låt låter vell sådar blev inte riktigt nöjd med ljudet men jag orkar inte heller jobba med den längre kommentera gärna Peacehttp://www.speedyshare.com/511818874.html
Soft låt som faan ;) Chrille kan verkligen sjunga. Liran Lägger det alltid soft, Men det han la nu var sjukt bra! peyZ!
klistra in länken i webbläsaren då funkar det
chriile : mkt skönt , älskar det du gör i denna låten :) Liran bruschan ,: helt ok .. dina texter : i love them .. tkr att du låter lite för avslappnad. men ändå så är det skönt somfan :> slutsats : MKT SKÖN LÅT ! :)
This is my style, this is my rap, this is my rhymes, my life
joo känner att det jag inte var så anstängd faktiskt;/
fett skön lite lira´n.. men du måste göra mer sköna låtar...
mkt feet låt.. men som Tomkar säger: du låter avspänd liran vilket är lite tråkit för när du väl ger de du kan så lägger du de så JÄVLA skönt, chrille: sköön röst som vanligt, längesen din senaste låt? men du borde fortsätta.. ni tar ut varann bra också som team.. PiiZ
5 fingrar, 4 chanser
Skön låt, killen i reffen var jävligt skön p'z
Jag menar du har lika bra flow som Mange schmidt!
joo är jävligt avspänd men förökte få till det men det gick fan inte. ...tog jag i mer lät det skumnt haha :D
Liran: Skönt lagt, texten djup (jävligt nice) men som tomkar sa. kändes som du var en smula för lungt :PChrille: Jävligt bra sjungt!annat: jävligt skön låt. skönt att du är tillbaka.
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
Riktigt soft låt! det där med att du låter för "lugn" är ba bull, lugnet i rösten passar till texten och beatet.. peace!
Beatet va skön, gillar din reff röst som fan! Mixningen e perfekt för det! GJ med det.. Rappen var, lugn, bra, bättre, djup, älskar det! GJ! pZ
The thing is, we cant separate our feelings..
taackar för alla kommentarer kom med mera:D vers; detta är texten jag tappar modet jag vill inte vara vuxen jag minns så väl när vi lekte i skolan på lunchen nu är vi splittrade och vi måste ta ansvar endel går på droger och vissa blir advokat det är minnen som får mig att leva i nuet jag lovar att minnas er ända in i slutet alla vänner man haft och alla vänner man får så äre alla vänner som sitter kvar sen igår som kommer att ha nån betydelsa alls känns det fel att fördöma eller ska man ge alla en chans hur ska man veta att det man gör är rätt när det känns så fel men allting är perfekt livet är inte hårdare än vad du gör det gör det lätt för dig så slipper du den börden och när du söker jobb ljug om din ålder för inget jälva ställe anställer en tonåring reffen: slutet är nära jag känner det nu kliver av denna resa och skriver ett slut jag skriver till vänner och famijlen jag kommer att tänka på er när jag hamnar i himmlen jag tar konsikvänserna ansvar rädsla vill komma bort från världen och känslan jag säger skitsnack fast det var längesen svek det var exakt så jag kännde det vers:: 3 långa steg och du kommer till helvetet nåra misstag och du hämnar i fängelset känner hur hatat börjar ta över och jag börjar vara på mer och mer möten och detta är inte bara tomma jävla ord paniken sprider sig jag sjunker sakta ihop folk respekterar en mera om man är krimminel vad äre för samhälle vi lever i igentligen jag ser verkligheten ur ett annat perspektiv och samhället har lärt mig att inte ta någon skit jag bevittnar mitt liv tittar över min ångest så stark att jag prövat ta mitt liv flera gånger och visst jag kan erkänna jag är ingen ängel och varför ska ni dömma mig när ni inte äns känn mig jag knäpper mina händer tittar upp till gud och ber en bön släpper hämningarna super mig full och bli redlös
Dääjm! Chrille lägger det hur perfetk som hellst . FEELING! =p Robin , Fyfan så skön , känslan allt ! Din fetaste lätt hittils! Diggas !! FEEET UPPPPPPP!
riktigt skön liran, skönaste känslan rakt i genom.. chrille är grymt jävla skön måste jag säga! mad propps UPP!
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
tackar ;D kommer en ny med mig och chrille idag eller imorron :D
Fan vilken soft låt. Gillar den som fan. Nog för att Liran oftast lägger allting tight, men den här var guld!Big Up!
fet faktiskt, din röst klingar bra som fan till beatet liran, hel soft röst å beat val, texten var riktigt bra tycker jag, flowet var helt okej, men lät lite ansträngt på vissa rader, du kanske skulle kunna byta ut nån ordföljd eller plocka bort elelr trycka ditt nått ord, testa lek med texten innan du spelar in. ! Reffen var ritkigt skön tyckte jag, schysst sång !. mixxingen var inte tummen upp.. tyvär! peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Den satt där den skulle sitta , soft som fan av båda ;)
Ge mig chocklad , Du vet jag älskar brunt , sätt koppel på din tjej för du vet jag ger hon kuk!
Tack till alla..! / chrille
den här va riktigt soft! keep going :)
jag är inte hip men jag hoppar ändå!
shit jävligt skön lååt :) jag älskar christian!
Norrland represent
tack alla som diggar låten.... ni kommer få höra mera av jag och krille i fortsättningen också PEAce
skön låt liran! rappen var fet och sången var grym! texten var nice som fan :D pz
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fyfan vad tungt mannen sparas o kmr spelas många ggr!
HANINGE
asså det va helt ok nice snubbe som sjunger refrängen...
vafan den här måste få mycket mer kommerntare FET GRYM! upp
ETT UPP IGEN älskar låten!