16 Rader Ft Spirit - Backa nu Part II (Diss icetail)
Checka här! Vers1: Maks Vers2: Jonte Vers3: Anders
Vilda väst!
Nja.. diggade första killen en sväng in i låten och reffen ^^ -Icetail tog er i förra.. ska bli kul & se om han svarar denna..
Då var man signad då :D "Da sounds of the streets" - 3års kontrakt
denna var bättre än din första! bättre flow och dissar!
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
Moderator
2006-10-16 15:56
Tänker inte svara igen.. har annat för mig... men asså det roligaste är att 16rader har bannat mig haha jävla töntar.. skulle vara kul att möta dem i verkligheten istället..
Du är välkommen! Eftersom du klarar ju dig inte så bra på beats!
Vilda väst!
hha palla inte svara spräckt
Vilda väst!
Haha stort TACK grabbar! det uppskattas !
Vilda väst!
Hahaha stackars pojke
Vilda väst!
ska jag vara ärlig så är ni sämst.. min mamma som inte rappar kan bättre.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
om du inte ens har lyssnat ta dig inte tid o skriv då pajas!
Vilda väst!
första killen va bra o reffen.
Get MAD and change
Sooooft shiiiet!
www.myspace.com/republik16 jaynez mannen
klaga inte på introt när icetail använder samma språk i sin diss!
Vilda väst!
Men utväcklig på mixingen för förra låten, diggar första killen bara
men shit.. verkligen proffsit med 16-delar på rappen hela jävla första versen, verkligen utmanande... inga bra dissar heller
Elixir ...Skaffa det... http://www.myspace.com/mistercast http://www.myspace.com/barapalatsas
Ni suger KUUUUUUUK! sämsta jag hört på länge
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
njah tyckte den förra var bättre på nå vis :s
ligger inte snubben offbeat i reffen?
min myspace:<br>www.myspace.com/meetthekid
oj fel låt, var visst den första dissen. mybad
min myspace:<br>www.myspace.com/meetthekid
Trodde inte att det fanns så många rövslickare på den här sidan. Tack till er som gillar det!
Vilda väst!
RullstolsFäktning F20 Jääävla tönt! Jag var inte heller specielt förvånad när jag såg attt du hade IceTail på din kontankt lista !!
Vilda väst!
DIN ÄCKLIGA HORUINGE JAG BÖRJAR TRÖTTNA PÅ DIG NU DU HAR SKRIVIT KANSKE 500 INLÄGG I SAMMA TRÅD GÅ O DÖ DIN FULA ÄCKLIGA TÖNT! DU ÄR SÅ JÄVLA PATETISK LITEN ÄCKLIG FITTA SÅ TAGGA HÄRIFRÅN DIN HORUNGE!!
Vilda väst!
Nja jag tyckte att det va ganska oki fatta inte vf alla hater'än
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sluta ens att skriva din äckliga horunge! du verkar fatta fett trögt ! vill inte höra om dina äckliga åsikter fucking nolla!
Vilda väst!
SUG BÅDA TVÅ
bad minded dawg yuh gweh far wit yuh dutty ratface!
brizon e 3+15691561+561+5566616156561 5516516516
Vilda väst!
brizon e gaybrizon e gay
Vilda väst!
Nae nu blev de bara töntigt, onödigt, tänker inte ens lyssna, första dissen tog du ice med, räcker inte det, du söker hype verkar de som!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
han som gjorde reffen hade skön röst!
Tänkte bara fråga varför du dissar ice också? Han är en soft person och inte ett dugg otrevlig, så de va rätt onödigt!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Njäe.. inet som gillades direkt.. den sticker inte ut som diss.. låter mer som en namedropsession.. Som diss funkar den inte.. Som vanlig låthade den varit bättre.. för det låter inte dåligt.. Men dissmässigt, nope.. Har inte hört Icetails svar dock.. så vem som vinner det vet jag inte.. Peeeys n Luuuv
Detta va riktigt riktigt riktigt jävla dåligt.. ice tuggar sönder er!!
Planet 80!
Så lågstadie nivå i denna tråd.. Tål kritik för helvete
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
haha, helt klart fulaste beefen på länge! har inte lyssnat på låtarna men jag hejjar styggt på 16rader. icetail e keff
Icetail låter som en bonde fan ..
=)
Nja, inte så bra diss asså, därimot vet jag inte om Icetail kan bättre än detta, Icetail flyger änna upp o ner ibland är låtarna iaf ganska bra men ibland e dom helt kass... Men 16 bars, det är för mkt wannabe ngt, från eran sida... Hur startade beefen och varför?
Volym Entertainment <br>
Hörde Icetails, svar på förra, måste säga att ni tog han där, även om ni inte alls va bra.......
Volym Entertainment <br>
sköna röster men mixningen är dålig och rappen ointressant. Första killen var godkänd. Sista killen, engelskan var inte aight.
facebook.com/idiomatisk - fan page
Tack till er som gillar iaf
Vilda väst!
Fett.. gillar både 1.a o 2.a dissen;)
414. Klubb Knutby
ErsMajestät Tack mannen, soft!KLINGMEISTER han har insett att han inte kan rappa
Vilda väst!
Fyfan, detta var riktigt riktigt riktigt riktigt jävla kasst :( Mixning, flow, beat! inget dög! Ledsen! men jag säger bara sanningen!
Nu kör vi s35!! videoblogg, http://viEknas.blogspot.com
Skulle gärna se dig göra bättre. tur oxå att du har icetail på din vännerlista precis som dom flesta som inte gillar har!
Vilda väst!
Haha psyk människa! Ice o jag är vänner! Men jag tycker ändå att eran diss var dålig! jag har iof in hört hans! men det är sanning! PPRRÄÄTTT
Nu kör vi s35!! videoblogg, http://viEknas.blogspot.com
tyckte dett var lite sämre än er första diss till icetail.....måste säga att ice tar er.....
FORMSIGNATUR på din moder...moder fukker www.myspace.com/lycouz www.secureme.se/retardedpoets
Haha oxå ice vän :P
Vilda väst!