I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Fredric feat. Albin N'Doja - Aldrig Mer

Vår Hiphop - Audio & Video

2006-10-15 21:35

Fredric feat. Albin N'Doja - Aldrig Mer

Här kommer en av dom låtarna som tyvärr inte fick plats på skivan "Uppföljaren" som är ute snart.. så nu släpps den på 
DP Sounds sida...

Beaten står Krueger för och jag vill tacka Albin som sjunger så underbart !! så hoppa in å tanka den å kika på danish nya sida

www.dp-sound.se

2006-10-15 21:48
Först :D
Döm mig inte när du inte vet vem jag är!

2006-10-15 21:49
Bra som vanligt Fredric :)
Albin, din röst är otrolig :)
Döm mig inte när du inte vet vem jag är!

2006-10-15 21:55

Andra :D

Planet 80!

2006-10-15 21:57
soft låt bror.. beatet va halv bra... gillar inte Kruegers produktioner så värst mycket... din text e feeet.. gillar dock inte albin har aldrig gjort å har svårt att se att jag nånsin kommer göra det tyvär... men som sagt din text å dina verser e FETA

Pz lill boss
Planet 80!

2006-10-15 21:59
Skön som fan ^^ Nice text och beat...
Eriksson1337 ftw!

2006-10-15 22:00
Tack marre & Ante... vi spelade in denna för 5 månader sen.. så det kan ju göras bättre allafall från min sida.. men men  ;)

TACK

2006-10-15 22:00
och eriksson  :)

2006-10-15 22:02

appropå.. hur mår du egentligen bror ? du verkar så deppig
:( prata med mig.. du idkar en så otrolig ångest alltför ofta!?
jag hyser förundring å förtvivlan över din hjärtesorg min kära medmänniska å bror!  lik en naken man utan hem så blottar du alltid dina innersta tankar å obesökta funderingar över en sorgfull musikslinga..  prata med mig.. öppna upp ditt skal å visa mig ångesten som du bär på!

Planet 80!

2006-10-15 22:04
måste bara tillägga en sista sak...  fy fan va fint skrivet av mig
Planet 80!

2006-10-15 22:04
jag pratar genom musiken.. det är det bästa jag vet.. vidgar min personliga kraft på det viset, och det känns bara helt rätt att köra så faktiskt för min del.. men tack för omtanken, vi kan prata ut imorn efter morgon-hockeyn  ;)  kramiz

2006-10-15 22:08
det finns få människor som dig.. få som verkligen vågar yttra sinna innersta tankar.. det ska du ha creed för.. sen att ångest hip-hop inte är min "cup of tea" längre är en annan sak... appropå det så har jag gått över till vad jag kallar det "hip-hop influerat av pudel-rock å indisk dansbands musik framförd av en gravt handikappad tonåring" Off topic dock!  vi ska absolut diskutera det imorgon! va i ishallen imorn eller va en naken fisk med rengmössa!
Planet 80!

2006-10-15 22:21
tack lillebror :)   en fisk i regnmössa va dagens kommentar.. HAHAHAHA   du e skadad !!   

tack trofast.. exakt så tycker jag oxå, jag ryser när Albin tar i där i slutraden.. så grymt !!     sov gott  Lill-Hezt

Rappare

2006-10-16 01:13
Som alltid gör du det grymt!
beatet e riktigt skönt. diggar texten som fan :) Albins röst är nice :)
keep it up!
Shorty

2006-10-16 08:02
tack shorty & Trofast !!  

2006-10-16 09:13
låten var häzt... tolka hur ni vill.. aca va hög som "jag är lapp o jag har mina renar" .. iaf i mina vita.. vem vet? bra start på dagen!
www.magnusrytterstam.se

2006-10-16 09:31
Tycker detta är grymt!
Beatet känns rätt, flow och text äger.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-10-16 11:39
Soft!

2006-10-16 12:54

Dags att skriva några rader här, kanske!!

Vet faktiskt inte riktigt vad jag ska skriva.

Det är läskigt när det börjar svida och snurra och man känner att man känner. Jag sitter vid ett hörn i mitt rum. bredvid mig sitter en nallebjörn (haha, ja du vet ju vad han heter ;)..) han sitter på en högtalare och ser på..Undrar vad han ser. Det är vi två och min tekopp och musiken och tomheten och minnena.

Sitter här ensam och önskar att verkligheten vore lite mindre verkligare än den är idag. Om jag öppnar dörren nu - vad händer då? Jag är liksom lite för rädd för att gå ut. Tänk om mina drömmar blåser bort och jag förlorar allt jag lever för. Tänk om det osynliga plåstret som skyddat mina ögon från läckage i flera år nu plötsligt lossnar?!...hm

Det är när man glömmer vad som är viktigt som man glömmer livet i sig...och det är då man önskar det fanns någon där som berättade att det finns något meningsfullt i det man gör..

Jag önskar jag var musikalisk, jag önskar jag kunde uttrycka mina känslor i musik som du Fredric..

Låten fick det att värka i hjärtat,det är ett bra betyg!. Nice flow och texten är.. ja du ser ju själv.. den sätter känslorna i gungning..big up!!!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-10-16 13:25
Fredric
Dina texter, flyt och röst... är så jäkla skönt! Går knappt beskriva hur nice du lägger det :) inget rövslickeri, men man får fan gåshud :P hehe..

Albin
Damn, vilken sångröst.. grymt tight! Inte hört så mkt från dig men denna reffen var tvärfet! Vill lätt höra mer i denna stilen..

Kreuger's beat
Nice...! Skön mystiskt slinga..

**// Peace --> Aldenfalk
Då var man signad då :D "Da sounds of the streets" - 3års kontrakt

2006-10-16 13:35
Mange - "låten var häzt... tolka hur ni vill.. aca va hög som "jag är lapp o jag har mina renar" .. iaf i mina vita.. vem vet? bra start på dagen!"

*host, och du kallar mig galen?!. ;) .. haha..

2006-10-16 14:09
tack mange.. låten e häztig (host.."häftig)  haha

tack frida & dp :)

tusen tack mira.. vi får ha en djup pratstund sen om dina förvirrade men ändå fina tankar !!

tack som fan Aldenfalk för specificerad kritik (uppsakattas)

Rappare

2006-10-16 14:39

joda soft låt . albin sjunger bra .
Tycker beatet va tomt . eller är det din höga acapella som gör att ja känner så . eller något, hehe :) med good word :)

fred

2006-10-16 14:56

tack lunne.. som sagt det va 6 månader sen jag spelade in denna, det har ju hänt en del i min utveckling sen dess tycker jag allafall.. därför e jag inte nöjd med "rappen,ljudet,mixningen" så jag håller med :)

2006-10-16 15:55
tack män :)

2006-10-16 16:00
äckligt bra text ,snyggt flyt, beatet var lite triist tyckte jag : / ..

albin har gryyymt bra rööst, fast han har lagt bättre, hade haft kortare rader så du ahde fått ta ut orden lite mer så man kunde fått höra mer av din röst tkr jag !

peace

2006-10-16 17:17
tack som fan kekke..   ;)  ja vi dribblade lite med den refrängen faktiskt exakt på grund av det du nämnde...  :)

peys

2006-10-16 19:33
YE, fredric lägger det fett bra som alltid,

& albin , din röst är speciell:)

2006-10-16 20:03
de här e grymt... gillar albins röst som faaan.... riktigt grymt. de enda som ja tycker e lite fel e att refrengen alltid ska va högre än versen annars lägger du de bra som vanligt me fredrick puss o kram banan

2006-10-16 20:04
fredric, grymt som vanligt..

riktigt bra det här..

2006-10-16 20:15
upp!

2006-10-16 20:33
Fredric: alltid skön röst å text å flow.. Yeh!!

Albin: alltid en sångfågel. Ljuv för örat! Love it. Vi måste hooka nått igen!

Beatet var rätt soft de me!

Fortsätt såhär .!
Puss / Quizze
http://www.myspace.com/quizze

2006-10-16 20:38

asså de e så bra som vanligt lite annan typ av stil känns de som men de e grymt:D fortsätt såhär:) Peace

http://www.myspace.com/mowglibeats

http://www.myspace.com/otisrap

2006-10-17 08:21
tack alla !!

2006-10-17 10:48
:)

2006-10-17 15:22
fredric alltid lika bra mannen ;) finns inge ,mer o säga:D

albin a vill inte ens säga vad jag tycker för det skulle ta evigheter o skriva;)

klockren låt kommer spelas mk ;D
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.

2006-10-17 17:06
tack busta

Rappare

2006-10-17 18:09
feet låtar:D Fredric va best tycker jag:D Texten?:D:D
Rappare

2006-10-17 18:10
låt*

Ps Snyggt förnamn;) o snyggt stavat med det:D ska va c inte k;)haha:D  Ds

2006-10-17 19:34
aa. okej  tack man !!

2006-10-17 21:08
http://www.myspace.com/quizze

2006-10-17 22:06
Fredric vi försöker en gång till!. haha..
det andra, ja vi kan ju säga det blev ganska snurrigt där va!!

Låten:

sann
vacker
hemsk
sorglig
upplyftande
upprivande
rogivande
minnesväckande
minnesvärd
värd att märkas
märkvärdig och märk väl - mycket mer ändå!

(fruktansvärt bra, är vad jag försöker säga) ;)

2006-10-18 00:15
I den här låten, så är det ganska såklart att det är albin som tar störst utrymme och därför får chansen att styra upp låten
Grym röst har du :)

Fredric: Du känns lite försiktigt på något vänster, men du leverar som alltid bara inte samma standard som jag förväntat mig
Ett löv ifrågasätter inte vindens väg

2006-10-18 08:29
Tack Mira !! och tack wtn.. yes vi reccade denna för ca 5 månader sen och det har hänt lite i min utveckling sen dess tycker jag själv allafall :)      pz

2006-10-18 08:40
Nice .. den ligger nog på mp3 listan ett bra tag nu. Fett skön sångröst Albin hade, Fett beat. Men vad kan man annars förvänta sig än en fet låt av FredriC . Payz

2006-10-18 13:03
tack incish..  :)  yes albin e griiim

2006-10-25 23:38
Krueger

Riktigt skönt beat av dig alltid gilla dina beats tight som fan!

Fredric

Älskar när du rappar i denna takten så jävla skönt älskar verkligen din röst helt underbar lyssnar på låten konstant:P:D.

Som vanligt är dina texter djupa och poetiska diggas verkligen så här rap ska vara i mitt tycke riktigt nice.

Albin

SÅÅ SKÖÖN RÖÖST ALLT JAG HAR O SÄGA:D!

2006-10-26 00:39
Tack melike & meedi  :)   härligt