H.O.N - Kärlekens Makt
Godkväll! för att göra hela historien kort ... Dom gammla barndomspolararna Giggen och Robin (Lacox) startade en liten grupp även kallad H.O.N efter många om och men fick vi tummen ur och satte oss ner och skrev och spelade sedan in... efter nåra timmar stod projektet klart och här finns nu resultatet Vers 1: Robin Stahl (Lacox) Reff: Robin Stahl / Giggen Vers 2: Giggen Lyric: Båda Mixning : Delad mixning Beatet: "the one and only Stahlmeister Production" Så tanka kommentera Släng bort eller pumpa med andra ord Hata eller Älska !H.O.N - Kärlekens Makt H.O.N - Kärlekens Makt Over And Out // H.O.N
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya" // Petter ft feven - Vill Ha
först :D
One in a milli-on.
det här va VERKLIGEN najjs gubbar =) rappen sitter där den sitter, sången av Robin e skiitbra mannen!!! mixning e ju BRA =) hmm...texten e grym =) finns la inget o klaga på direkt, eller joooo, acapellan kanske liiite för låg, men det kanske bara e jag!!! aja keep it up H.O.N, riktigt NIICE =) Peace and Love//Yez... förresten,behöver ett riktigt sköönt beat Giggen, ja liitar på dig, haha :P
One in a milli-on.
Tack som fan Elcalifas det värmer att höra, gött att det gillas =) Här är texten; vi har väl alla nån gång kännt att, vi behöver nån nån jag tycker om men det spelar ingen roll, för jag klarar mig, i alla situationer men jag fastnar, i alla livets ekvationer men det talar för historien, att kärlek ej behövs i lust och nöd, hade man ju önskat illusion och verklighet, jag lever i mina drömmar å ja, steppar åt sidan, för livets verklighet där jag slits mellan känslor, och ett evighets spel jag menar, jag står rakt, sträcker på ryggen men ändå känns det som att jag är fast i ett rykte jag har alltid gjort ,som jag själv tycker jag kommer aldrig kunna slita mig loss för jag flippar tippar över, och tappar kontrollen jag trodde det var min tur, att passa bollen
jag kommer aldrig mer att bli den jag var// kärlekens makt , den drog mig tillbaks// känner du, känner ja, så komemr jag stanna kvar// jag kommer aldrig mer att bli den jag var//
jag känner likadant (likadant)jag ensam// jag vill; hitta trygghet vill känna mig älskad// av den ända min prinsessa min älskade ängel// kan nogon då svara varför ligger jag i sängen// oh jag gråtar tårar, som sakta blir sövande// ja tycker allmänhet att kärlek är berövande// de som |finns, är en tillgjord illusion// av nått vi kallar lycka, där vi skapat en vision// att man ska älskas man ska finna sin rätta// men ja sålde mitt hopp, de kommer aldrig inträffa// för sånn tur har inte jag, är alltid vilsen kvar// men får aldrig nån chans att komma tillbaks// jag kommer aldrig kunna slita mig loss jag spelar mot oddsen med en tur jag aldrig haft// och jag lever under orden att ensam e stark//
Fett bra låt! rappen sitter perfa..sången lika så! niice det här grabbar! bara kicka mera, whoa -folket väntar ;D
ojojoj ! den här låten har ni fått till till 100%! den här är så UR bra !! fortsätt såhär :) PIZ!
ROUSU
gillar inte ditt flow riktigt robin men annars najs... stilren sång... najs som fan!!! giggen har skönt flyt å bra text... bra jobbat... najs tonläge som fan manne!! övrigt i låten.... najs jobb skön mixning men kan inte säga att jag inte e trött på sånt här... vafan gör nåt nytt har ni ingen fantasi eller va e de frågan om??? same shit hela tiden :S
i'm a serial killer, its a bad habit
Tack så mkt allihop, det är härligt att höra!
TACK SOM FAN ALLIHOPA ....Lelly_ Ser inte min rapp som bara en kunskap och kunna visa min bredd i , rappen ör mig var från början ett sätt att rehabilitera saker som hände och saker som kommer att ske . därför är inte aggro rapp, våldsironi, diss (har gjort än men på skojj). något för mig tyvär ...
Lät bra boys,men säger som dom första,, höjj acapellan lite ! Mycket bra
HANINGE
första killen påminner lite om rmk och låten var nice men accapellan var för låg
Robin:Rappen är helt oki men i vissa lägen känns du osäker på beatet i flow samanhanget,vet inte om det är mixnigen som gör det men så känmner jag.Sången är riktigt fin men riktigt dåligt mixat vissa delar av acapellorna är för höga så det låter så tråkigt ton läge i helhet. Giggen:Här försämras mixningen otroligt mycket så jag får ingen klar bild på hur du lägger det men i dom delarna jag hör så känner jag att du stressar fram för mycket och inte ligger i samma nivå som robin.så jag hoppas du blir bättre för du är duktig på skriva ..
W E S T - C O A ST - F A M I L Y
giggen.... det jag menar är inte att du ska dissa folk å köra en massa våldsironi... det är bara en rolig grej... men du rehabiliterar bara en massa körlek hela tiden då?? du har inget annat som du vill få sagt... du reflekterar inget annat över hur samhället ser ut eller vad som händer idag?? du reagerar enbart på kärlekens vägar?? om de e så så e du jävligt enögd
i'm a serial killer, its a bad habit
för jag hatar kärleken så mykke lelly ! ....the real magic: konstight mixningen är exakt samma på mig och robin :P så lite svårt att säga att den försämras ... sen att jag stressar fram kan du pressisera de för mig jagtycker jag tar de lugnt som fan men de kan va ångest attacken jag fick av min text under reccandet som gör att de låter lite stressat men de bara to express the feeling i got when i worte the shitt maayn ;) men tack så mykke för utförlig kritik och dom bra delarna värmer och jag ska tänka vidare på va du sagt ;=
nice låt grabbar .. accapellan var lite låg som sagt men rappen var tight! peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sååå för er som orkar och vill här finns låten igen me en förhöjd accapella ! dom låg i -4 volym förut nu ligger dom i -1LÅÅÅÅÅÅTTEEEEEEN Höjd acca!
Här börjar jag känna oro i din röst och hur du bara lägger radderna sanbbt för att få det överstökat,kan va som du sa eller så va du bara osäker på dom radderna så brukar det va att dom 4 första kan man lägga fettast å resten är halvdant."oh jag gråtar tårar, som sakta blir sövande// ja tycker allmänhet att kärlek är berövande// de som |finns, är en tillgjord illusion// av nått vi kallar lycka, där vi skapat en vision// att man ska älskas man ska finna sin rätta// men ja sålde mitt hopp, de kommer aldrig inträffa// för sånn tur har inte jag, är alltid vilsen kvar// men får aldrig nån chans att komma tillbaks//" Nu till mixningen,jo visst du har samma mixning som robin har men du har ju inte samma röst som han eller tonläge så därför låter det sämmre,man mixar för att få fram rösten bättre och göra så den smälleter ihop med beatet och alla har vi olika lägen o frekvenser som vi måste höja eller sänka så använda samma mixning som eminem har hade inte ens shjälp börja mixa efter personess röst pz ---
W E S T - C O A ST - F A M I L Y
tack maayn ... naaa de låt mig förklara om du hör på robbans text så är raden "illusion och verklighet, jag lever i mina drömmar" jag ville bygga min text som han fast jag valde att sätta de snabba före istället för på slutet sen är dom andra raderna du tänkte på skrivna på ett annat sätt de ska gå snabbt synd att de läåter osäkert för jag kände mig ganska säker när jag la dom ... bara för att få en flow ändring och en takt ändring så skrev jag några som jag vill kallade "längre rader" mixningen har du jävligt rätt i borde tänkt på deinnan för jag ahr en mixning jag själv ställt in för min röst borde kanske tatt den istället ! men tack som faan maayn för att du bryr dig uppskattas ! fred och kärlek !
Soft låt grabbar . Stahl : Fin text . Älskar hur du börjar de 2 första rederna. låter så skönt :) Bra sång. Giggen: Du har också fin text. men du skulle haft en annan mixning på din röst som någon sa innan, skulle bli ännu fetare . :) men det var nice ändå.. fred / L
Stahl : bra jobbat, ryser när jag hör sången. Giggen: Bra gjort, bra text keep it upFRED & KÄRLEK <3
H-O-R-A
Tack allihopa!, fortsätt kommentera =)
tack allihopa kom igen upp på denna nu då:d
kom igen nu då ge denna en knuff i taket !
okej då ska vi se här grabbar mår inte så bra just nu typ mår illa o skit men ska försöka göra en bra kommentar om jag kan (A) haha :D vi börjar me stahlmeister då =) rappen: du blir mkt bättre mannen detta gör du nice, du flowar nice och jag diggar detta... fortsätt såhär mannen! du ahr nice tonläge och röstläge detta e nice, lätt bästa du laggt! text: riktigt bra text, den e fin rakt igenom.. bra innehåll o en del fina rim osv :) mixning: mixningen e nice på dej stahl.. acapellan skulle kunna höjjas lite till men då ere jättelite vi snackar om :) tkr det va nice mixat annars här faktiskt :)giggen nu då! rapp: giggen giggen, du vet att jag diggar ditt rötläge du har i dom senaste låtarna dock vill jag att du kommer me nått nytt litet trick snart (A) men annars diggar jag det och du flowar nice igenom hela versen faktsikt :) saknar det lilla sista klippet i denna från dej.. du gör det nice men för att du ska göra en sån där nivåhöjjning till de bästa du laggt saknas sista lilla steget men annars hel nice. text: likaså här den e fin rakt igenom och bra innehåll och en del fina rim, jag diggar denna med! mixning: jag har svårare att höra det du säger acapellan är kanske aningen lägre o ska höjjas lite mer, eller så e de som någon sa att mixningen inte för fram din röst riktigt men testa att höjja acapellan först för i andra låtar har jag diggat mixningen så om de e samma hör jag inte ritkigt men om det e de så ska du fortsätta me den men höjja acapellan lite här :)reffen: reffen e ritktigt skön, diggar denna som fan! diggar stahls sång och giggen små rader ibland :) stahl du sjunger verkligen bra men de vet du redan haha :D jag diggar det och giggens små rader emellan gör det skönare oxå :) texten på reffen e nice och den säger hela handlingen i låten vilket e kanon! mixningen på sången e nice och mixningen på giggen tkr jag ska höjjas lite skulle va nice me lite högre tkr jag men de en smaksak kanske för det e nice.. reffen var verkligen bra ville bara säga de igen haha :D fortsätt me sånna! =)beatet: diggar beatet faktiskt.. de har ni gjort nice tkr jag :) övriga tankar om låten är att den är riktigt soft, reffrängen e fet och stahl la sitt bästa nånsin tkr jag :) giggen la det riktigt nice med men för att du ska lägga det bästa du nånsin laggt fattas lite, jag diggar detta men fattas lite för att vara de bästa du gjort däremot vet jag att de kommer snart för du har vart i en bra nivå alla senaste låtar jag hört :) skulle kunna skriva mer om låten den e riktigt bra så man kan skriva mkt mer saker. men orkar fakitikt inte va sån nörd haha :D för ska nog plugga vidare nu ett tag, sen blir de att ta en tablett som hjälper mot huvudvärken sen sova :D hoppas nu gilla de jag ahde o komma med och att ni kan dra nytta av något :)Fred & Kärlek! //Durlind
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack som fan durre såhhär vill jag ha de ordentlig kritik och jag tska tänka på de ska börja spela in snart igen känns som de blivit lite mykke de senaste bara ;) men snart iugång igen !!! peace ma man !
Jao då ska vi se Gubbs:D Sången va bra som vanligt Robin, Men tonläget på rappen va inte nått jag e van med, men jag tycker de va nice tonläge:D Grymt bra:D Giggen här då, Ja de e din vanliga stil, Skriver bra, samma tonläge:D... Helt klart nice:D Reffen e bra, Kanske lite tjötit me så många reffar i slutet, men de va lugnt, allt låter bra:D Helet av låten så e de fan nice Gubbar:D Men en sak ska ni veta Ni kan göra bättre:D Men låten e nice:D Beatet också nice som fan:DpZ and LoVe till er båda, mina små wannabe Me;)
|| Spit It Out ||
Doffe P18"pZ and LoVe till er båda, mina små wannabe Me;)" hahhahahahhahahahaha pajjas :P tack för kritiken :PStiggedy what P Tack så mykke maayn de finns en ett inlägg högre upp ... döär låten finns me högrea accapella som de står på länken tack så mykke och vidare upp på denna ;)
fet låt robin o giggen :D men som folket redan sagt lite lågt accapella annars helt klockren :) väntar på nästa låt ;D Pz
Skönt som fan! allt.. text - låt - allt :x gillar den satan i gatan!
Eriksson1337 ftw!
tackar tackar allihopa ser ut som vi lyckats ganksa bra ändå:D fortsätt uppppå den här ... genom er vi blir bättre !
kom igen denna behöver en knuff nu!!!!