Kenny - Skuggan Tar Vid (Netplay) | DP-Sound
Under tiden då Kennys färdiginspelade album "Om Tron Får Bestämma" har mixats och så gott som färdigställts i DP-Studio, har Kenny hängt i HCS Studio och nu sammansatt en del av det materialet som blivit till där till en netplay. Enjoy!Vänsterklick: Kenny - Skuggan Tar Vid www.DP-Sound.se
Kvaliten är inte som i DP-Studio men det är ändå feeeta låtar. Albumet kommer ha vanlig DP-kvalité och säljas för 30:- ungefär.
Stick len.
mkt bra <3
This is my style, this is my rap, this is my rhymes, my life
Tankar den nu.. lyssnar senare ;) förhoppningsvis tung som satan som dina låtar brukar vara ;) peace n broccolli :P // Aldish
Då var man signad då :D "Da sounds of the streets" - 3års kontrakt
Aa, galet. De låtar som verkligen måste checkas på netplayn är:Inte bra Skuggan tar vid Kvarteret Kvicksand Så fett!
Stick len.
Kenny's första vers i "Det ni behöver " är på riktigt hög nivå, förövrigt var Netplayen helt okej.
Tungt shit!
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
fett tungt!! Låter annorlunda men fett soft.
http://myspace.com/etownbeats
tuuungt Grimsta för livet
diggade ba inte bra men d känns som om det e för mycke usa-stil brukar digga kenny men detta e bland d sämsta ja hört hoppas skivan e mycke bättre än detta peys
Du är så sjukt duktig Kenny :)
http://www.lospalindromas.com
Joo, det går att trycka stopp i din webbläsare. Men på nya sidan är det bättre.
Stick len.
Tankar nu, kommer kommentar när jag kommer hem från skolan =)
Överfett! Den här killen flyter och skriver text på ett sätt som få andra gör! Tungt! Peace
Andra Akten |
[email protected] | www.myspace.com/certezamusic |
Usa stil ???..............vad e argumenten för de ?
Det undrar jag också, hehe...
Stick len.
HCS Studio i Nälsta är det bästa.. Hehe Tankar netplayen nu, Kvicksandlåten verkar tung hörde den förut på nåns mobil.. Uuuupp
www.myspace.com/republik16 jaynez mannen
Jävligt fet netplay diggas som faan
Galet!
Han var god för fem miljoner, men han valde flaskan – och livet som uteliggare. Det var där han hade sina vänner.<br>
Sörlin P17 låten som spelas upp automatiskt på sidan e feet så använd öronen....
HCS is the way to success..bra broder!!
Det här va brutalt tungt. Bland det bättre kenny har släppt
Fyfan, Kenny gör det så jävla tight, precis som vanligt.. Överfett! Big up!
Tycker allt är tvärfett! Kenny är tung som fan! :)
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
Riktigt tuuungt..Dp-sound aiiiiight
Tycker den ändå låten som var skön var , Inte bra fast killen på refen låter som Nordman tycktre det var lite tufft haha =)
DP-Sound Yeah! Nya hemsidan är riktigt tung! Kommer 16/10! Missa inte!
Stick len.
inte för att sidan e keff eller nåt . men ja tror de går bättre på gatornaa. street promotion. shiten verkar nice. iaf upp!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ljud kvaliten va riktigt kass jämnfört med vad ni brukar ha :S annars va texterna bra o flowet
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
Lägg upp den nya sidan den 17:e ist, min födelsedag ;) Inte bra, har fan lyssnat på den i flera timmar nu.. Så jävla tung låt!
Denna Netplay är varken inspelad eller mixad av Danish som så gott som alla andra DP-Sound låtar är. Den är inte heller inspelad i DP-Studio. Kennys riktiga album "Om Tron Får Bestämma" är dock helt och hållet inspelat och mixat av Danish i DP-Studio.
skriv va ni tycker bitches
Fan va nice Kenny ! "Ny nivå" oh oh oh jag digga beatet! Nice Aqur !
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
come on people whats your opinion?
Producent
2006-10-12 07:41
Besviken faktiskt, inte alls så bra som jag hoppades.. Några beats sög verkligen balle! Vissa låtar funkade väl..
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
en av de tyngsta lyrisister på whoa jösses jag är impad lyckatill :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det här va bara lite för mkt,kenny tappar det han gjorde sig känd för och det är tråkigt det här känns lite för till gjort men förstår man ändras och ens stil men hoppas din skiva låter bättre pz
W E S T - C O A ST - F A M I L Y
ingen kommer bli besviken på skivan boyz....äkta shiiiiet