JOHNBAUER ( SESSION )
en session frå Johnbauer gymnasiumet i skellefteå (Inter & Proof)! Kommentera, väldigt sött jätte sött wii hihiwww.soundclick.com/bjorkn
JohnnyBee
haha nice :D
facebook.com/idiomatisk - fan page
hahahaha. min första nånsin :P tack Rain :P -- Sörlin: Blev typ ingen mixning :P vi gjorde den bara nu på lunchen ;P
Well, I do take pills, don't do speed/ don't do crack, don't do coke, I do smoke weed/ Don't do smack, I do do shrooms, do drink beer/ I just wanna make a few things clear
Haha vart bara lite dynamic på den sen inget mer. Kort låt men kanske blir mer Proof ;)
JohnnyBee
Langar upp text för den som inte hörde någontingInter Det blir klickklick bre - jag sätter mig ner en av dom bästa rapparna är vi ni ser so watup fatta snabbt eller försvinn härifrån inget face to face det blir telefon bröstar upp det - klickklick död hela din framtid kommer vara förstörd Lutar mig framåt tittar över din kropp lägger av nu - så jag säger stoppProof Hej - Det är jag som är Proof Jag sätter alla dessa jävla rappar på prov En galen rapper med kespen bakåfram Jag dissar varenda jävel ifrån skelleftehamn Jag finns i varenda jävla bruds mp3 so fuck that - spring och köp min cd Vill ni mig nått så kom och säg det nu so fuck you all - nu är det slut
JohnnyBee
haha kanske det, fast då ska jag inte bajta PROOF ;)
Well, I do take pills, don't do speed/ don't do crack, don't do coke, I do smoke weed/ Don't do smack, I do do shrooms, do drink beer/ I just wanna make a few things clear
haha, keep it up boyz .. JB-prod är grejjer ;) !
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
okey rätt grymt beat dålig mixxning och rappen var sisådär proof har aldrig hört dig förr men du funkade En galen rapper med kespen bakåfram Jag dissar varenda jävel ifrån skelleftehamn Okej ? vad har du mot skelleftehamn och dom som bor där ? föressten inter fick höra att ni skulle dissa oss ? och köra den på källarfestivalen vad blev det av de ? just asking
chasse dyker upp som döda fiskar
Haha Chasse jag vet inte alls.. skulle vart en rolig grejj.. fått se reaktioner, MEN det blev inget av :P puss wenne å chasse
JohnnyBee
Chasse asså hahaha...
www.myspace.com/WenMec
Proofs röst är skön som fan..
Phett låt! ;) hehe.. lite keff men mne.. den funkar ;) man hör potential i Proof.. Keep it up.. PiiZ
5 fingrar, 4 chanser
Wenmec vad är roligt ? det där med dissen hade varit roligt eller ? hade endå förskriven diss s¨å jag väntade bara att ni skulle köra eran
chasse dyker upp som döda fiskar
håller med RullstolsFäktning F20, Hur fan skulle det blivit om massa netmc's gick runt och kallade sig 2pac
För att det är ute med forumsignaturer.
Chasse: Har aldrig spelat in nåt förr :] Och nej, har inget mot ske-hamn, det var bara en kul grej. fiction-text du vet. ToffY: Hehe tack :)admskifosho: Tack som fan :)RullstolsFäktning F20: Vet skulle inte kalla mig Proof, men jag heter så på ett lokalt community här och kallas det bland alla så...kommer ha annat nick om jag kickar nån fler gång, det var som itne planerat att jag skulle kicka nåt nånsin heller ;DDitwo P16: som sagt härovan.
Twista, glider in, spottar hårt och spöar upp hela skelleftehamn så illa att varenda jävel hädan efter får runka med vänster hand
facebook.com/idiomatisk - fan page
;D rain gör det tight.
www.myspace.com/WenMec
haha.. ;P mentra_: kul att du lyssnade iaf. Tror det blir så att ni får lida åt min musik framöver, tror jag ska prova spela in nå fler låtar.
Proof: Skön röst.. flowar bra för första gången. texten var bra :D men men dissar skelleftehamn :P nått sóm man ej bör göra :PInter: joda det dög men tycker att det var lite uttjatat men men bra en då. fortsätt så grappar och proff bör greppa tag i micken oftare..
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
Tack schizo <3
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
ursäkta, men detta är ju inte bra för 5 öre? Träna träna träna träna!!
www.myspace.com/rizzle4fz
softish :]