Kekke - Babapp Producerad av Bobo!
Tjao ! inget att göra idag slutade skolan vid halv 12 så ställde mig i graderoben ock kickade. dock fick jag kicka utan mixerbordet för hade inte rätt kablar, och jag är väll inte kung på att mixa men jag gjorde mitt ytersta för att få nogorlunda ljudkvalite iallafall!
Beatet har Bobo producerad till mitt netplay och det här är väll då en test version av låten till demot.
Ni Får mycket gärna skriva Konsktruktiv kritik helst !, bra dåligt ,varför , och sen JÄTTE JÄTTE GÄRNA ge tips på mixxing.
fred !
beat samplat/klippt/mixxat/ Av Bobo ! fett med props yao ! Rapp/text/inspeling/mixxing/ Kekke
bara å välja länk !
http://download.yousendit.com/D174BC8565CC4BE2
www.soundclick.com/kekke
texten om ni vil lääsa.
vers 1 slår igång en trumtakt och jobbar på rimstrukturen sitter på min lunchrast, har greppart pennan å skjuter iväg nåra rim, från själen du vet som älskar denna skiten, ser det som väljörenhet att med mina ord kunna hjälpa nångång talar med hjärtat om skiten som finns på vår betong står vid micken du vet, alltid lika farlig en asvalts poet het som niohundra grader i depresion greppar pennan för att ventilera för att komma ur dimman och kunna fokusera på den väg jag valt, och orka kämpa mera för den jag är idag och för det sätt som jag leva på leva skönt,kicka rim och skriva till solnedgången dricka öl,spela in och bara softa kompis visar vägen,hoppas du hänger på älskar denna skiten du vet att jag känner så vers 2 du vet vi droppar med Kraft som hästar låt dig visa dig dit,träsket vi somm håller skiten äkta slutar inte förens dom flesta, kan våran låt du vet kekke & ejjan som visar vart skåpet ska stå så battlar du oss, du väljer själv ju kompis kom inte å säg sen du inte sagt nånting tar dig till träsket ,se va jag snackar om sprider rim från hjärtat till headsen på vår betong dödar rivaler, med vassa vokaler och hatet så stäng nu din gapkäft jag har varit bäst sedan dag ett
vers 3 bouncar rimmen på ett beat av BOOBOO å jag vill publiken far upp å ner som nån jävla jo-jo för ni kommer se vem som är bäst i slut ändan emceen som lämmnar mickrofoner utbrända jag leverar vibbar, tunga å sjukt säkra kickar å flippar tills jag ligger i kistan kickar å flippar, jag rimmar i timmtals håller micken i höger hand ner i min grav
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|