I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Loco Chaos - Så välkommen (session).mp3

Vår Hiphop - Audio & Video

2006-10-02 22:57

Loco Chaos - Så välkommen (session).mp3

en rykande färsk session.. har fått tebaka min studio nu.. men är fett förkyld, så allt låter wack.. men men.. va så sugen på att spela in..

Rap/text: jag
beat: nån instrumental
mix: jag

aja. släng kommentarer, whoa!

http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=AC9EED607397C106

btw.. det är en yousendit.com länk.. om nån känner för det kan ni ju slänga upp den nån annanstans.. pallar inte själv..

peace

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-10-02 23:00
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-10-02 23:01
skit i å högerklicka.. vänsterklicka för fan!

2006-10-02 23:05
This is nice shiiiiizzle! Loco e tung!

Sov inte!
work some magic

2006-10-02 23:07
jo det lät helt okey men inte bättre du kan bättre ! pz

2006-10-02 23:34
Hmm lite playat shit som sf sa, men du lät jävligt annorlunda mot allt annat ja hört med dig.
snaren på beatet gjorde de sämre dock, dåligt proddat beat och låten var dåligt mixad:(
"Maybe i could get mjältbrand"
"jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Moderator

2006-10-02 23:49
Systemfel sa det.. ja tycker du borde köra lite nytt .. låter lite som vanliga coffan hela tiden.. jag vill ha andra låtar än bara.. ja kickar det bästa i världen :)... annars var det inget fel på flowet o så.. beatet var också helt ok ;)... Peace !

2006-10-03 00:25
Detta va fett!

2006-10-03 11:06
tackar! upp för fan

2006-10-03 11:10
text å flow var bra.
men accapellan drunkande lite i beatet.
helt okey session dock

2006-10-03 14:23
thx johnny :) upp!

2006-10-03 15:33
fett!

2006-10-03 17:59
riktigt riktigt jävla fettt :D .....

helt nice brushan  sjukt bra .. hör lite ibland att du är förskyld men flow och texten e fucking nice !!!
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya"
// Petter ft feven - Vill Ha

2006-10-03 18:02
thats my fucking boy! fett bra broshan, försöker få tag på dig, okontaktbar. aight!

2006-10-03 18:03
tycker den va riktigt najs faktiskt
Robin (G_Lee)

2006-10-03 18:39
Varför har du baitat prendels jobbiga flow?

varför har du så dåliga rader?

Haha, vad får dej att fortsätta? :P

2006-10-03 19:09
subdominant_ jag har då fan inte baitat nåns jobbiga flow.. jag har ett aldeles eget flow som jag kan se som mitt eget.. att jag har små bounce-partier är för att jag tycker det är kul och låter schysst.. mina rader? haha.. ååh vad du önskar att du kunde skriva skryt och våldsironi på mitt sätt.. du vill bara klaga din äckliga fitta.. gå hem och gråt en tår över att du vet att du inte har nåt att komma med..

2006-10-04 18:25
Lägger det tight som alltid<3

Keep going br0

2006-10-04 19:19
subdominant du e la skööön i heeeeela pallat eller ...

:P
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya"
// Petter ft feven - Vill Ha

2006-10-04 20:12
subdominant är en slyna

2006-10-04 20:57
tack alla :) upp?
Rappare

2006-10-04 21:01
Joda skön session :)

fred / L

2006-10-05 17:44
thnx Lunne

2006-10-05 17:51
helt ait mayn
grattis i förväg:)
piz
Attityd Crew 2006-09
Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk

2006-10-05 18:16
Kommer med lite konstruktiv kritik lite senare, harn inte glömt bort dig ;)
work some magic

2006-10-07 12:34
haha bra det brodin ;)

uppish?

2006-10-07 19:22
haha locos

jag fattar inte vart du får attityden ifrån. 

Du är slående lik Lil John beteendemässigt. Båda ni tillhör de mindre begåvade på denna community, men ni är nog dom som tror er mest, nästan. Jag tycker det är så jävla roligt o se kaxiga sopor, helt utan talang, springa runt och trampa i fällor. Hahah, roligast var ju för något tag sen när vi skulle mötas i nån keystyle-turnering och du börjar snacka redan nån vecka innan om vilken fantastisk text du har och hur rådäng jag kommer få.. (Lät ungefär som du gjorde nu) så skrev jag ihop nått på tjugo minuter på "matchdagen" och får alla röster! Haha! Liksom vafan, kompis?

Alltså... Anledningen till att folk skrattar åt sånna som dej, lil john, fexy och sådanna "rappare" är ju inte i huvudsak att ni är dåliga, utan på grund av hur ni tror er vara bra. Det ÄR faktiskt fruktansvärt komiskt och påminner lite grann om "hiphoppojkar" på Hamsterpaj.  

Angående prendel menar jag inte dina bounces, men dom e ju ännu värre.. du är ju inte ens i takt stundtals.

Textmässigt är det ju så mkt krystade rader så jag vet inte vart ja ska sätta tänderna.

"Vill du mäta dej med mitt flow så får du skaffa flytväst"
"dissar er tills era liv går upp i rök så kalla mej för ciggpaket" (vad i helvete är det för sugig punch liksom?)
"kors i taket som pårökta präster" (sämre version av de andra276432369438743 kors i taket-punchesarna som finns ute)

va ska jag va avundsjuk på?

Märk gärna ut EN rad som är bra i låten..

jisses.. där har du konstruktiv kritik också.

Den var bra mixad, dock!

2006-10-07 19:32
tack för din ingående och kärleksfulla(?) kritik.. men du.. en sak... om jag nu e så fruktansvärt dålig och talanglös... varför är det då så många som gillar musiken jag gör? ärligt talat.. haha, angånde texten så sa även domarna att jag stog för matchens bästa rader, men att ni hade jämnare nivå... eller?
haha, du kanske inte läste kritiken vi fick?

och du.. jag tycker faktiskt att "sjunger ut som undulater"-raden var både snyggt rimmar och med en nice liknelse i den.. men men.. det är ju jag det!

2006-10-07 19:38
alltså seriöst nu.

varför blandar du in mig subdominat?

trodde du lämnat det dära..  jag har aldrig sagt att jag är bra eller bättre än dig, den som verkar ha störst självförtroende hära är ju föfasiken du?

du är knappast så jävla bra som du tror, dina texter är knappast "100 ggr bättre än mina eller chaos"

måste säga att jag mycket hellre lyssnar på chaos än på dina skittråkiga sessions som du skyller på bakfylla eller kass mixning..

tyvärr.

2006-10-08 14:44
Loco-Chaos P18

"om jag nu e så fruktansvärt dålig och talanglös... varför är det då så många som gillar musiken jag gör?"

Finns det nån på whoa som inte har en massa groupies? 

ALLA får ju propps här.

Lil John

"måste säga att jag mycket hellre lyssnar på chaos än på dina skittråkiga sessions som du skyller på bakfylla eller kass mixning..

tyvärr."

NEEJ??? Fan också:/

2006-10-09 12:46
http://www.speedyshare.com/916384868.html

ny länk!

2006-10-09 12:47