Chai - Bli Min Igen
Egentligen är jag inte så förtjust i kärlekslåtar, men jag kunde helt enkelt inte låta bli att göra en. Låten handlar om ett ganska knepigt förhållande, ni kommer höra det förhoppningsvis! Hoppas att ni gillar!Lyrik: Chai Beat: Chai Inspelad hos: Lime Mixad av: Sörlin Högerklicka och välj "spara mål som.."Chai - Bli Min Igen Så, droppa comments people! :)
Yeah, you know..
Ta hand om henne grabben, och om dig själv. För all del.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Quynh P17 Det där förstod jag inte riktigt man! Men typ, tack för kommentaren! :p
Yeah, you know..
Riktigt skönt beat och riktig skön rapp alltså... en av dom få kärlekslåtar jag fastna för =)) riktigt skön!
www.samyprod.com
Samy05 Tack så jättemycket! Kul att du tycker om den, jag brukar också ha svårt för kärlekslåtar! :)
Yeah, you know..
Blatte_Rappare P17 Tack, kul att du tycker om den! :) Keep droppin comments people!
Yeah, you know..
BigChrist P2 Hehe, ja, jag är medveten om att jag glömde basen, men vi slängde bara ihop den här i lördags så jag skapade aldrig någon basslinga ;p
Yeah, you know..
Måste uppa den här, jag vill ha många kommentarer eftersom det är första låten som jag sjunger i! Lite till kan ni allt klämma ut!
Yeah, you know..
FAN , trodde först den låten skulle va lite oseriös.. ;) Skön låt ;).. fortsätt med de lugna låtarna, dom verka du lägga tight ;)
http://www.robini.se
Producent
2006-10-02 22:01
Laddar ner nu, in på mp3n för jag vet att den är tillräckligt bra för det, sen lyssna innan ja somnar :D Kommentar imorn!
Så jävla bra låt! Bästa jag hört med dig faktiskt :)
Döm mig inte när du inte vet vem jag är!
Nice text nice flow, men inlevelsen känns som att den fattas. Känns hårt att säga det här men höj accapellan! haha men annart fätt
www.youtube.com/prendel
Yes. bra beat av tepåsen (chai), som vanligt. soft rapp. dubsen lite off ibland. eller kanske inte, bara någon i början. Storyn är rätt vacker. kul med lite expriment! lite variation av det hela. tycker sången är jävligt vacker när du lagt flera dubs. Annars låter det väl lite sådär :P lite gay helt enkelt. men ändå låter det jävligt underbart i outrot. Tycket inte folk ska sova på denna! något helt nytt av chai helt enkelt! Uppppp!
Nakna träd kastar fåglar åt helvete
robin10 Hehe, du borde kolla mina andra låtar också!Dawell P16 Haha, här har man förhoppningar om sig! Tack!M4rr3 F15 Kul att du tycker det! Men det kommer nog bättre så småning om!Sörlin P17 Auw, du måste bara smickras så förbaskat, va? Blir ju nästan lite röd om kinderna captain!prendel P19 Tack man! Kul att du gillar!Dread_Lime P16 Thanx man, du vet att jag uppskattar det!
Yeah, you know..
chaichaichaichai... När tänkte du göra nått som INTE är bra?! Haha. Lika klockad varenda fuckin gång.
Slyna = Ouppfostrad och slarvig (tonårs)flicka
WoupS F16 Haha, alltså du behöver inte smöra men tack för att du gillar låten! :)
Yeah, you know..
VapenVila Tack, det här är inte den bästa jag har gjort, så det kommer bättre med tiden! :)JumprN P-1 Hehe, aja, kul att du gillar rösten och beatet iallafall! :)
Yeah, you know..
det här är bra men absolut inte det bästa, visa skillsen TE!
www.youtube.com/prendel
lägg gärna upp texten =)
www.samyprod.com
diggar den. rätt soft beat med. upp med texten.
Get MAD and change
prendel P19 bättre låtar är på gång man! arbetar för fullt med dem! :)Samy05 Det ska bli monsiour!Pajja-Production P18 Tack! texten kommer i inlägget nedanför!
Yeah, you know..
Chai - Bli Min Igen Vers1: Hon vänder bort sin blick, vill inte se på det hon älskar.
Vänder ryggen bort och gråter för hon känner sig så ensam.
Han ropar hennes namn, men hon vill inte lyssna.
Börjar vandra bort mot dörren och öppnar den med tystnad.
Torkar kinderna och vänder sig om. Vill bara se om hon gör rätt och frågar ännu en gång.
"Är hon bättre än jag, är jag ingenting att ha? Ska vårat barn behöva födas utan dig som barnets far?!" Han säger ingenting, han bara står och ser på. Låter tiden gå förbi och glömmer allt han kom ihåg.
Alla minnen som dom delat och stunderna tillsammans.
Kommer försvinna ur hans minnen och hända med nån annan.
Hon stirrar in i väggen känner klumpen ner i halsen.
Och hon vill gråta floder och lägga sig på marken.
Men hon står fast och låter sina tårar falla ner.
För till barnet hon ska föda finns nu pappan aldrig mer.
Refräng: Oh, oh, oh! Jag saknar dig så, vill ha, dig här, hos mig!
Oh, oh, oh, oh! Jag saknar dig så, kan du, bli min igen?
Vers2: Hon tror knappt att detta sker, varför blev det som det blev?
Hennes familj kommer bli splittrad och det känns så jävla fel.
För hennes barn är hennes värld, hennes blod och hennes själ. Allt hon bryr sig om och det som visar hennes väg. Hon gråter när hon åker hem med tunnelbanan. Fantiserar om scenarion som kunde varit underbara! Nu är hon ensam, bortglömd och övergiven, Och överväger om hon egentligen behöver livet. Men hon vill leva för att barnet ska få en chans, ett liv att leva, en förebild och nån romans. Så hon går av, riktar stegen mot akuten, för hon känner att det kommer, sista månaden är slut nu.
"Andas in, andas ut, ta djupa andetag"Refräng:
Oh, oh, oh! Jag saknar dig så, vill ha, dig här, hos mig!
Oh, oh, oh, oh! Jag saknar dig så, kan du, bli min igen?Vers3:
Han startar bilen och försöker tänka klart,
Men börjar gråta när han tänker på hans och hennes barn,
Allt som händer snart kanske inte än är över,
Han vill ha henne tillbaka, det är hon som han behöver.
Så, kan de vara ett par, kan han vara en far?
När han är borta kan de klara sig bra?
Han måste ta sitt ansvar, finns det någon chans kvar,
Att modern vill att hennes son ska vara hans barn!
Han måste finna svaret, vänder bilen om,
Kan inte koncentrera sig, allting händer på en gång,
Trycker ner pedalen, far iväg och hoppas hinna,
Barnet är på väg och det är nåt som han vill minnas.
Det rätt sjukt med allt som kan hända,
Han åker iväg och hoppas på att anlända men,
Nånting händer som jag ska berätta inom kort,
Han dog på sekunden, är bara nu ett minne blott
Refräng: Oh, oh, oh! Jag saknar dig så, vill ha, dig här, hos mig!
Oh, oh, oh, oh! Jag saknar dig så, kan du, bli min igen?
Yeah, you know..
de blir lite rysningar asså. mne de e fett de e bara fortsätta. peys
Producent
2006-10-07 09:42
Just ja jag glömde kommentera den här sen ;P Aaah fett som fan!! Inte riktigt lika bra som Glömmer aldrig men den ligger nog på andra plats av dina låtar :) Fortsätt såhär! Texten är jävligt fin..
Producent
2006-10-07 09:43
Kan tillägga att under dem senaste veckorna har jag bläddrat förbi allt som inte heter chai i mp3n :P det är sant
Limman P17 Tack så mycket! I will survive, da da da dam! :)
Dawell P16 Hahaha, tack för den! Kul att du gillar min musik Dawell!
Tack för ditt arbete med hemsidan också!
www.chai.info.se !
Yeah, you know..
Sörlin P17 Hehe, tack Sörlin! Håller med om att jag fick till de raderna ganska bra! :)
Yeah, you know..
Läste texten nu, och.. Man kan inte låta bli att lida med det , typ.
Slyna = Ouppfostrad och slarvig (tonårs)flicka
WoupS F16 Bra att du kan känna texten! Det är viktigt! :)johiiiz P60 Soft! Älska på! :)
Yeah, you know..
texten ör fett bra
www.youtube.com/prendel
Tack prendel! :)
Yeah, you know..
även denna har ja sen tidigare och det är känsla och fint uppbyggt rakt igenom .. skitbra :) beatet (Y) !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
måste uppa den, fett som fan är det ! riktigt nice !
http://www.herrbitter.blogg.se/
chai... du vet att jag gillar din musik... jag tycker du e grym o dina texter e eftertänksamma o välskrivna. I believe in U! Fy fan va grym du kommer va när du e gammal o grå som mej :P haha... Keep it up !!!
Seban P15 Tack, soft att du gillar den!
philosophia F22 Haha, du är inte gammal och grå för tusan! Du är ung och färglad!
Tack för att du hoppas på mig! :)
Yeah, you know..
grymt bra låt msåte jag säga ;)
diggidi-tajt! :) känsla och fin text - känns välarbetat! upp från mig!
Benne P19 Haha! Fan vad förvånad jag blev! Den här låten känns ju jättegammal och oarbetad! Men roligt som fan att du tycker om den! Tack för uppningen!
Yeah, you know..
Athnagzo P17 Thanks mannen! Haha, jag trodde jag skulle slippa visa den här refrängen i forumet sen tråden flyttades ner ett par sidor. Men så verkade inte vara fallet! Tack ändå! :)
Yeah, you know..
Haha! :) ledsen om jag öppnade läge för en känslig ref. isf. men, jag ville bara uppmärkssamma om att det finns mer än gula sidorna på internet! =) peeaach! keep it up! /b
de är en fin text, chai du är ju klart en bra sångare vilket ja inte viste men de är du å rappen vet du att du har flowet å allt de där mä dej, ja tycker om denna låten redan nu den e riktigt skön kommer nog lyssna på den ett tag jaja big upp bra jobbat hade bra
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
lätt d bästa ja hört från dig om man tänker melodiskt och seriöst... jävligt skön!
T.R.A
börja gör sånt här asså... lägg ner prendelstajlen direkt.. d här passar dig fett mycke bättre!
T.R.A
Jag håller med samy, en av dem få jag fastnat för.. bra får jag säga..
Eriksson1337 ftw!
Benne P19 Det gör inget din knas, haha! Det är bara roligt att se att mina låtar uppas då och då! :)
Otis_ P18 Thanks man!
traumatic-o P18 Först och främst skulle jag inte säga att det är "prendelstajl" jag har eftersom jag inte ens hade hört prendel då jag började med snabb rap, men i vilket fall som helst.
Såna här låtar kommer nog poppa upp i smått och gott då och då, men med mer känsla. Jag tycker jag har tråkigt delivery i den här! :p
eriksson1337 P15 Tackar tackar!
Yeah, you know..
Chaai kan du inte lägga upp låten igen ? Peace Micke-T
Nakna träd kastar fåglar åt helvete