I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Verbera ft. Padda - Sven och Fru

Vår Hiphop - Audio & Video

2006-09-25 21:50

Verbera ft. Padda - Sven och Fru

En låt innehållande tankar som slår mig i ansiktet varje dag.

Lyssna och ge det en funderare.

http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=346769

Vers.1 - Verbera
Ref. - Padda
Vers.2 - Padda

http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=346769

http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=346769´

Hat föder Hat. / Verbera

2006-09-25 21:55
Glömde beatet.

Beat. Tyskt freebeat från rappers.in (vet ej vem)

2006-09-25 22:32
Kvinnovåld..bra tema. Måste säga att jag gillar refrängen extra mycket, så skön reggaekänsla utöver den. Rappen läggs också bra, passar perfekt till reffen..borde lagt refrängen en gång till på slutet fastän den slutar på ett fränt sätt sådär rakt av.

Nicenice
här får du lite kärlek

2006-09-26 00:15
Kepish: Och, det där va varma ord!
Tackar så hjärtligt för den, ja hela låter tycker jag borde varit längre men det är somsagt ett freebeat och det va inte längre än så tyvärr.

Kul att du diggar, hoppas fler hoppar på tåget!

2006-09-26 07:16
detta va helschysst lagt av er båda... men de e nåt som e skumt med ljudkvallen... som det låter nu lät det inte när du fixade med grejerna igår verbish??? aja detta va jävligt najs annars... bra reff bra verser ni lägger det tiggedy tiggedy taaaaajt!

päys
i'm a serial killer, its a bad habit

2006-09-26 09:22
Ska kika detta. Gött att verbera är in the house igen. Lägger detta på favoriter och kommenterar när det finns tillgång till högtalare
lära utan att tänka är meningslöst, att tänka utan att lära är farligt.
(Kung Fu Tse, Kina)

2006-09-26 17:21
Lelly:  oki, jag tycker kvaliten blev ganska bra med tanke på omständigheterna, jag ju inte den bästa mixxarnheller för den delen..  Tack för att du kommenterade!

skottis: låter fint, fixa högtalare :D

2006-09-26 17:24
Danske_P: du skriver som en gråshugga, men jag gillar dig ändå! Thanks to you!

2006-09-27 13:38

kom igen nu folk!

2006-09-27 19:14

ganska fet :P men de e nått me ljudet som stör mig men annars finns inget att klaga på sörru......

2006-09-27 22:31
somna inte på denna då... this is real ajjjjjjjjjjt shiet =D

UPP!
i'm a serial killer, its a bad habit

2006-09-28 17:46
Flinta: föklara dig, kvalitén är kass, det är jag medveten om.

Lelly: just precis!

2006-09-28 18:15
Låter bra. Du har fått bättre flyt men lite flowmissar ibland. Men det är inget man lägger märke till om man inte lyssnar noga. härligt tema. Tänkvärt som fan. Kvaliten är usel. Den andra killen var ingen höjdare. Men fortsätt det låter bättre än många på whoa. tycker att reffen var nice härligt flyt där och texten är bra. tycker alltid du varit duktig när det gället textskrivningen. Bigup gubbar.

Mvh Skottis The Hooker
lära utan att tänka är meningslöst, att tänka utan att lära är farligt.
(Kung Fu Tse, Kina)