Speedy - Still Runnin´ (2006) - Gratis Netplay!
Yo! Nu har broder Speedy äntligen fått tummen ur och avslutat denna platta! Jag hoppas ni tar en rejäl lyssnare på detta, tunga beats, feta rhymes! Min broder a.k.a. The Gipsy King förtjänar att lyssnas på!! Produktioner av bland annat Severe , Core och JoseDGC ! Jag gästar, självklart (!), lite här och där, supportar brodern till slutet! Njut för fan! (Högerklicka, spara som) Still Runnin´ In på hemsidan och skriv i gästboken! Speedy
riktigt tunga låtar. precis lyssnat lite snabbt och det låter riktigt tungt. kommer med lite mer konstruktiv props när jag är mer vaken, hehe. KEEP IT UP!
without tryin' you never succeed
pra krejjer :D
http://myspace.com/etownbeats
Harhhaha o fan, som sagt Skoob... haha visste inget om detta förens jag fick ditt message.. Men jag uppskattar detta som attan.. att du lade upp the record på whoa.. i like it a lot mayn...Tack till alla producenter som har medverkat. Core Adam Paris min fasta producent, Jose dgc, Severe. Ice tail. Hologate higginz, Dj Royal.And, tack till lilla weskej dabolobi,, skoob.. för medverkande.. pissa ute.. Njut av skivan. antingen ni gillar den ellr inte.. Bara kul at få lite kritik,, adios.../Speedy
äntligen! här har vi den, fet som olja stait outta fågelholken! sov ej på detta ladda ner o tryck på o ge till kompis ge till mamma ge till pappa ge till pippifågel alla vill ta del av detta
www.myspace.com/spydaprod largemoney ent.
hahahha spydah du är fan sjuk... du är fan inte riktigt.. but i like u wigga..u crazy mayn.. peace Tack för inlägget///Speedy
Thnaxx thanxx.... varsiiiigåd titta in.. thanxx exilence..
Riktigt fett album sjukt feta låtar fett delivery nice flow och feta beats BRA JOBBAT SPEEDY
Memzet productions
Aaaaaaa shiet Trofast nmannen.. Det där var streight felling... det där gjorde mig glad mannen... det där uppskattar jag sonm fan.. sjyst asså.. Tack för att du gillar min musik.. d värmer... sköt om dig mannen, fett kritik/Speedy
Moderator
2006-09-10 13:00
Speedy gubben ja orkar inte kommentera alla.. men du vet va ja tycker annars hade det inte bubblat upp beats till dig.. fet platta ! Peace !
Upp med detta för helvete!!
ladda ner nu.. shit.. tajjta grejjer.. Stay hot with me var helt överfet.. ett av de fetaste beatsen jag hört på bra jävla länge... Things never change var oxå asfet... eller vad säger jag.. alla låtar var riktigt feta... men de här 2 var favoriterna... d enda jag kan klaga på e att du skulle haft lite annan eq på mixningen.. men annars var d fan tajjt shit...
http://www.myspace.com/akinonline
denna skiva e skäääääääätt Nice=) har hört hela Utan att byta spår bara låta den flyta på=) nice nice=) Du har lyckats Gipsy=) Hör av dej vi Got WORK Too do Man..!!! =)Pöööz UPP With Thiss..!!!
«†»ƒåߦ†?«†»Upp in this<br> <br> Ya Tu sabe Como va..!!!
Överfett, allt som går att sägas.. Tunga beats, feta rhymes, grymt flow.. Och fett av Skoob med för den delen.. Shit, denna netplay ska pumpas det kan jag lova! Kepp it up boys! Peace!
Tack som fan grabbar..Ge er själv lite tid,.. Lyssna bara på skiten, självklart man uppskattar kritik, Men det spelar ingen roll,, det är bara skoj att man kan dela med sig.. alla tycker olika.. Tack ändå..//Speedy
almost famous production.. aiiight tack Core.. ser fram emot våran projekt.. blig up
Kan bara säga en sak! DUNDERFETT! Fy fan va bra asså! Keep it up speedy main! Peace!
Producent
2006-09-10 19:42
så jävla nice!! inte ofta man hittar bra svenska rappare på engelska, bra jobbat!!! big ups
i make music
asså detta e den tyngsta netplayen på riktigt länge.... fan va jag diggar din röst '' Things neve change '' e den personliga favoriten.... riktigt naj jobbat... BIG UPP
i'm a serial killer, its a bad habit
Tack så hemskt mycket Lelly Jag uppskatar det.. men denna ska uppas.. för jag vet att d finns fler där ute som inte har checkatr in denna netplay.. men d kommer//Speedy
YEAH!!!! UPP!!
i'm a serial killer, its a bad habit
Speedy, har inga ord för det här!!!! Jag säger bara släpp mycket mera för helvete sluta snåla nu!!!! Vi vill ha mera låtar fattar du din jäävel!!! Ta hand om dig bate// slavko
tack slavko..... yalla brorsan.. Jobbar för mycket mannen.. det dödar maj... men jag har börjat med en en annan skivan med producenten Core... så d kommr.. men folk sover på whoa tycker jag.. haha yalla peace dawg../Speedy
galeet tungt ! älskar det!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
låter fett , men du behövde inte skriva mitt namn eftersom du inte kickat på beatsen ännu =p , men albumet blev fett ändå, skönaste låten är behind bars, skön text och riktigt skönt beat adam ;) /mvh higginz (AFC)
One of us, equals many of us, disrespect one of us, you'll see plenty of us
uppp!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahaaha RIZZLA MR ÄR VAKEN.....Nu blev jag skit glad mange att du skrev ett inlägg... shiiiiet broder.. du får gärna ringa... allvarligt nu.-. tack för att du skrev.. och tack för kritiken,.., sköt om dig vi hörs.. Tack alla ni andra med som skriver../Speedy
this is some heavy real moofukkin shiz! 10/10
Smeagol P23 ey speedy bitch :) nu har jag kommenterat din netplay, nu får du kommentera min låt...
http://www.myspace.com/akinonline
sorry Akin.... jag är helt off asså.. jag är så jädra borta o glömsk ibland.. inget illa menat dawg.. i will.. peyys
Aite demo man.. Låter som Rico Wonderman, speciellt i början av Filled with Passion.. Inte lika fett flow dock.. But fuck it, du har tight ass flow och delivery i många stunder, men andra känns det fel, its a tight collection of songs though.. The flow is tight in High Life again, där ligger du och pumpar fram beatet precis så som din röst ska köra.. Men va händer i refrängen?? Speciellt S.P.E.E.D.the Y ,still the same .Kunde blivit fett om det du kört det på ett annat sett kanske, something like "still the same" tyngre, sen gett det lite mellanrum från S.P.E.E.D the Y.. Just my thoughts...Skoob är alltid tung, a fullblood topcat, enligt mig.. Finns ingen som har den rösten kombinerad med det flowet, texterna behöver jag väl inte nämna?? Fuckin ey. Rico's back.. Får en Wonderman känsla över din röst ännu en gång under "Things never Change".. Dock inte under refrängen där låter det som du igen.. Vers 1 har du en fruktansvärt bra delivery.. Man hör verkligen att du kan den versen.. och att du gillar att spela in den!! Im out.. /Peace
They wont belive me/ MAAAAAN / Im high (Smokie in Friday)
Yo! Upp med den hä för fan, broder Speedy förtjänar lyssning! Ni som var på torget i Uddevalla igår, fick uppleva en av de bästa spelningar vi någonsin haft! Tack till de som kom!!
DAAAAMMNNN låtarna blir bara bättre och bättre för varje gång jag lyssnar. DOM GÅR DIREKT TILL MIN MP3 Bra jobbat mannen det beatet du ville ha, det får du :D:D
Memzet productions
Adnan bror det här är tungt , bra jobbat! Fortsätt kicka för det du gör är fett. Gillar The Message spec mycket.
www.infernoproductions.se
Upp era jääävlar....Fet show i fredags speedy&skoob!!!
vaaaaaaart?
Memzet productions
Hallå krappar..Tack för att ni gillar musiken tack mehmet. o resten.. och spelningen i uddevallai fredgas det där va asså för för jävla bra.. skoob and speedy.. vi är helt enkelt skit duktiga skoob.. Det vet du.... BnE.. Peace...//Speedy
Upp med detta, tvärbra jobbat av Speedy här för fan!
Upp med detta bara och ner med alla wannabeez
Memzet productions
Cuse am a lot better then u mofakka,..
var det till mig speedy?
Memzet productions
GRYM skiva broder, fortsätt så Peace. Severe
detta diggas fett....dem ladies och things never change 3> keep it up shqipe!
http://www.soundclick.com/Labbi ~ Labbi - Mind over Money - Linero ~