:( , det är såna här rappare som behövs, som kan vara stolta över sig själva, tror absolut att han var en bra person och beklagar hans död och hans vänners sorgsna själar just nu.. Rest in peace, hoppas du har det bra.
Tack för stödet all ihop. Vi uppskattar det verkligen! _FranCo_ P15 Det här är andra kompisen jag förlorar, nästan så det börjar bli till en vana. fy fan!
Crime Pays, ask the Rothschilds!
Vila i frid .. en av gävles tyngsta rappare !
soundcloud.com/jerrones
R.I.P
La Ke Hänger.! Www.myspace.com/henxx <-- check it out
R.I.P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vila i frid..
work some magic
Som jag sa i den andra tråden de va en av mina bästa kompisar och jag kommer sakna honom. Han va också en bra rappare. Kolla hans musik. R.I.P
Crime Pays, ask the Rothschilds!
fint fint men!, en sak bara. Vad fan ska man med en gästbok till på en såndär sida. Så att hans kompisar kan få se hur många som skriver R.I.P till honom eller vad? ger det någon effekt?
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
whipper... folk kan skriva vad han betydde och ja bara RIP om man känner för det... om någon kanske vill kommentera det hela?
www.djpolar.se
I got a 100 reasons for stayin' N 1000s to go.. (8) 'remember my name' är helt klart ett mästerverk, rip.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fett tråkigt det här som hänt, vila i frid Daniel "Virus" Östman.. Skänker en tanke till nära å kära, beklagar sorgen..
"What's the point of representin' A style you can't live?"
R.I.P.
Get MAD and change
vila i frid
http://www.myspace.com/mcblindfold
R.I.P.
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
*Vila I Frid*
AAC - http://www.myspace.com/ntodao
Tråkigt att höra... R.I.P!
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
R.I.P.
www.Myspace.com/InsoMusic
Rest in Peace braah !
- - -
R.I.P Shiit fattar inte att det kan va sant lyssnade lite på hans låtar han var fett bra asså de enda man kan säga e : Fan va tragiskt och R.I.P:(
Förlåt :'(
R i P dina låtar kommer spelas i ett fett tag pzzz
W E S T - C O A ST - F A M I L Y
fy va synd... beklagar sorgen till alla nära och kära..
kul att de körs
vetifan vem det är men VILA I FRID :(
Jag är faran som lurar i natten!
sjukt bra music gjorde han iaf. Rest in Peace.
assså sheet. Jag har ju varit i gävle och sätt mannen uppträda, inte visste jag att han har gått bort:( R.I.P Danne. Han var bäst och kommer alltid att vara bäst! Sorligt att höra detta. *snyft*
Killen som sätter ton
Rest in peace
JONIS REST IN POWER
Rest In Peace...Remember Virus!
Sprid kärlek med känsla..
www.emilush.com -261- www.myspace.com/lushii
Rest in peace Virus!
yeah dude?
Rest in Peace!
"Registrerat Varumärke"
han hade en av de tyngsta rösterna jag hört. rip
R.I.P va hände me killen btw ?
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya" // Petter ft feven - Vill Ha
vila i frid
www.magnusrytterstam.se
Vila I Frid.. hälsa Big L..
414. Klubb Knutby
aldrig hört talas om krabben
http://orkesten.blogspot.com/
vila i frid broder! We miss you in 026!
pijsadipsjadiajds
R.I.P
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern
RIP
The thing is, we cant separate our feelings..
R.I.P :'(
STOPPA BARNPORREN VIA INTERNET. Ser ni något anmäl det här: www.rb.se DETTA BORDE ALLA PÅ Whoa HA PÅ SIN SIDA
R.I.P <3 !!! :(
SunShine Reggae!.