I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

O-DiN ft. Mahrsa - Om Kärleken Dör (Prod. GurkaN)

Vår Hiphop - Audio & Video

2006-08-24 08:45

O-DiN ft. Mahrsa - Om Kärleken Dör (Prod. GurkaN)

Som några vet har vi redan lagt upp denna låt men den var totalt omixad och riktigt kass! Tyvärr så orkade vi inte mixa om den pågrund av att både O-DiN och jag var ganska spyfärdiga på att leka mera med låten eftersom att vi har fått göra om låten ett få tal gånger. Datorn dog och allting försvann osv..

Men tänkte lägga upp den färdiga versionen och vill gärna ha lite kritik både bra som dåliga.

Ref - Mahrsa
Vers 1 - O-DiN
Ref - Mahrsa
Vers 2 - Mahrsa
Ref - Mahrsa

Länk: O-DiN ft. Mahrsa - Om Kärleken Dör (Prod ..

Stort tack till GurkaN

2006-08-24 11:38
Fastnade lite för sången faktiskt.. men bara lite, annars var det bara prodden av Mackan som var nått att hurra över, peyz!
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec

2006-08-24 13:31
joo fan..tycker detta e en skit soft låt......Fortsätt grabbar....ni e duktiga
11!!!! /// tzaki

2006-08-24 15:29
Tack så mycket boys! :) WenMec du har en stor poäng i det hela!
GurkaNs beats är heliga.

tzaki_tzaki: Tack :) Uppskattas verkligen (L) Bro

2006-08-24 16:21
Ja då var vi här igen åter, mitt beat, helt ok för att va gammalt:D

O-DiN lägger inte så tight, ja gillar inte hans rapp så, men hans röst e skön o lyssna på iaf..

Mahrsa du lägger det tightare än O-DiN, och reffen e skön faktist:)

så låten är helt okej :)

Peys!
// GurkaN Producer!.. SoundEye Productions.
www.TheG.info.se
Over and out, peace!

2006-08-24 16:32
Tack! Känns skönt att några av er diggar iallafall :)
Kommer mer hehe.. Sköt om er och respekt till er alla (L)

2006-08-24 17:31
låten är soft och du sjunger riktigt bra Victor :)

Producent

2006-08-24 20:38
Den var ok men inte så mkt mer :(

2006-08-24 21:30
Dawell! :) Vet du något som kan förbättas? Skulle verkligen uppskatas lite sånt! Typ vad vi kan öva på mer osv? :)

Jag är verkligen tacksam för er som svarat man blir glad och allt :)

Men finns det någon som kan säga vad som kan förbättas till nästa låt?

Producent

2006-08-24 21:41
Lite mer konstruktivt då...

O-Din Dig har jag ju hört ganska så mycket av förut och du låter likadant hela tiden tycker jag, du borde försöka variera flowet lite mer.. Din röst är rätt skön annars :) Känns nästan som du anstränger dig lite föör mycket, försök slappna av lite mer speciellt i en sån här "känslig" låt..

Mahrsa Lite jobbig röst, men du lägger refrängen soft fan, även om det var lite falskt :P Hördes speciellt i outrot och introt men det gjorde inte så mycket för det lät rätt ok ändå! Rätt skönt flow i versen fan, lite kass mixning på din acapella däremot...

Texterna tycker jag båda ska lägga ner lite mer tid på, Mahrsas var lite bättre än O-Dins faktiskt.. Men låten funkar gubbar!

2006-08-24 21:45
Dawell! :) Blir tårögd av den lilla tid du lagt ner för o hjälpa oss på vägen! :)

Stora creds till dig Dawell!

2006-08-24 22:20
Varierat flow kommer dawell =), tack alla andra,