I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Dii Majores - Sommarhäng (Video)

Vår Hiphop - Audio & Video

2006-08-18 16:27

Dii Majores - Sommarhäng (Video)

Våran musikvideo till singeln Sommarhäng! Videon ska igentligen släppas till nästa sommar men ni på whoa får en liten förhands titt. Hoppas att ni gillar den!!! själv tycker jag att den ger väldigt mycket sommarkänsla!!!

Länk till videon -> www.artari.se/majores

Trubbel

www.swewave.com

2006-08-18 16:42
oh här e videon oxå =) riktigt skön sommarkänsla i den faktiskt=) ryser nästan hehe.. detta gjorde ni riktigt bra.. en bra sommar video till en soft sommarlåt! riktigt bra!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-08-18 17:10
Videon & beatet va okey men diggade inte rappen alls...
Volym Entertainment <br>

2006-08-18 18:17
Belixen P26
Inte fel på rappen så, men det e flytet som jag inte diggar, det e inte riktigt sån stil av rap jag lyssnar på i vanliga fall....
Men måste bara säga att reffen va underbar, det känns riktigt sommar.
Volym Entertainment <br>

2006-08-18 20:56
tycker denna är fett skön.. Första gången jag såg den reagera jag lite på texten men nu tycker jag den e skön o passar in :D älskar låten också och den "speciella" stilen min lille sötnos banditen och den minst lika söta trubbel bjuder på! jag hatar sommaren men får en skön känsla av denna iaf :D

bra jobbat!

Pussar & Kramar...
www.magnusrytterstam.se

2006-08-18 23:48
antar att den är lite mysig.
Texterna är dock inget vidare. Inte så yo att rimma på "sanden, handen". Att göra det två gånger i samma vers är skandal.
Flytet och deliveryt låter som när en vuxen gör sig till och härmar en rappare.

kram iaf!

2006-08-19 03:29
Tack för all kritik posetiv som negativ!!!

Trubbel
www.swewave.com

2006-08-19 10:40
texten me blur text bakom känns en anning tagen från min o t-rocs vidoe hehe..

låt.. helt okej...
video helt okej...

helhet: helt okej

2006-08-19 12:53
videon var väll nice, reffen åxå.. men era verser var inte tajta!

peace

2006-08-21 05:23
helt underbart grabbar! chill som fan!
Well, I do take pills, don't do speed/ don't do crack, don't do coke, I do smoke weed/ Don't do smack, I do do shrooms, do drink beer/ I just wanna make a few things clear

2006-08-21 14:11
underbar låt grabbar :) inget att klaga på

ses snart :D PZ
Planet 80!

2006-08-21 14:24
videon får mej att känna att det är sommar ,
Men jag diggade inte eran stil på rapp , Det lät soft , men inte sådan stil av Rap/hiphop jag lyssnar på , Men jobba vidare.

Piiz
Attityd Crew 2006-09
Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk

2006-08-21 16:28
va änna tvungen att se den två ggr ... en sån video kan man inte se när man både hör å ser i ögonvrån att de regnar utanför :P

men till låt å video.. inte alltför komplicerad text men de behöver de inte vara ... schysst flow på båda å ni får verkligen fram sommarkänslan i de.... videon e hel najs... gör nästan så att jag fäller en tår över att skolan började idag ^^

najs wöööörk grappar

/ Lelly
i'm a serial killer, its a bad habit

2006-08-22 11:13
Nice =)
Respekt & Kärlek