Nybörjare/Pattek-om du(snippet)KÄRLEK
Shuu det skulle bara nice om någon kunde langa snäll kritik till min nya låt är rätt ny på whoa..att lägga utmin låtar så var snälla!!! PatteK-om du snippet Text:skriven av mej Rapp:jag själv Mixning:jag själv Beat:Något känt iallafall från bustaryms tror ja Texten Första gången jag såg dej gav du mej liv det var då jag ville ha in dej i mitt kärleksliv så jag kunde hålla om dej under kala natten och så jag skulle få höra jag älskar dej patte När jag ser det får du mej att bara må toppen Kanske bara för jag är jätte söt,sötare än socker Du är den som har platsen som nr1 i mit hjärta För jag älskar dej så mycket att jag får en smärta Du är så himla vacker att det inte går att beskriva alla min känslor till dej går inte o skriva Du är vacker söt snäll och sexig Din vackra krop gör det extra och gör mej tokig Du är mycket mer än det jag fick ner på pappret Varje gång jag träffar dej får jag en klump i halsen vågar inte prata för jag lider av ensamhet kan det inte bara bli vi så du fyller mej med kärlek
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|