Köza - Det Finns En Gräns.mp3
jepp slänger upp en ny låt nu... eller den är inte ny men den är osläppt för allmänheten typ... men nu vill ja ändå dela med mig den till er Beaten står Exorsixten för... thanx bro det går lite trögt med hemsidan men den är på G.. www.kozination.com Tanka låten och hoppas ni diggar glöm inte skriva era kommentarer coh tankar om låten efter ni har lyssnat.. Peace Låten : www.soundclick.com
yeah riktigt fet brushan bland de tyngsta låtar du gjort piiZ:!!
yes yes skön
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
Skön låt som fan, grymt bra gjort! Mer nu ;)
TACK SOM FAN alla som skrivit... jävligt kul att se era kommentarer verkligen.... det värmer... / Köza
sweetness.. :) Kom hem nu közination :)
Mitt liv är ett skådespel med ofärdigt manus
ok,vi säger såhär: skiiter i entertainment är bäst och köza är en av dom regerande i bandet,låter det bra??? (fast resten är också jävligt bra) peace//ja läs mitt namn istället
Riktigt sköön :) inget att klaga på
"Keep your friends close but your enemy closer"
Riktigt jävla nice alltså ! :D:D
riktigt fet közish fortsätt så brosh uppppp folk missa inte denna
http://www.Burim.se
challa ja kommer när ja kommer hähäh :P blatten65 haha thanx kul att höra (K) leftalone tack män.. du känner väl chia? andra versen e till han alla andra som oxå skrivit tack så mycke fan kul att läsa... men vafan det är inte många som skriver ändå asså.. kom igen nu vill veta vad ni tuycker ni som lyssnar softa! / Köza
och vad stor KZA for?
http://www.myspace.com/deadlykanha
Nice skönt att höra nått nytt iallfall från en av skiiteri grabbarna..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
skiiteri P50: Yes yes, känner han fan ! Saknar han lite fan....
den var tööööng.. men ey, kan du slänga upp texten?
Tungt!
DD Productions 2oo7
Same-old .. jag heter inte Kza,,, utan KÖZA... hmm lång historia hur ja fick det namnet.. men det är ett smeknamn ja har haft länge... typ mitt släktnamn kan man säga :) Jockixz .. yes ska leta upp texten och slänger upp den snart Niprone läget brosh :D tack för uppningen... hör av dig.. piiz tack till alla som skrivit... känns roligt att läsa att ni inte hatar en sådan låt.. den betyder mycket för mig och för många andra .. kul att ni oxå gillar den på ett sätt... TACK 'Payceee
TEXTEN Vers 1 Inte ska man deppa, men det är klart som fan man ska sakna Dom plockar in alla mina bröder från gatan Det hade aldrig skett om vissa inte snackat bara för att skydda sitt eget skinn är fackat Vi gör inte så, Man gör aldrig så (nej) Det är en oskriven lag som man måste förstå Det finns inget annat alternativ håll bara käften, neka, så åker ingen dit Man börjar fan att undra vilka man känner Tveksam om ni ställer upp när det gäller Just nu sitter vi andra och bara tänker PAYBACK, klart som fan att det blir konsekvenser (klart som fan) Är ni såna krigare ni påstod att vara Då borde inte min trupp va någon fara men rykterna går att ni skakar av rädsla Ni vet när vi blir hungriga det är då vi börjar äta REFF Det finns en gräns för vad man kan göra Gränsen är fin mellan cellen och gatan Ett misstag och allt förändras Tankarna går för hur man ska hämnas Vers 2 (Till C.H.I.A) Broder, du vet att jag inte skriver några kärleksbrev Så jag vill att du ska höra det genom en MP3 Sätt på den när du vill och har lust Och höjj volymen i cellen så tom vakterna får tinitus Jag håller med dig Chi, folk är knas När det väl kommer till kritan så golar dom totalt Men d lungt brosh, du vet vi sätter dom på plats Men tänk inte mer på det för vi ska ta dom coh göra Khalas = (slut på dom) Dom har ett försprång, men vi hinner ikapp Du vet väl hur snabbt jag springer när jag jagar en Kahb = (svordom) Jag laddar min spottloska med blod och gör dom medvetna om det var fel väg dom tog Men tare lungt män, tänkt inte på krig vi är många här ute som ska göra Kahbabalik (ett ord som Chia ofta använder = Kallabalik) Jag talar nu för alla börder i Skiiteri När jag säger att vi saknar våran one and only api (api= bror) REFF Det finns en gräns för vad man kan göra Gränsen är fin mellan cellen och gatan Ett misstag och allt förändras Tankarna går för hur man ska hämnas Snack Ibland blir det inte riktigt som man tror att det ska bli Det krävs ganska mycket för att få ens vänner att bli ens fiender Vers 3, Toni, keep your head up boy Vers 3 (till Toni) Ey, Toni min bror, vad är det jag hör? Ända till skåne går ryktet om kaoset ni gör En grossist med feta cäsh, du valde gå dit Du lämnade snubben halvdöd men blodiga stick Jag fattar din kick, men amdja blå hittade dig ändå och satte dig bakokm lås o bom i tre fuycking år Ingen förstår, ja vet att du planerar mord För snubben som snackade i rätten coh gav din dom (fitta) GAtan känns tom när du inte finns här det är nått som fattas, Som Al Pacino utan sin värld Toni coh Biggie (Amer), vilken kombination! Vi är många som väntar på din första permision Vi räknar dina dar, varje dag, tills den dag du kommer tibax och allting blir normalt Du ska veta att vi finns vid din sida alltid redo när det är dags att kriga
heeel nice,,, keep em´comin....
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag) WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP
riktigt tung, gillar de ja hör.
fett Brushh =)!!! uppåt me denna...=)
«†»ƒåߦ†?«†»Upp in this<br> <br> Ya Tu sabe Como va..!!!
hehehe aa fan kanske lägger upp den armeniska oxå det kan ja nog göra hehe... men ingen kommer ändå fatta hehe men kan göra ett försök
sexigt beat .. nice track
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
Ahh Broshan! De beatet E så Tjockt tungt, du e smal Tung! Feel me! Holla! :) Kom hem nu för fan! Ja sliter ihjäl mig på jobbet annars, kom nu så ja kan ta semester! :D haha! Peace Bro'!
www.myspace.com/locobounceproductions K-town OUT
Fett naaajs mannen=) Riktigt bra låt:D Och sköönt beat av Sixten:D:D Big UP!! Hade bra bror!
värt å uppa fan,,, me like
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag) WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP
Legenden thääänx mään kul att höra.... förresten ja tror ja har nått beat som du gjort ... vet inte hur jag har fått den haha.. kanske droppar nått på den om det är lugnt ? :) Loco shoo brosh.. oroa dig inte... ja kommer säkert snart.. hör av mig i alla fall.. jobba inte ihjäl dig hehe PZ ! Stavfel tack för din komentar bro Solid hehe lööv joo dawg... vi sätter igång snart jag och du ;)
hehe yeah... men den kotan förstörde våran dag jaoo... när det väl är soligt så tvingar han oss att åka ut dig och besöka.. men Rick vi tar ett dopp imorn om vädret håller i sig ;)
Hatar verkligen din röst, Orka att folk som kommer från typ landet ska spela gangster, Gillar verkligen inte din musik tyvärr, Sluta leka gata.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Kreativ Orka att folk som kommer från typ landet ska spela gangster Den där meningen säger mer om dig än någon självbiografi nånsin kommer kunna göra. Du har bevisligen inte en susning vad du pratar om. Ang. låten tycker jag att det enda bristfälliga är dina rim. Det funkar men när du är såpass tight i ditt flow och delivery känns det som att du kan bättre. Men jag är inte den som är den, helheten är övergrym och känslan du förmedlar tror jag på. Även om du skulle vara från "landet". Pffft.. Aferim Köza, gercek adim biliyon ama söyleme lan :P
Den var nice.. upp
† V.I.F Sinister †
Spliffsheriffen, Jag tar tillbaka allat jag sa:) Sry köza, Såg att jag skrivit först nu och var en aning onykter, Lyssnade på låten nyss, Jobba på rimmen! keep up!
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
feeet!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kozita! Vilken talang, du spottar det överfett. Finns inget jag inte gillar i låten, beatet, rapen, texten allt var fet nice. Keep it up gangstah!
Broder min! Diggar som vanligt man! snart får dem höra some real shit från oss! Peace/Gimi
Terrorister? Hela landet gömmer sina åsikter som onanister!
Kreativ jag såg att du hade tagit tillbaka allt det du skrev i ditt första inlägg men känner ändå att jag måste komentera det du skrivit. För det första så förstår jag att du hatar min röst och inte diggar min musik. Det har jag all förståelse för... ja lovar.. det respekterar jag... Men när det kommer till saker som du inte vet något om så tycker jag inte du borde yttra dig... typ som " du är från landet"... ja vet inte vad du menar med landet... men ja kan säga att jag inte är i från landet i alla fall.... Och sen att du säger att jag leker gata... det gör jag inte.. jag leker ingenting faktiskt... om du lyssnar noga på låten så handlar den om olika situationer som nyligen hänt mig och mina vänner.... ja förklara bara sanningen... jag överdriver INGET i låten... det är därför den är så populär i vissa kretsar som har lyssnat på låten för dom förstår varenda mening och fattar vad ja säger... som sagt.. ja överdriver inte och försöker inte leka nått.. det är ren fakta... Ville inte skriva nåt brev men kände bara för att förklara situationen så du förstår... men tack för du lyssnade på låten iaf och skrev din åsikt... jag respekterar det PZ !
TAck till alla andra som skrivit det uppskattas... tack för att ni har lyssnat... PZ
heheh rick skön du e... händish idag? fixa basketboll innan ja dunkar ditt huvve i marken
fet !! :>
This is my style, this is my rap, this is my rhymes, my life
måste bara säga en gång till ! : BÄSTA JAG HÖRT ! :)
This is my style, this is my rap, this is my rhymes, my life
Skiiteri Nej jag vet inte riktigt vad jag menade själv, Tar tillbaka det:) Peace
tack som fan för era kommentarer Tomkar hehe tack det värmer Kreativ ajjt vi glömmer skiten hehe