De e sommar och vinterkänslan domnar bort och man får så mkt jordgubbar att man aldrig kommer orka dom massa fester mycke gemenskap är va ja hoppas på detta sommarlov ska bli de som man alltid kommer ihåg humöret är på topp när vi ska dra ut men efter kvällen är vi efterlysta som ett bakljus för när vi är berusade så gör vi dumma saker polisen är efter ey tänk om man skulle kunna karate men shiet de löser sej, som de alltid gör på sommaren gör man som man vill varför tänka på sin framtid för? drick så mkt du vill även om du kanske inte vill de ta en öl som sej bör och sedan en cancerpinne brudar som klänger och på vissa har man halva inne och på andra är största problemet att få av tangastringen för nu när solenskiner så spelar inget någon roll man behöver itne bry sej, ja vet att de låter soft Sommaren den medför lycka man blir så glad att man kan spricka för sommaren är så skön och du kan väl langa hit en till öl x2 luta dej bakåt och njut av dagen de enda negativa är ölen lätter blir avslagen ja har de bra men är endast glad för dagen för när hösten återvänder slås jag tillbaks av hagel men skitsamma njut denna stunden ta tillvara på sommaren annars kommer du gå under ja skiter i att plugga ifatt ja lämnar de till slumpen ja tittar på glassen och kan redan känna den i munnen
Jag kanske inte är bra på att flowa, men att rappa är jag grym på