BorG - Mangemannen[Dizz/parodi]
Är allmänt trött på mangemannen nu, skrev ner en diss/parodi låt å bara spelade in lite snabbt, lite flowmissar å sån skit men jag ville bara förklara för mangemannen att han borde dra REF: Mange rappar som en fag Du har valt helt fel väg Sug min kuk din jävla fjolla Du är betraktad som en nolla Mangemannen jag är trött på allt ditt jävla skit snack Säg nu vart du bor så jag kan gå till en attack Precis som Bush när han tog bort Saddam från tronen Så jag kan ladda min pistol med ”mangemann” patronen Mangemannen vill bli större än silindion Mannen ärligt talat vad har hänt med ditt förstånd Ingen på hela whoa bryr sig om dina tårar Fan du e så dålig du ger mig kalla kårar Vadå liten på jorden kom hit å hälsa på Mölndal är där bor ja nu borde du förstå Att du bråkar med fel person denna gång Jag hoppas du förstår efter du hört denna sång Ref Mange rappar som en fag Du har valt helt fel väg Sug min kuk din jävla fjolla Du är betraktad som en nolla Du säger du skall dra, mannen vi väntar Tro på vad jag säger jag sitter ej å skämtar Tror du du är gangster när du säger du ska hugga Mannen ja ska låta mina hundar på dig tugga Lyssna igenom din låt och sen tänk efter vad du säger Det förvånar mig inte om du inte kan få tjejer Du är ju själv alltid inloggad på whoa från din data Snälla nu jag ber dig ge mig adressen till din gata www.sound-zone.com www.sound-zone.com
"Alla letar ju bara efter en hjälpande hand men så fort nån släpper en låt ja då stämplar ni han"
|