robbeh - Födelsedag(8Juni)
Ge låten en chans iaf :) . Den är rätt snabb gjord. Finns nog rätt mkt kritik att ge här. Ligger mer onbeat nu iaf. Texten Ett nytt år igen Grattis Jag fyller ju år igen Det va inte längesen Ungefär ett årsen Nu längtar jag framtills sommaren 8 juni vad händer idag yeah komigen x2 Ja då var det dags att fylla år igen Att få packet och sånt bli grattad av familjen Men känner jag mig verkligen äldre 17 år kan det verkligen bli värre? Ett år kvar tills körkortet Ett år tills krogen Och ett år kvar tills myndig Men jag klarar mig för jag är ju hygglig Som person och jag bryr mig inte vad jag får Det spelar ingenroll för min dag mitt år Det är jag håller på Framtiden var kommer jag gå? Morfar, Farfar , Mamma, Robban Ni är här nu vad är klockan Jag är hungrig dags för tårtan Imorgon är det skolavslutning också Ingen mera skola och sånt Utan jag springer långt långt bort. Jag lägger rappen snabbt Ett försök att få skiten i takt Det måste jag för det ska gå snabbt Vill att ni ska förstå Att jag blir glad Vad jag än får Ni är min familj ni betyder mest Varje timma en seger schest Vill alltid ha er här Ni är en del av min värld Finns också andra Nicklas x2 Jossan , Carl , Robin m.fl Finns säker många jag kan inkludera Det här är min födelsedag Lyssnat på låten? Yeah tacks ka ni ha. Ett nytt år igen Grattis Jag fyller ju år igen Det va inte längesen Ungefär ett årsen Nu längtar jag framtills sommaren 8 juni vad händer idag yeah komigen Ja då var det dags att fylla år igen Att få packet och sånt bli grattad av familjen Men känner jag mig verkligen äldre 17 år kan det verkligen bli värre? Ett år kvar tills körkortet Ett år tills krogen Och ett år kvar tills myndig Men jag klarar mig för jag är ju hygglig Som person och jag bryr mig inte vad jag får Det spelar ingenroll för min dag mitt år Det är jag håller på Framtiden var kommer jag gå? Morfar, Farfar , Mamma, Robban Ni är här nu vad är klockan Jag är hungrig dags för tårtan Imorgon är det skolavslutning också Ingen mera skola och sånt Utan jag springer långt långt bort. Jag lägger rappen snabbt Ett försök att få skiten i takt Det måste jag för det ska gå snabbt Vill att ni ska förstå Att jag blir glad Vad jag än får Ni är min familj ni betyder mest Varje timma en seger schest Vill alltid ha er här Ni är en del av min värld Finns också andra Nicklas x2 Jossan , Carl , Robin m.fl Finns säker många jag kan inkludera Det här är min födelsedag Lyssnat på låten? Yeah tacks ka ni ha. Ett nytt år igen Grattis Jag fyller ju år igen Det va inte längesen Ungefär ett årsen Nu längtar jag framtills sommaren 8 juni vad händer idag yeah komigen x2 LÄNKEN
Hiphopen är för liten för att älskas av alla.
|