O-DiN a.K.a Rebeli - En ren själ tagen Verser : O-DiN Beat : VTZ Mix : Salo http://www.yousendit.com/transfer.php?ac .. Djup text, så ha respekt ! Här har ni texten så ni hänger med !.. Så jävla kort tid, så jävla ung Ingen jävla reff, bara känslor och ord Den här e till dig, Vila i frid Då jag såg dig första gången visste ja direkt att du va en// Som ville va en vän och dela livet me din andre vän// Du log så himla mycke ingen annan va som du// Du va brodern i mitt hjärta som jag älska livet ut// Men tiden gick o du försvann ja fattar inte riktigt än// Va fan vare som hände nu du va ju fan min bästa vän// Du drog iväg o lämna mig ja grät som fan, varför mig// Jag sörjer för dig nu som tack för att du fanns för mig// Din blick i dina ögon visa att du ville leva kvar// Få kunna ta ett andetag och springa runt en sista dag// Ingenting kan säga va du va för mig du va min bror// Min bästa vän mitt hjärta som för alltid spinner samma blod// Och än idag så tänker jag på våra dar vi levde då// Ja minns dig som igår då vi försökte slippa alla bråk// Ja hjälpte dig (du hjälpte mig) och inget kom emellan oss// Vårat band vi hade tog oss dit en vän kan drömma om// O varje gång de hände nåt så märkte vi// Vi kände de så djupt i oss att livet bara ramla ner, kollapsade// Vi var som alla andra bara de att vi va bröder// O vi delade ut kärleken till andra som behövde den// ”Ja dög som vän” va dina ord som fastnade i huvet// O ja tänker än på tiden som du missbrukade livet// Du tog en överdos av de vi kallar för de onda// Och du lämnades så ensam för ditt val emot de goda// Men ja fanns där men ingen såg för som de va så va ja dum// Att stå där o se på då du fick lida fan de ångrar jag// Jag såg dig fälla tårar o din blick som rörde mig// Ja ville springa fram o fånga dom och säga att de ordnar sig// Men tiden gick o du försvann du blundade o drog iväg// Jag föll på mina knän för att just den tiden så försvann min själ// Ja kände marken dra mig neråt ville gräva ner mig själv// Bara för att va me dig o säga att du va min bästa vän// O att ja aldrig glömmer dig så länge livet lever// Vänner du o jag du vet att livet alltid bruka leka // Ingenting betydde lika mkt som att kunna se dig glad// Och att få se dig le en liten ynka dag// Nu så sitter man o tänker på va fan man lever för// Familjen eller vänner vilken mening är kallad för// Inte slut på ord men tiden börjar rinna bort// Vila i frid min bästa vän, i världens himla port// Peace....