Quicksilvah - 5 låtar
ciao! Lägger upp några låtar från 2004 och 2005. Detta är låtar som känns jävligt avlägsna för mig själv i kvalité och innehåll men det duger säkert åt någon. Ska börja skriva nya grejer snart, har inte kunnat spela in på sjukt länge. Nu står nya studion klar. Peace! 1. Chilla Rap: Quicksilvah Produktion: Dispyten & Moonsplash Produtcion År: 2005 2. Dags att stänga boken Rap: Quicksilvah Produktion: Dimer & Moonsplash Productions År: 2004 3. Sagan om regnbågen Rap: Quicksilvah Produktion: Statos År: 2004 4. Försök att trycka ner mig nu Rap: Quicksilvah Produktion; Moonsplash Productions År: 2004 5. Dubbelmord Rap: Quicksilvah Produktion: Moonsplash Productions År: 2005 Låtarna hittar ni här. 1
fräckt
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
gillar ditt sound man.. en låt som jag gillar det är en gammal diss låt till någon.. gillar den som faan.. men dom hära låtarna va nice..
Helt Okej Entertainment HeltOkejENT.Blogg.se
2. Dags att stänga boken Rap: Quicksilvah Produktion: Dimer & Moonsplash Productions År: 2004 RIKTIGT SKÖÖN TYCKER JAG
Helt Okej Entertainment HeltOkejENT.Blogg.se
tack man det uppskattas...
chilla mkt nice asså... sån man ba drömmer sig bort till :D reffen övermäktig... dags att stänga boken oxå soft men chilla owns it de andra va oxå softa men dessa 2 var fetare ;)
http://www.doubleswest.se
Fan även om man laddar hem så går det inte o lyssna.. kefft
Fucks your life up crew Tjabo!
Ni måste klicka på "låtarna hittar ni här" För dom andra är fel länkade
men det kommer bara upp öppna,spara,avbryt.. ingen sida
Chilla - Riktigt skön, du flyter ihop ´perfekt med beatet.. reffen är skön o avslappnad.. Dag o stänga...- skön, dope text.. känns äkta.. dubbelmord - skönt rimschema på låten, skönt med storytellin, du gör det bra, bra förmedling o attityd.. Försök att try... - hehe, kan inte låta bli att skratta lite, skönt med en sån här låt.. pass på brudar! sagan om regnbågen - skön kuslig låt..
4. Försök att trycka ner mig nu Rap: Quicksilvah Produktion; Moonsplash Productions År: 2004 -- Skönast :) Dock höll alla fin kvalité. Trevligt trevligt såhär på morgonkvisten.
http://www.lospalindromas.com
Tack som fan gubbar. Hade inte väntat mig så positiv respons på dessa. Men det är skitkul att ni verkar tycka om /Klabbe
Sköna main skönt och höra lite nytt från dig!
Nya singeln "Natten är min" ft Armin Starmo släpps snart! www.klubbkoll.se/www.nattstad.se/phenomenal MOVE ENTERTAINMENT
Yo! Tight rakt igenom. Bra texter och refränger - medryckande. Tycker Sagan om regnbågen och Chilla (förstås!!) var allra bäst. Peeez //Dispyten
WWW.MYSPACE.COM/DISPYTEN
Länge sedan man hörde quick, Mycket sköna :)
niice låtar mannen! keep it up!
NBS - Nothin' But Skillz
skumt att tråden precis försvinner ur första sidan och sedan inte finns heller på de 8 följande sidorna.
Mr Quinckie är dope som vanligt! riktigt soft man...peace!
yo quick..var det inte regnbågen jag skulle lägga cutz på? YO!
You need people like me..So you can point your fucking finger and say....Thats the bad guy!So say goodnight to the bad guy!!!! -Tony Montana, Scarface
kan inte tanka :(
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
eller jo nu så :) gillar din goa gbgrap ;)
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
turntableist P25 kanske det var, kommer fan inte ihåg. Du kan ju göra det om du har lust.. eller också kan du skita i det. Känns så gammal nu. Dimer & Tokish stort tack
Skönaste låtarna<3
www.djpolar.se
tar allt för länge att ladda ner på sidan. Men säkert skönt shit.
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
T-M-K P0 om du laddar dagtid tror jag det går snabbare. Servern är belägen i USA nämligen.
det är galet! älskar "dubbelmord" holla at ya boi!
Sopsäck Serenad
detta är fiiiint!
soundcloud.com/brormusk/sets
ait,fan att jag är en nattmänniska :S men ska kolla in detta.
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
Shiiit, Detta va tungt, det va ingen låt jag inte gillade... älskar alltid ditt shit quickie... Du har inga nya låtar från iår att lägga ut? :P Peace löv och avsugning
Yo!
WWW.MYSPACE.COM/DISPYTEN
många som lyssnar verkar det som ;)
chilla är ganska bra!=)
Snart så faller allting på plats du vet!
det här tyckte jag om! :D keep up the good work, dig vill man ju höra mer utav :)
Delam tange barat
;) tack som sagt gamla grejer. kommer göra nya saker inom kort