fy fan va fet...riktigt nice!
http://www.soundclick.com/Labbi ~ Labbi - Mind over Money - Linero ~
Vart är alla hatarna nu då? lovar att det finns folk här som skriver "tungt skoob, fetaste ever" etc. men ändå någon gång hatat finns så otroligt många posers på whoa. One
Rizzla om blatten själv får välja
Tung låt med skitnice produktion av Robin B, och Dj Royal lägger riktigt feta cuts : ) Får lite Gangstarr-känsla av refrängen. Skoob, sjukt jävla bra rap. Delivery, uttal, text; allt är klockrent. big up!
Waddap waddap! Gracias muchachos, tack som fan!
Låter riktigt bra! Beatet är lite trist i verserna men växer verkligen i refrängen. Cutsen är lagda med finess. Rappen är riktigt bra, dock blir rösten lite monoton i längden. Betyg 4/5
http://soundcloud.com/relicbeats
Nothin but props b! Keep it movin!/ ruztel
If you get there before i get there get a fuck outta there, peep my words! ! www.myspace.com/ruztel <br> <br> WWW.SIXTEENBARS.SE
Beatet är överfett!!! mycket bra gjort. diggar rappen också.. rösten som gör det.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
festasteeeee helt ällit :S:S jälva hor producenter öppna ögonen nuuuuuuuu ,,, festaste brosan det vet duuu _ vittor
ELC é dominant bekant här omkring, får till saker å ting utan nåt jävla bling bling/ peac
FAN VAD JAG GILLAR DEN HÄR LÅTEN BRA JOBBAT MANNEN RIKTIGT BRA. GRYMT FLOW, FET TEXT och FETT BEAT
Memzet productions
Riktigt bra skoob.. du har ett sånt jävla skönt flow .. bra uttal .,.& .. ah grymt :)
Hjulet snurrar men hamstern är död
det bästa jag hört på whoa på länge.. creds!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
SKOOB MER MER MER OLDSCHOOOL!!! tung låt grymt flow. texten du lägger gör du tight som fan!!! grymt man grymt! Mer sånt hära....!!! ::D:D Keep em' comin! till WHOA this is hiphopshit! :D
Dude tell me something....
sjukt tungt grabbar!
One of us, equals many of us, disrespect one of us, you'll see plenty of us
Yao! Tack som fan för det, känns bra att ni diggar den! Vart tvungen att släppa nåt sånt här efter "Fireman Remix" så man håller kvar sina old school heads! Tack!
jag vet inte vad man ska säga,detta är ju perfekt gjort liksom! lika fet som vanligt mayn=) peace
bästa låten du gjort fan :)
http://www.myspace.com/akinonline
Nice work dewd pz :)
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern
Den här tråden får inte dö, en av de fetaste låtarna gjorda på WHOA! . UPP
Hiphopen är för liten för att älskas av alla.
Härligt :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bästa jag hört från Skoob..
They wont belive me/ MAAAAAN / Im high (Smokie in Friday)
Om inte den här låten ger dig skivkontrakt, Vems kuk ska man då suga. Det här är den fetaste låt som droppats på whoa.. Keep it oldschool ! Ser fram emot nya tunga låtar från dig, ahooola
gillade den här låten tycker flowet va skönt och beatet va skönt me en låt som va skön rätt igenom me andra ord big up
Tack gubbar, tack som fan för att ni lyssnar! Jag hoppas kunna släppa nytt shit väldigt snart, så tack för att ni laddar ner!
tuuung , låter americhaa shit ;;
- - -
detta e nog det fetaste jag har hört på... ja jag vet inte hur länge....finns inte nåt som jag kan klaga på alls... texten e grym som fan flyt ja allt asså... bra jobbat mayne.... peace
i'm a serial killer, its a bad habit
Lyssnade precis på ditt album, bästa free album jag någonsin hört, Du är över whoa nivå, Men du är nog lite underskattad inte så många som insett hur jävla skön du är, försätt med det du gör , du kommer slå. Peace
Bra! lär andra att oxå använda sånnna länkar till sina låtar
Respekt & Kärlek
Yo! Tack för att ni lyssnar och skriver!Lelly Tack som fan, det uppskattas!!robbeh Tack för det, om det är Souljah Story du menar, så tackar jag; där las själen ner!
Hello Skoob! Tänkte jag va tvungen att lyssna på något du släppt eftersom du tydligen snackat rätt så mycket med min brorsa, ni pluggar visst tillsammans! Gillade det jag hörde, sköönt att det finns svenskar som kan rappar på engelska utan att det låter dåligt, det är få som gör det riktigt bra.. Men det gjorde du!... Big up! ;) Peace / edda
www.eddaonline.se
Edda: Svenskar? Skoob är alban
Black_Amor... haha ok ok, sånt har jag inte koll på vettu.. Men om man säger såhär då... Inte så många som bor i sverige som lyckas med bra uttal på det dom släpper OM det inte är så att dom kommer från USA...
www.eddaonline.se
haha bra då blev ja mer nöjd =D heheheh peace=)
Jag är själv alban, så ja blev lite petig på den saken bara, sorry =)hehe
ingen skada skedd! ;)
www.eddaonline.se
H'o'rt denna f'o'rr ca 2monader sedan?:S
Någon som har kvar den här låten och orkar ladda upp den på nytt?