Elless - Sum' like this
Hade inget att göra en kväll/natt som denna så hittade ett beat och slängde ihop lite skit, på engelska för omväxlingens skull. Elless - Sum like this Om nån skulle klaga på mixning skyller jag på hörlurar. Hata eller älska, släng en kommentar eller skit i. Hare bra eller skit i. Shuuus //elless
Rock The Beat Entertainment
Länken var som en taggtråd i rumpan:(
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Märkte nu att de va servern som va fuckad, iallafall för mig!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Knas, de funka när jag la upp den =/
Nu funka den! Du är en av dom få av whoarapparna ja diggar på engelska, ditt uttal är inte 100 men din röst är skön på engelska! ja digga!
Tackar!
lite dålig mixning, kan det vara dina hörlurar? :P nej men den var feyt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ska inte KLAGA på mixningen, bara säga att det var lite svårt att höra orden, lite dovt så att säga. men det lät jävligt bra. och Jadakiss' beats dödar ju allt
My worst opponent is myself / http://www.myspace.com/eichessmusic www.rawmusic.se
helt ok, förstår inte varför du rappar på engelska när du är hästlängder bättre på svenska ! fred ut
Sover aldrig/sleep is the cousin of death!
fet låt man riktigt tung fast jag diggar dig fortfarande på svenska mer pz out.........
bengone, den engelska delen är inget seriöst, bara för skojs skull. Den svenska är det jag satsar på =) Tack alla, kul att de diggas trots allt!
LS!
It's all alright!<br>
Tackar tackar! :D
Fett som brathår :)
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
Gracie =D
elless är det inte lite tråkigt att typ vara whoakändis, ja menar du får knappt nån respons och det du får är bara tråkiga inlägg som det här typ;(
Elless up in this Bitch, lägger alltid det nice
Rock the beat Ent
Hock, hahaha aa fan håller med dig ;D Tack mina grabs!
Mer?
fet låt . när kommer det mer svenska sköna låtar från diig ?
EPn med mig och Silly har ett spår kvar, då kommer det helt nytt shiet! ;)
Aa därför tänkte ja att de va på tiden me nått nytt :)
ok, first off, sluta va så jävla tight jag blir ledsen på riktigt:( fortsätter du så här så kommer du inte va svart längre men jag älskar dig ändå min svarta broder (L) sov inte på detta
Hahahaha älskar dig med min broder!
Haha "elless, ja hört att du baitar folks instrumentaler för skojs skull?" ja skiiiiter iiiii :D haha One!
Riktigt tungt, men det fattas lite ändå... Jag skulle vilja ha mera tryck i texten! Testa att överdriva erat hat när ni spelar in.. Var riktigt arga! det kan funka!
http://www.innuce.nu
Sikkan, allright, tack för kritiken, gillas! Fredric, Haha tack bro, uppskattas! Ska bli nice att höra sen! ;) One!
Ja, det är allt för lite kritik i detta forum, så jag försöka att kritisera så mycket jag kan :D
http://www.innuce.nu
Sikkan, ain't nothing but the truth! Thx som sagt! Tack Josef, soft att det gillas!
Upp!
jadu... det var inget fel på skillsen, men fyfan va tråkig låt
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
allright då, allting kan inte gillas av alla, tack för du tog dig tid att lyssna varjefall!
Upp!
Ingen mer innan skiten dör?
Tungt skit det här =) beatet är riktigt fett också =)
Tack bro! One