cliche - thank you my darling [instrumental]
tjena! tänkte testa en grej här! att lägga upp ett beat jag gjort och som för mig är avsett inte vara mer än en instrumental (d.v.s att jag INTE vill höra någon rapp på det här beatet, det är gjort för att vara instrumentalt, för mycket ljud nu + att det antagligen skulle sabba med rapp och därför passar det bättre här än i beatsforumet också). well, det ni hör är samplat direkt ifrån en film, en erotisk film ifrån 70talet faktiskt.. fransk, emmanuelle, haha! inget soundtrack iaf, drog in filmen i cool edit å gjorde om till ljudfil och började klippa upp. och det som är samplat här är introt, "oväsendet" d.v.s det som låter som det är ute på gatan å massor av folk snackar å sånt där.. resten är egenspelat.. förutom "mellanspelet" å rösterna. hoppas ni gillar, tänkte att det kunde vara kul att lägga ut nåt instrumentalt! tryck på länken eller högerklicka och spara mål som! cliche - thank you my darling så ladda ner, lyssna, njut eller något och kom ihåg: NO FUCKING RAP OVER MY INSTRUMENTAL BEAT!
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
|