I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

John vs Flexibel

Vår Hiphop - Audio & Video

   

2006-04-16 20:33

John vs Flexibel

Såhär var det.. Jag satt och chillade inatt efter jag kom hem från krogen! Då börjar Xiz och Flexibel skriva massa shit på msn om mig.. Då blev jag less på dom (det är inte första ggn) så jag utmanade dom i audio battle.. Xiz backade direkt men Flexibel började säga hur värdelös jag var o.s.v.. Då kör vi sa jag.. Javisst sa han.. bestämde att vi skulle få 10 minuter på oss att skriva text och sen spela in.. Det gjorde jag:

John Rond 1

Sen så väntade jag en timma på hans svar och efter en massa bortförklaringar sticker Jens offline.. Killen sa att han hade skrivit klart texten och höll på att spela in.. Nu 20.30 skickade han sitt svar.. Han påstår att han freestylar.. Men jag säger att det är såhär han låter:

Flexibel rond 1

Redan efter jag spelat in den första började jag med del två! Det visste han inte om.. Så han sa att det var min tur när han skickade sitt shiet.. Då skickade jag:

John rond 2

Då skrev han:
jensoooh! says:
äre inge bra svarar jag inte

jensoooh! says:
jävla norska fittko
jensoooh! says:
du ska få se på andra kastanjer jävla fylle bög! ja svarar nu seriöst på detta


Sen så gick han offline!

www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen