Elsa - Can't stand this silence och...
www.skelltown.com Rap: Elsa Beat: Proddat av Vanek Inspelad i december You suck dick Rap: Elsa Beat: Arsonists - Backdraft Inspelad nu i veckan Tänkte bara visa att jag också finns! Lyssna och enjoy, peace!
STICKUP! www.myspace.com/elsatisfaction
du vet ju vad jag tycker! riktigt grymmt jobbat girl!
fett bra jobbat elsa. gillar också att du kör på engelska kan inte mer än hålla med fredricR.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
tjock tunga grejer.. sov inte på detta peeps.. holla!
www.twitter.com/mzamora036
Bra som fan! Finns inget att klaga på! Big up.
Han var god för fem miljoner, men han valde flaskan – och livet som uteliggare. Det var där han hade sina vänner.<br>
Första låten var soft och du hade skönt flow men det fattades lite av deliveryn tycker jag, men annars väldigt bra! Andra låten var det lite mer tryck i, du har bra delivery, grymt flow och ja.. helt enkelt en grym låt! Fortsätt i samma spår!
du vet vad jag tycker.. kritiserade igår. natti
I Love Gl�gg
enda jag inte gillade var beatet på andra låten men det rår ju du inte för :P hehe
SMÅLAND!
Moderator
2006-04-12 13:28
Du låter så cok horny alltså, men de tight rap alltså, no doubt peyz
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
Håller med lite om att varierat delievery inte hade skadat, men annars jävligt trevligt. "Can't stand this silence var tung. Lite Peshi-vibe också ;)
wow, verkligen bra! fortsätt med det här.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
asså allt e ju bra utom språket, låter som om du har vatten i mun som inte får rinna ut men du måste prata samtidigt plus att du lägger på ett uttal som du inte riktigt klarar av. annars kan ja skriva under på ovanstående
norman bates behemot bubba fett alfred bello arthur's detour azazello
Tack, kul med bra respons! Det börjar röra sig och hända saker, så håll utkik efter det! Spex: Sorry, men jag var törstig!
STICKUP!<br>www.myspace.com/elsatisfaction
jo visst finns det där, men du måste artikulera mer! det kommer det kommer!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Älskar overdubsen, adlibsen! Dom dödar! Skönt flow.. ja.. galet beat. Wathup!
don have it all upstairs but who the fuck cares 4-20 24-7 TRAINSPOTTERS.SE / RANDOMBASTARDS.COM
Soooooooooooooooooft
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
Låter nice, ska bli spännande att höra mer! Allt sitter tight, måste dock hålla med om att det skulle vara bättre med lite mer artikulation, men annars tycker jag det var riktigt grymt. Jag får lite Yarah Bravo Känsla av det
Fan va duktig du var då! :)
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
Hörs att du influerats av Eyedea, som fan, hehe!
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
fett! och som Kammel sa, lite Peshi-vibe =)
Skivsamlare
2006-04-12 23:30
Blev lite impad faktiskt, bättre än vad jag trodde. Låter lite ansträngt ibland, men du leverar det socker ändå. Skönt stuk på det hela. Fortsätt kör din grej, så blir det fina pokaler av detta.
Yes! In Concert — For the love of music
lite för mycket peshi... fast sämre... men du kan rappa no shit about that!! du har text, attetyd, flow, ganska bra uttal... losa lite peshi så blir det feeeeeeeeeeet!!! peace
Thnx för att folk tar sig tid att lyssna, det uppskattas verkligen! _rebelation_ - jag försöker inte låta som peshi, utan min röst påminner väl om hennes. Vad ska jag göra, försöka låta som någon annan? :) Luv
Upp tycker jag!
ah skönt att du slängde upp nått! va fan evigheter sen jag hörde nått från dig. like your shit girl!
www.femtastic.se
Vart e hypen?
Han var god för fem miljoner, men han valde flaskan – och livet som uteliggare. Det var där han hade sina vänner.<br>
missaoui - när har du hört mig tidigare? senast jag la upp ngt var 3 år sen liksom!
Producent
2006-04-14 18:46
sköna låtar ellllllllsa!
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
aiight... jag menade att din röst lätt som hennes!! din stil e fet no doute about THAT!!=)
hade vat skit kul att collaba med en tjeje... har du lust nån gång bara att säga till!!
tyck gärna till om min låt!!
A True Form of Art
beta.yousendit.com Intro/Session
beta.yousendit.com Peace
ooohhh nice... jag har liksom inte hört nått med dig sedan någon massession med fonkyfresh och mikelito och så!.. fan va fett...
håller med spex om uttalet där. annars låter det soft.
www.myspace.com/kdlwilen
1 + najs flyt + skön refräng som fan + artistnamnet och beaten, haha... - uttalet. det kommer ta flera år innan du ens låter som en medioker amerikansk rappare, lägg de åren på att låta som en originell, fet svenne. det är mitt tips. - saknar tryck i rösten på sina ställen, allra mest i sista versen. låter som att du tröttnat på micken. - saknar kanske lite mer variation, du har en del redan men förstärk den så blir det lysande. 2 som ovan typ, du fattar själv... Förlåt att jag inte analyserat texterna, det är sekundärt vid mina genomlyssningar. Annars, jag är positivt överaskad. I brist på annat går det att jämföra dig med Peshi, på gott och ont.
Rakt upp och ner.
grymt duktig kör på ska bli kul att höra mer från dig i framtiden. One.
www.silversystrar.se
Vad kul att folk faktiskt lyssnar och sånt. Thanks thanks!
Producent
2006-04-17 15:21
up for ellllllsa!
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
App inn dis madha.
Rakt upp och ner.
Soft soft.. Skulle gärna vilja höra -> beef ELSA vs CLEO ! haha.. vore hel schysst!
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
crazy flow.. men vet inte utalet låter lite som tidigare nämnt med vatten i munnen.. men de låter bra, har aldrig hört nåt av dig förut
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
måste man låta såhär om man är brud?
Street savvy