OkunskapR - På barnsben
Ny låt från OkunskapR. Albumet "Stunden då allt händer" är just släppt och här kommer en låt som inte ligger på skivan. "På barnsben": Prodd: Retur text och Rapp: Petunion och Retur Mixning: Retur i Kaneen studio OkunskapR - På barnsben KRAM!
Skön låt..vissa dubbar ligger lite grötigt ..men det var fett ..peys
om man inte redan är glad så blir man det av denna låten! FETT!
Skön beat som fan, skön topic. bra gjort grabbar.
work some magic
asskön mysig låt juh :D
"I varje virrig flicka bor en håmåsäxuäll muminpåjke" - Måns
Fyfan va skönt .. Retur du har överträffat dig själv på det här beatet alltså . Så jävla go reff och verser o allt ! ALLT! Riktigt svängigt
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
riktigt skön låt asså, beatet va riktigt bra retur! Både petunion och retur la de faktiskt fett, diggar petunions röst som fan!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Tack för alla kommentarer och så... jätte kul med sånt, och speciellt tack till Nitro för den utförliga kommentaren Och även Mini-gangsta:P för den fina kommentaren:) keep it upp upp upp PEACE
...kommer inrullandes med oväsen som pansarvagnar...
Jag gillar denna som fan. Det vet ni! Allt är såå jävla skönt asså! OkunskapR / 17 Gubbar / Må-Soft Records up in this!!!!!!!!!!
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Skön låt. :) Mysigt beat trevlig text. Bra.
http://www.myspace.com/porrstudion http://www.myspace.com/mrdekoy http://www.youtube.com/porrstudion
den va ganska skön.. men ni har gjort bättre tkr jag, fasst beatet va riktigt skönt:D peejs
Jag kanske inte är bra på att flowa, men att rappa är jag grym på
Jävligt skön låt;) Digga den hårt:) Big UP
DD Productions 2oo7
Aw, ball låt. Man blir verkligen på bra humör & får svårt att sitta still :) Haha!
Yra
Crackah - Bara mitt gästinhopp gör det värt att tjacka skivan för fan! Nej men dessa killar har riktig talang, skivan är lätt värd 50 spänn
BearC P18 Moahahhaa.. tack för det! Crackah Oj, jättetack, jag är kanske inte helt objektiv nu men: KLART DU SKA KÖPA SKIVAN! Vi är faktiskt riktigt nöjda med den. MickMästarn P17 Haha... tack för dom orden "Riktig talang" det värmer. Kram på dej www.OkunskapR.se FFS!
Idioterna är sjukt dåliga, säg inte att ni lyssnar på denna skiten.... *tihi fnizz*
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Ni har lyckats grabbar! o äntligen får ni lite uppmärksamhet här också. underbart! förtjänar ni! Retur du har en underbar röst som passar perfekt till detta beatet som i sig är jävligt skönt. Lyssnade på snippetsen till skivan o den verkar vara fet killar! Härligt jobbat!
är det här man ska skriva nåt?
Tack som fan folket kul att höra:D UPP!!
UPP IGEN, det var en del ojbb med denna låten, lite kommentarer vore nice :D
Ja hej på dig, Försök va arg till denna låten.... :P Blir inponerad av att ni sjunger grabbar... för övrigt en låt i min smak helt enkelt. Grymt Skön!.... Lycka till med skivan!
go get spena >> http://www.spena.net
Det här har ni gjort bra. Skönt beat, skönt flow & sköna rader. Finns inte mkt mer att säga. Big Up helt enkelt:P Peace
Tack som fan allihop... men upp föffan
Riktigt fett grabbar... Beat, reff och rapp, allt i enhet. bara bra... positiva känslor.. kärlek...kåthet....orgasm...
Vad vill du att det ska stå här? Ring: 0730 - 39347037204752752
Ojjj alltså :P riktigt skönt, aah... de mesta är redan sagt men, de diggas!!!! :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha jag har nog lyssnat på den här låten en del nu =).. Kollade hur många gånger jag spelat den... 49ggr!!! Jo men visst, jag tröttnar inte haha :D
go get spena >> http://www.spena.net
jofan.. rätt bra faktiskt=> skönt beat som vanligt retur..
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
Tack igen alla;) Men jag anser att låten förtjänar mer uppmärksamhet... UPP
yeeeah! allt sitter sjukt fett på denna! rappen e jävligt rätt å beatet e fan mästerligt! dammit! hooka mej med beats retur! för fan! skivan e bomben också! cop that shit!
Denna låten är värd mer kommentarer så jag säger UPP!
Jag håller fan med... Whoa är rätt dåliga på att lägga kommentarer... UPP!!
THIS IS THE SHIT! har länge länktat efter en sån här låt från er, denna går defenetivt in på min favoriter bland: fan vad gött , massa rappare och nu på barnsben lätt en låt jag vill höra life från er, ni sätter den tajt, rimmen är örongodis och unika, och fet propps till retur för beatet... härligt och lekfullt... :P finns nog ingen låt av er som jag itne gilalt förutom "bajsar på er" that shits sick... word up!
Hiphop är ingen livsstil, Det är en Hjärnskada
men hallå, jag har inte sett Mr Retur eller Mr Pentunion kommentera så mycket låtar i mina dagar i audio forumet heller.. så sluta klaga :P ni får endå mer kommentarer än dom flesta:P
work some magic
17 gubbar representin! Kan inte säga mer än att det är ett nöje att vara i samma crew som er! Låten e riktigt grymm och eran skiva kommer va the bomb i stereon! Våldtog 17 hela hiphop-sverige? Japp det gjorde vi!! Freeed å kärlek//Mållgan
Mollgan, Middlesex. "Jag är hög och het så kalla mig ers höghet" www.middlesex.nu
Upp ?
Denna låten är fet!!! Ni gör människor glada med såna här låtar:) Retur har ju grymaste rösten också!! pejs!
2 PJÄSER
UPP! Den förtjänar mer ffs! =) Glad.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha, riktigt skön låt får jag säga :D Glad och studsig, sätter sig ganska fort :P Pågen min hade rätt när han sa att det nog var en sån där låt som jag skulle gilla :)
Haha ni vet att jag gillar er killar ;) och denna är fanimej GRYM :P peave
Signatur?
Feetaste låtenpå länge, Diggar både Returs och Petunions röst, Retur har lite "Ironisk" röst som passar perfekt på denna låt, Jag gillar era låtar alltså ni har alltid roligt innehåll. Eran "freestyle battle" haha den är skit kul, kan skratta åt den i tammar, Bra skit! Päjs
Timmar*
Blir inte direkt överraskad av att höra ytteligare en klockren låt från OkunskapR. Gött som fan!
Hahaha fan. Vem uppa denna tråden? Fuck det, nu uppar jag den igen:D YEAH tack som fan för kommentarerna som kommit men det kan komma fler, det vet jag. PEACE!
Detta var typ världens sötaste och skönaste låt! :) Asgoo, jag brukar alltid sjunga den ;) haha
Kom och titta på mig
Denna är fet gubbjävlar.. vet ni om :D gillar beatet som fan :D helt uppåt och sånt vafan :D