I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

ECKLone & SansProfit - Vid Närmare Eftertanke

Vår Hiphop - Audio & Video

   

2006-03-17 20:04

ECKLone & SansProfit - Vid Närmare Eftertanke

Då var det dags igen!
ECK tillsammans med SansProfit bjuder nu på en goding som
alla kan ta del av! Purfärskt från mixen, endast 1599:-

"Fet jävla låt, lagom till helgen.
SansProfit proddar hett på den, helt osamplat beat.
Micke är fin, jag är lite mer gay än normalt. Låten handlar om att inte gräva ner sej. folköl är gott. Min traktor än blå.
Text å framförande ECKL1
beat å mix Sans "maddafakking" Profit"
- Micke, BögSkallen.

Jag kan inte annat än hålla med min pimp som säljer mig
varje lördag runt den ryska bryggan runt 19:00.
Vi gillar barn. Vi gillar tjejer. Vi gillar killar. Vi gillar dig! Räkpenis!

Låten!

En mycket sann historia! Ta åt er!

"En gång gick jag ut på promenad utan strumpor. Oj oj oj, vilket skoskav jag fick! Mamma var arg på mig när jag kom hem och sa till mig att GENAST gå till min far och be honom att köra mig till affären där jag skulle köpa ett par legendariska skitstrumpor som är extra bra när man har skoskav! Synd bara att jag glömde det och köpte ost för alla pengarna. När mina föräldrar fick reda på det fick jag stryk som en jävla hora och huvudet hängt på en påle utanför stugan föratt visa alla infernaliska skitfittor att dom inte ska föra så myket liv i trappuppgången när farbror henkes sofver!!! Det var allt för mig. PUSS PUSS" - Örnmularn'


Enjoy bitchez!

"Min sambos bror har två hakkors på ollonet.
Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand