Hussni .feat myta - Varje väg
Hej hopp. Slänger upp en låt som jag tyckte ni kan få höra. Vers 1/refräng: Hussni Vers 2: myta Beat: X-lon Varje väg Gilla elr inte, coments om ni pallar.. Peys
Peace i'm outta' here...
.
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
yaoo , blawww !! Tungt , fan va nice ! husse brorsan låter så jävla tight när du lägger dina grejjer asså.. Myta du har hittat ditt stuk nu , låter riktigt tryggt och jävligt bra lagt assÅ! mycket nice låt bröder !! Peace
Lev hårt dö ung !
Tack gubbar.. kuuligt att höra ! :D Resten av folket, VAKNA!
Peace i'm outta' here...
helt underbart guys.. hussni du är lätt en av sveriges bästa på o lägga refränger! så nice, o rappa kan du ju också grymt.. myta äger som vanligt, älskar din stil :D ni måste släppa mera fan :)
www.magnusrytterstam.se
FredricR : elr hur :D Mange P23 : thx mannen.. som som vanligt kul att höra från nån som hajjar detta game ;) noiZ P16: Tack som fan.. ! :D Peys bröder! UPP DÅ!
Peace i'm outta' here...
soft refr..polare med rastegar lr nåt?första versen lät inspirerad av honom..
Klart man måste tycka om när hussni gjort ! :) Tight.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
kul att ni gillar =) thanks guys
*Jag får ofta hypnagoga hallucinationer i form av ljud*
Originale : nope inte polare med han, har faktiskt knappt hört han om jag ska vara ärlig. Foerplay F5 : Tack värmer och höra! =) Mera kanske?
Peace i'm outta' here...
Grymt skön låt! Hussni har så speciell röst och myta lägger de riktigt bra!
Patrix P0 : Tack mannen `=) nice att höra
Peace i'm outta' here...
nice att du gilla Patrix kom igen nu gott folk lyssna och kommentera lite nu va.... UPP!
uuuuuuuuupp
www.magnusrytterstam.se
öpp!
Peace i'm outta' here...
upp här för fan !
Lev hårt dö ung !
Mcf P16 : hehe thx mannen =) upp
Peace i'm outta' here...
Redaktionen
2006-02-25 17:40
nice att ni gillar=)
Thx man! upp kanske ;D
Peace i'm outta' here...
En sista upp!
Peace i'm outta' here...
lyssna nurå folket!
Lev hårt dö ung !
fan va jag ledsen jag blir när jag ser att inte så många skriver/lyssnar :( ni är liksom 2 av dom bästa här på whoa, så mycke annat skit som får så mycke uppmärksamhet.. kooooooooooom igeeeeeeeeen nuuuuuuu... OS GUUUUUUULD!
www.magnusrytterstam.se
Mange P23: aa lite tråkigt faktiskt, =/ MEN GULD TO TAH PPL !!!! IN YOUR FACE FINLAND!! =PppP
Peace i'm outta' here...
uppppp!!! kom igen å lyssna!
tunga grejer! UPP!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fan ha inte soundclick, kan inte lägga up på ''Yousendit'' eller nått liknande ?? skulle va grymt tacksam!
Mange P23 : Håller med faktiskt, mycket skit som får uppmärksamhet. Bight P1 : det e ju enkelt att bli medlem =) Komigen! Upp då ffs!
Underbar låt mannen jag fasnade dirkt på denna låt den sittttttter rätt i hjärtat kommer ingenstttannnnnns
Snacka_kan_du japp :)
www.magnusrytterstam.se
tco84 P21 : Tack mannen, kul att höra!
Peace i'm outta' here...
var bor du.=) kanske man kan träffas nån da haha =) du är mer än välkomen de va så lite så
fyfan va bra du lägger refrängen, skön röst som fan ^__^.. annorlunda röst borde ja säga
"I'm like you, I have no name"
tco84 P21 : bor i norrbotten.. =) Mazze P23: thx man, roligt att du diggar.. Fred!
Peace i'm outta' here...
Upppp! come on! lyssna nudå=)
UPP i HUSET !
Lev hårt dö ung !
Grymt!Gillar detta verkligen!En stil som ingen annan har! Fortsätt så hära båda två!
Camilla_ F17: Tack roligt att höra. =)
Peace i'm outta' here...
Camilla_ thanks=)
upp!