I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Proverb & Iggedybe - Välkommen Till Kvarna [Soft]

Vår Hiphop - Audio & Video

2006-02-16 00:18

Proverb & Iggedybe - Välkommen Till Kvarna [Soft]

hej gangstas (yoyo)

Vi spelade in en väldigt oseriös session som vi ändå blev ganska nöjda med häromveckan och tänkte dela med oss av den.
Lyriken är inte som tupacs dirket men det bjuder vi på. Så ni får gärna säga om den suger sönder eller äger hårt.

Inspelad i: Kvarna Studio (alltid?)

Rappen är framförd av: Proverb aka Gangsta Joke aka whipper aka Lil Tupac aka Tupactu aka Den vita versionen av eminem
&
Iggedybe aka E to the B aka Lil Softarn aka Marsipantony.

Mixning: Iggedybe

Bijten: Vet inte vem som gjort den men det är en av våra homies borta i USA. Annars framförd av Multicyde.

Så får vi inte glömma låten:

Proverb & Iggedybe - Välkommen Till Kvar ..

Stay Black!!

Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre

2006-02-16 00:37
Najs beat najs flow najs kombination, keep it up

2006-02-16 12:10
Yeah! Såå sooft låt, skönt beat, skön rapp!
Gillas! Flumma vidare!
Gröna å vita hjärtan som glöder

2006-02-16 13:57
fett soft låt =) vill höra mer av er !! =)
Om man frågar vem Du är, svara:- Jag är grabben, som lever.
Och om dom frågar vad gör Du, så svara - Allt och ingenting, jag lever i tiden..."

2006-02-16 15:11
yeah yeah, man får väl säga tack tyyyp!

2006-02-16 17:05
Nice jobbat grabs! Fett nice för att vara oseriös session! Ser fram emot att höra era seriösa grejer! ;)
"I like rhymes that be quick as we be takin' the bars, but I hate everybody that don't like electric guitars!"

2006-02-16 18:36
det var nice! gängsta joke, låt lite mer gangsta vetja! va lite kaxigare och lev upp till namnet;) annars söt. den andra lät lite hög..höhöh..
i helhet var ni var softa! keep them coming
här får du lite kärlek

2006-02-16 21:06
tack tack höhöh. jo jag la in en slapp röst. Ska vara gangsta i nästa låt *lovar*

2006-02-16 23:17
och föresten.......bara skojja, upp.

2006-02-17 19:17
tack tack! =P

2006-02-18 15:21
Beatet är ju klassiskt, alla älskar vi flåkrypa grand prix. Iggedybe låter lite som han kommer direkt från balsam boys =D. Refrängen är alldeles för ljus för beatet enligt migmen det är också det ända som inte flyter på beatet. vid 1.30 så låter det som en läskig snuskgubbe går igång på tjuren fredinand men det försvinner snabbt (tack gode gud). Proverb inga ljusa toner i fortsättningen låter alldeles för läskigt =P hehe, men förutom det som jag anmärkt så tycker jag dom bra sakerna väger upp det andra, men enligt mig så flyter "Session 06-02-04" på ännnu bättre än denna.

Roger that!
Denna gräsand satt också utanför universum. Och inte nog med det, den ställde sig sedan i kön utanför bankomaten med 2 andra änder. Och de brydde sig inte alls om att det stod folk i kön där också.

2006-02-20 22:08
biggedy backa jag uppar detta mddafacka
Om man frågar vem Du är, svara:- Jag är grabben, som lever.
Och om dom frågar vad gör Du, så svara - Allt och ingenting, jag lever i tiden..."

2006-02-20 22:12
Svammel P18 ja du har rätt angående det där med min röst, hehe. Det var bara jag som lekte/exprimenterade lite just i denna sächöööön.

2006-02-24 22:11
Whipper är så jävla het!
Gröna å vita hjärtan som glöder