Daavd - Längst bort i tunneln, session
Daavd - Längst bort i tunneln "hade tråkigt session" ny låt. ice freebeat text/mix/rapp osv osv - daavd ajja..session. inte nöjd osv osv.. hata eller älska wattevvva låten.. text.. hörs typ inte tror jag.. jag sitter här ensam, med gråten i halsen Har gråtit hela dagen känner mig helt utslagen när jag tänker på allt som har hänt o allt jag har gjort jag fryser det är kallt och tiden den går fort det känns som att jag är längst bort i tunneln jag ser ljuset längst borta och har sandsmak i munnen jag måste komma fram, jag börjar torka bort slagit ut några tänder och kämpat för oss jag tror jag kommer fram snart eller inbillar jag mig kommer jag hitta nått eller är det en återvändsgränd jag vill hitta din vänskap igen är den försvunnen eller kommer den tillbaka jag känner en stor saknan, även en stor fara för om vi möts igen, kanske mitt liv kommer förändras det kan vara possetivt eller negativt vem vet antingen blire bra eller så är det för sent reffen x2 jag är längst bort i tunneln, kommer jag fram i tid jag är längst bort i tunneln, finns min framtid där ? jag är längst bort i tunneln, finns du där, vem vet jag är längst bort i tunneln, jag kommer komma försent jag ångrar inget steg jag tatt i hela mitt liv allt kändes skit, men jag visst det blev bättre jag sätter mig ner, och skriver den här låten hoppas du hör den här och jag blir förlåten för allt taskigt jag gjort, så länge vi kännt varann eller haru glömt bort, allt vi gjorde tillsammans fast igentligen så skiter jag i vilket jag bryr mig bara i att jag känner mig vilsen men tunneln är kvar, och den har förändrat sig nu finns det 2 vägar, o jag har ändrat mig en väg till dig och en till min egen frihet vilken ska jag ta jag har svårt föratt bestämma mig men efter jag tänkt ett tag, så klarna allt upp jag har bestämmt mig nu och du kommer ge mig en suck ditt ljus är tänt men jag kommer släcka det jag skiter i dig du kan dra åt helvete reffen x2 jag är längst bort i tunneln, kommer jag fram i tid jag är längst bort i tunneln, finns min framtid där ? jag är längst bort i tunneln, finns du där, vem vet jag är längst bort i tunneln, jag kommer komma försent peace
- http://www.facebook.com/DaavdOfficial -
|