Rocky feat Sbäss - Avancerar Fram
En kort session. Alliansen: Rocky|Sbäss - Avancerar Fram s38.yousendit.com Sbäss: Jag avancerar fram i sandaler av plast håller låg profil vad gäller stil och klass för jag känner aldrig behovet av att hävda mig svävar hellre på molnen som vill bära mig där uppe kan jag skåda världen i hemlighet från en synvinkel som utgår från min egen personlighet allt blir subjektivt från mitt eget sätt att se på saken lever destruktivt, Tar en sak i taget. Rocky: jag tar en sak i sänder vrider å vänder ser vad som händer men vart jag än vänder möts jag av återvändsgränder Sbäss: Det e dags att bryta trenden nu se till att vinden vänder nu allting måste få sitt slut Rocky: Ta chansen när den kommer istället för att se chansen förgången då blir du fången i ett trassel du kunde löst vid första gången första chansen släppa den ständigt betande transen Vi avancerar fram som alliansen
vatten över huvet. ni klarar inte av att rappa så snabbt som ni försöker göra ibland. det viktigaste är att man hör ordentligt vad ni säger, och det gör man inte alltid tyvärr. lite mer inlevelse skulle också sitta bra. men det går, det går.. man avancerar.. alltid fram. så, "avancerar" - inte "avancerar fram". peace!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ya okei thanx för kommentar
Yeah okei ..tackar..jag funderade oxå på det ..det e klart man kan säga avancerar fram? Lika väl som man kan säga att man avancerar uppåt.. peys
jee! tycker det läät riktigt bra..e det du o din broo lr?
Blame It On Bruno
Bronow: Japp det är jag och Brow =) Tack för kommentaren..peys
wooooooooooooooow
Även Hitler tog kodein, så varför tveka?
tack för kritiken. heheh..detta är ingen hit direkt, men mysigt att göra musik ibland bara..peace
Snäppet bättre än s. s.
ni lägger det lite för fort ibland....men det lät ok...
hm, jag ska sluta leka språkpolis då (: (de begår väl också tjänstefel ibland.)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hehe det var inget illa menat..tyckte bara det lät rätt som det var
Detta var ingen keff skit.
Tummen upp för denna härliga låt ! Och så undrar jag om vi kan träffas du och jag rocky, Jaa du vet så vi kan pussas och så ?! Loooove U
Die Moothafookaz !
Fag-Ad0 har hittat hit haha:D ...aftonbladet.se har kontaktannonser tror jag..testa..
Jaa ! Jag gick in på kontaktannonserna och där hittade jag ju dig ?! Puss & Smek Älskling
Die Moothafookaz !
OKey Rockybalbao
Die Moothafookaz !
beatet förstörde allt och ni måste nog hålla er till lite långsammare rap tills ni utvecklats lite till.. annars var det rätt mysigt =)
soundcloud.com/brormusk/sets
Jaw beatet är ingen hit..gillade takten i den bara..(inte jag som gjort det) ...tack för kritik ..peys
beatet passa inte in på låten. säg till sbäss att ha det beatet som han kastade. det va riktigt soft.
det här lät ganska fett! peace
~~
jag lyssnar på låten häromdan...och Rocky jag diggar dina första rader...haft dom i huvet hela dagen typ!
Menar du "en sak i sänder...." tackar
Ingen keff skit...fet som fan.
Haha no i didn´t now you like me.. tack för kritiken
hc tyckte din sista värs va bra gjort av dig :)
jao..denna har jag missat steff!, får kolla när jag kommer hem från skolan..får skynda till tåget nu!..hehe peys
Ta chansen när den kommer istället för att se chansen förgången då blir du fången i ett trassel du kunde löst vid första gången första chansen släppa den ständigt betande transen.... Den menade ja....
Sakesurd: Tacka honom från mig då Bugsy: Jaow gö de ..men detta är ingen höjdare haha Vikktorius: Aha okej..tack
de låter helt okej, nice
bränt barn har många namn
Hehe tack Wellie men länken funkar ju inte äns längre ..du måste fått tag i den av nån annan..:P Jag kan slänga upp en ny om det är nån som vill..men tillsvidare får tråden vara död..peys
nja hade den sen innan, men tänkte att man får skriva nåt
bränt barn har många namn
Kommmer någon ny sköning snart? =)
Die Moothafookaz !
Haha vänta och se.. men nu dödar vi tråden tycker jag
Varför döda? Det här är ju NB´s fetaste låt!
Backwards still am I.I Mean I am still backwards
Haha vi är inte Nb´s vart har du hört låten?peys
e du bög i röven stenfa? varf har du itne skickat?
trött på allt skitsnack och glappande käftar Det finns inget som är äkta!
För låten är 1 år gammal idjut.