Dubbeltrean - Bye Bye Askin
Dubbeltrean - Bye Bye Askin Slänger upp en diss te Askin! Dubbeltrean står för allt, rap, intro, outro, text osv..... Mixningen står Samy för! Dubbeltrean - Bye Bye Askin
JAdu :D . en kul låt tkr ja . Flowet var lite ovanligt :)
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!! JAG GRÅÅÅÅTER AV SKRATT!!!!:D:D HUR FAN I HELVETE SKA JAG KUNNA SVARA SERIÖST PÅ DET HÄR?!!! ååååh, du är så jääävla mobbad^^
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
din "vanligaste" kommentar med andra ord..
jamen seriöst? ska jag svara på det här?^^
om den är seriöst gjord nej..
Aiight.. men varför dissa någon på skoj?
haha, han lyckas ju på ett sätt, jag tar illa upp för att han är så dålig och verkligen tror att han har en chans^^
Haha frippe! så jävla äg!! nice intro!! haha nice röööst ^^ 10/10 POÄNG
Eriksson1337 ftw!
Lyricaldrop P17 hehe.. eriksson1337 P14 tackar^^
kommer svar imorn=)
alltså, du kunde väl ha FÖRSÖKT ge mig något att bita i? hade verkligen sett fram emot det... nu förstörde du det roliga=/
HAHA! :D Denna ska sparas! HAHAHAHAHA
Hej! Jag myser!
Du låter typ skitnödig versen igenom och skiten kommer ut exakt hela tiden... Nämen du var väl typ jättedålig. Du borde ju inte rappa helt enkelt. Typ lägga sig tidigt inatt lilla vän...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
AAAHAHAHAHAHA SHIIT VAD ÄR DETTA ? ? ? ? PAAHAHAHAHHAHAHAHA
Some people tell me that I need help Some people can fuck off and go to hell
skrikskratta tills jag tappa andan
tack
haha, alltså grejjen är den att jag tyvärr inte kan låta dig komma undan ostraffat, så det kommer ett mördande svar imorn... den som jävlas med askin får fingrarna avslagna;)
ok..jag har hört att det här är seriöst..vill inte tro det, för din egen självrespekts skull men...shit..det här va pinsamt, har hört askins svar..han dödar dig med bara cuts..shiet, skulle inte ens vilja drömma om hur det skulle bli om folk skulle lägga sig i som askin proddar..ojoj..haha
haha den här skiten är inte äns värt att bäjsa på!
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
HAHAHAHHAHAA YEAAAAAAAH KIIIIIIIIIIIIING!!!!!!! GANGSTAAAAAAAH FOH LIFEEEEEEEEEEEEEEEE RIGHT!? :D ahha fan va roligt hahahahahaha låter som du ska skita på dig när du trycker ut orden AHHAHAHA introt är nog det roligaste HAHAHAHAHHA du låter som typ nån southpark karaktär AHAHHAHAHA UUUUUUUUUUUUUUUUUPP PEACE N LÖVE!
•¬We ride together We die together, BeamBoyz for life¬•
HAHAHAHAHA allvarligt? detta var fan des ämsta jag hört! riktigt uselt..behöver inte ens svara på detta..förlorat redan utan att få svar..
Kom Igen Allihopa Så Drar Vi Till Människobyn www.myspace.com/jimmyflow
bugsy P19 den är inte seriös gjord...
Men återigen, varför släppa en oseriöst gjord diss mot någon som inte ens vem vem du är?
hahahaha shit. det var inte så kalas faktiskt. har hört askins svar. herrejävlar vad du kommer förlora, gosse
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Luddran P0 Hahaha! Word! Lika ruttet!
Hej! Jag myser!
nu ligger svaret uppe=)
När jag hörde detta så skrattade jag mig rostig i halsen, blev varm i hela hjärnan, blind, pissnödig etc etc etctycgxcvfd... Stabil rimstruktur, flow och röst Frippe, otrolig mixning Samy. Hoppas ni släpper fler kukar i samma stil så jag kan vara med om detta igen...
du rappar ju inte ens? :S
vafan.. skit i de du!
inte ens i takt.. lackar fan på folk som lägger upp låtar och tror dom kan rappa.. för helvete lyssna på er själva.. ORKA
vafan.. skit i de du!
HAHAHAHAHA "Go take suicide" Alltså varför kör du på engelska ? Kan du svara ärligt på den frågan Du har fan sämre uttal och grammatik än jag hade i 4an
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
för fan när jag kom in i den här tråden tänkte jag att jag skulle vara så opartisk som möjligt och kanske ge lite nice feedback men för fan va håller du PÅ MED? engelskan är helt värdelös och försöket till att vara gangster funkar inte och sist men inte minst man hör hur mycket du gör till rösten
lägger du skit på dina hyllor?:O
Hahahahah...öö okej.
Jävla äcklig hylla det måste vara
haha, nejdå, stenman, jag skojar bara med dig;) haha
haha.. härlit frippe =D
Ät mej!
eller?
alltså orka lägga upp en sån här låt.. Zzzz..
Om jag inte kan bli nykterist så ska jag bli den som blir nykter sist...
Haha..Shit du måste skoja haha seriöst askin tog dej med det han cutta!!
<br> BrAsSeMaN!<br> Skåne is my life!
tankade nu och det lät ju farligt det här, haha ehh nej.
Svammel, nu i din mormors walkman