Mantis Kommand & Demirel -Snabbis
mantis och demirel skulle spela in två helt olika låtar och båda sket sig rejält så mantis kickade på Empirebeatet gjort av Rob E och Demirel på sitt eget producerade beat, Demirel talar mellan verserna..... Mantis del är något av det snabbaste sverige någonsin skådat... Mixning av: Demirel Låten: ndclick.com Ord från Demirel himself: Hej kära barn... jag har inget viktigt att säga mer än njut av låten"
David VS Goliath
Lyssna för detta är verkligen bra !!!
David VS Goliath
HAHAHA det va det snabbaste ja hört på länge.. FETT FET
I have to return som videotapes!
Redaktionen
2006-01-24 18:56
Mantis, va rätt snabb faktiskt. =) Mixningen va ju inte världens bästa tyvär. Demirel, du har blivit mkt mkt mkt bättre nu för tiden, detta va nice. props. peace.
Volym Entertainment <br>
Oh my fucking god, BT, sam-e, släng er i väggen... detta var riktigt bra
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Snabbt som fan, hehe..
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
Fy helvete! Det var snabbt som in i helvete, synd att man hör ungefär hälften av vad han säger....Andra versen, helt okej, nice!
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Texten till låten: Mantis Kommand: jag hotar dej med mina bomber i munnen, du fattar den martin du möter är packad av ölen/ keffa katter komme, fan ja sopar dom bort under mattan, hör mej/ gud vare med mej - låt dom dö, lupen - gasen i botten kör (ja) laddar om munnen med öl och gömmer dom undan på en öde Ö Tevin han meckade bomben, la den i munnen och passade märt: nittån år gammal intelligent rappare i femhundra mega hertz' alla ba fortsätter, (Fuck it) släppa sin skit, you know what i mean, kan man inte - stannar man hemma, slut alla munnar med lim o säg mig du är du man eller mus eller mitt emellan mannen - sjukt eller bara ful, suk min kuk, förtifem millimetarn upp upp - skjut ha det med alla vi lägger de fetare mannen kommer du får du mer dabb alla mannarna backar när marta rappar, Kommand & Conquer Mantis Kommand & conquer, flippar iväg o klyver atomerna me mina dbd bomber/ demobilisera dej mannen avväpna dig, vänd dej om - ta ett skott i nacken för svensk hiphop Demirel: Ja glider väl på med ruset stilen med finaste livade stuket Stilen e knivig med stenar i vägen men vädret tjusigt Pinan e borta som röken ur blossen inget i världen e kusligt Stiger i luften dörren e öppen men jag lägger de sjukt snyggt Hundra kilometer i timmen tiden e inne tiden den rinner Sinnet de brinner av minnen som ligger o tycker o tänker därinne Ja spricker o spräcker rader ja tager brott mot dynamitlagen Farliga rader ja tager kallas alias Bombardment Livet e stilla livet e vackert bara du lever livet Pinan e illa pinan e straffet som ligger o diggar de hela tiden Jag dödar på micken dödandet sitter dödande nykter Pillar med mixern o störande rycker iväg på den glödande flykten Vinden e stilla sinnet de trillar av fyller upp blinda krav Känner mig uppe ena stunden annars himla svag Sitter o tänker halva natten i sämsta ändelse I ständiga väldiga skämmiga gräddiga sår sänder ja brännmärken
David VS Goliath
de gick ju snabbt men meningen är väl att man ska höra också? för jag hörde typ inge av va du sa.
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
tungt Mantis
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hehe mantis det va riktigt tungt =D
B.G.L fooeshooe <3
yoyo uppupp. ;E
Moderator
2006-01-24 22:27
skönt med texten då blev de mer intressant mantis puss på ena kinden ;)... demirel de blev soft med lite laid back rap skönt killar ! Peace ! ;D
Fan martin du är sjukare än vad jag trodde!! Du kommer bli Sveriges grymaste Mc!! Demirel, Också riktigt bra!!! Soft rap som fan
2 PJÄSER
Demirel Har Tungt flow.
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
snabbt var det, men jag hör fan inte vad han säger?
Det här går så fort så jag får skavsår i huvudet! det blir samma grej när jag lyssnar på tonedeff... det måste betyda att du är jävligt duktig på det du gör!=) jag gillar! luuuv.... tur att mitt beat blev för svårt för dig, haha;)
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
SJUKT! haha ;)
Ålltzen, Växjö, Bremen.
gillar andra snubben, nice text å flyt.. keep it up..
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Producent
2006-01-25 14:58
ruskigt snabbt av mantis. nice av demirel!
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
sååå gaaaaleeeen del av mantis... skillled... demirel var oxå yo
http://www.myspace.com/akinonline
Producent
2006-01-25 18:32
Demition: är säker på att det finns endel bets på lager =)
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
Producent
2006-01-25 18:34
ni är yo!
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
ja, det går ju fort osv. hur cleant som helst för örat... Det enda jag egentligen skulle kunna klaga på är väl texten... var ju inte det bästa jag har läst direkt=) peace
haha, det låter lovande! ska hålla utkik efter det!:P
Satan detta var fett asså! ;D
Element 208 Up in this !
Tung som fan! :) Sjukt snabb! :D
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
haha shiiiiit . ja, det var riktigt gött snabbt låter så skönt när han ändå uttalar alla konsonanter så de blir bara brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr yepp. precis så demirel la de skönt också lite avslappning sådär på slutet
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
mantis och demirel, mina mannar detta är öveeeertungt gubbar, härligt som fan och höra :D hahha, props!!!!
Mr. P
uppeliupp
David VS Goliath
ner
Lyricist
2006-01-26 17:51
daamn:P hade man kunnat få fartsböter inom rappen hade du vart pank mannen^^ andra killen la det soft o lugnt:D niceigt värre av båda 2:D keep em comin
Du spottar ord som det vore nån jävla k-pist för fan! Detta är riktigt jävla bra! GRYMT skönt även fast man inte hör så jävla mycket, men mycket roligare att lyssna nu när man fick texten framför sej! UPP!
www.samyprod.com
upp och älska detta ännu mer :D
David VS Goliath
upp för sista gången
David VS Goliath
movebitch
Damir e krigsskadad .. HAHA ;)
va fan mantis gå och lägg dig, varför tar du bort dig själv på whoa?
fisk fiskar flickor få får fisk
Bra som vanligt,bättre än vanligt? I samma klass som alltid, riktigt bra, kanske strået vassare even. Love you boy...
Hamnarbetare är inget djur C75, fattar du?
lät nice :)
Hej! Jag myser!
ett upp för sveriges snabbaste rappare och demirel
http://www.myspace.com/akinonline
Holla holla tung skit som tjockisbajs.. keepin it real in the hood..
Kan inte ni läggaut den på speedshare ? :) peace
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk