I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Whoas Nyårslåt (BEATET)

Vår Hiphop - Audio & Video

2005-12-12 21:16

Whoas Nyårslåt (BEATET)

Nu efter massa omständigheter med beatet så är det nu klart.
Det blev inte Dabbe som producerade det eftersom hans studio inte fungerade som den skulle.
Men Rydis hoppade in som en räddare i nöden och fixade ett riktigt nice beat som vi tror att dom flesta kommer gilla att köra sina rader på.

Alla som är intresserade får kicka 4 rader och sedan skicka till mig på msn: [email protected]

Vi (Proton, Dabbe & Vassago) kommer sedan välja ut dom som kör sina rader bäst.
Vi har inte sagt att "så och så många får vara med" utan det beror helt på hur många som kör bra rader.
Därimot kommer vi ju inte slänga in massa rappare så att låten blir tråkig att lyssna på tillslut.
Det är också anledningen till att alla bara kommer köra 4 rader, låten skulle bli alldeles för lång annars.

VI MÅSTE HA ACCAPELLORNA SENAST 26 Dec.
Datumet är viktigt dom som inte skickat in då kommer inte att vara med.
Accpellorna ska vara OMIXADE , Dabbe sköter all mixning.

BEATET!
Rydis har gjort ett beat som VI tror dom flesta gillar, det är svårt att göra ett beat som alla gillar.

För er som inte vet vad det handlar om så håller Jag, Dabbe & Vassago på att sätta ihop en Nyårslåt med massa rappare här från Whoa.
Teamat för låten är NYÅR 2006 och varje rappare kommer köra 4 rader på ett beat som Rydis har producerat.

Alla får testa köra 4 rader men bara några stycken blir utvalda (dom bästa)
Ni kommer att få skicka accapellan till oss & accapellan ska vara omixad Dabbe fixar all mixning på låten.

Adda mig på msn för fler frågor eller för att skicka accapella.

Har fått många frågor om:

Tar ni med folk för ni är polare med dom?
Nej det gör vi inte, bara dom vi tycker platsar kommer vara med på låten.

Om man inte har så bra kvalité på ljudet kan man vara med då?
Det beror ju på hur dåligt ljudet är med Datamickar går såklart bort!

Tack RYDIS för beatet & vi hoppas det fortfarande är lika många intresserade.

peace.

Volym Entertainment