Winnie - December
Såhär lagom till femte december. Lite vinterdepp. Winnie - December Sång: Winnie Beat: Johnik (inga samplingar dessutom) Mix/mastr: Winnie/Funkeyh Sjunga är väl ändå jävligt roligt. Texten: av alla världens ord, väljer jag dina risken är väl stor, att jag sväljer min pina för när dagarna tystnat och jag aldrig mer vill vakna och när du finns är det kanske aldrig fel att sakna rädda mig från allt som förpestar vår värld jag vill sluta andas luften av stress och besvär du rycker och sliter men jag kan ändå aldrig nå dig tanken är för underbar för att kunna slå dig jag har så mycket att berätta men ingen talan vill bara säga att du lyser klarast på vintergatan för i min trista vardag kom du som en stormvind men nu är vintern mörk och snön kallare än nånsin vill kunna blunda, vill kunna sova en stund men du tog mig med storm och jag blåste omkull så jag ligger varje natt, undrar vad du tänker på jag känner dig inte men ändå känns det så... just nu när döden agerar änglavakt saknar jag det vi aldrig ens har haft jag ville tro men vinden vände snabbt välkommen till min decembernatt just nu när döden agerar änglavakt saknar jag det vi aldrig ens har haft jag må vara stark men vinden vänder snabbt jag blundar för min decembernatt. jag har för många tankar att tänka... jag vandrar med ängslan och dansar med pennan jag klandrar min stämma, samma agenda denna bankande känsla efter något annat att älska jag nöter ut den normala eskapaden längs kanalesplanaden hela staden är vaken, jag besvarar hatet med min likgiltighet, det är ingen som vet att jag förgäves försöker krossa mina minnen av sten du får vara min tröst, jag har bara min röst och jag försvinner gärna, bara du svarar mig först du är min ängel min demon, den som tränger inifrån jag sänker min nivå men jag känner som igår ironiskt att vi älskar som mest när vi är ensamma att jag inte kan gråta när gatorna är regnblanka vintern är kall, jag vill aldrig mera vakna men när du finns... är det aldrig fel att sakna. Jag söker alternativa produktioner. Alltså, akustiskt och sånt roligt. Holla at me om du har något sånt som ligger och skräpar. Kärlek. /Winnie
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
This is the shiiiee. Lyssna alla människor.!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Aooow, shit asså.. Ännu en gång lägger du nå fett.. Känner inte så mycket hiphop i de där, men den va överfett.. så tung delivery, texten är så fet... Denna ger jag mkt kärlek till.. Keep it up! pZ
Jag Såg Gud... ...Men Han Såg Inte Mig!
JÄVLAR VA FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET du har bättrat på rösten tusen ggr jävlar va fet låt JA GER DIG PROPPZ NU INTE SEN galen!
I'll be making more crazy faces than Jim Carrey on crack
Jepjep, ylös ylös.
nån som har dom andra låtarna å skcia via msn??dom funkar inte i forumet peace
-¤one-0-one¤- -¤Varberg¤-
sitter här å ryser... ruskigt fett!!!
Planet 80!
jaa fy fan vad fett de är..jag vill ah dom gammla låtarna med men vaar?
MCFlo: vilka gamla låtar? mehu: ofta kala ;D Tack alla, så jävla roligt när folk gillar ens grejer, därför man gör musik. kärlek
jag får stålvårtor av denna :P bra skit winnie, keep em comin.. denna åker rakt in i ipoden
mama said knock you out
Hangaround
2005-12-06 20:56
Jävligt skön låt, väldigt stämmningsfullt beat, allting flyter ihop hur bra som helst. kan inte riktigt avgöra om du sjunger eller rappar, vad du än gör så låter det grymt bra!
underbart.
oj, riktigt bra. Tack så mycket.
Quynh gwe mig alla din gammla låtar fast kanske inte dom finska hahah...myck bra jobbat mannen
Oberoende om det är rap eller sång, så låter det övernaturligt-bra . Tack, det blir bara bättre o bättre. From koira with luv
Det jag enda jag riktigt fastnade för och gillade var "min decembernatt raderna" snyggt.
Follow the dao, right about....NOW!
MCFlo Jag kan skicka dom till om du vill.. Messa mig
Jag Såg Gud... ...Men Han Såg Inte Mig!
tack som fan alla!
;D Finnar rulez. AAIIIIIIIIIIGHT "how many mc´s do you know like this?!"
Alltså denna är riktigt jävla FET ... Så jävla najs :D MER MER :D haha
www.samyprod.com
Samy05: det kommer nog mer, tveklöst. funkeh. jag är inte finne, fucker. ^.^ lyssna och sprid lite kärlek.
Alltså heilt jävla perkeles skön låt dehär. :) a pitt tepress men vafan he sköön ", Trang forever<3
I'm just writing some dick
Checka in "Spruckan illusioner - En sista flygtur" åxå om du har lust å ork :P
www.samyprod.com
Producent
2005-12-07 18:46
Ah Winnie.. De blev bra detta du.. Man kanske ska lira in lite fler gitarr beats.. ha de gött..
/ JOHNIK / Producent och Beatskapare / Göteborg /<br> http://www.johnik.com
Såhär snuskigt bra får man inget vara, blir ju avis :P rösten är överfet, lägger hiphopen på sidan och njuter av vintersång :) Nice män
Jag säger som alla andra så fler får tanka låten snabbt shi. ;)
DIIIF
SHOW SOME LOVE till den här unga grabben!
Aijoo, extra stor props för den härliga beatten! Big up!
Ah, roligt att detta uppskattas, skönt som fan. Som sagt, stort tack till Johnik för ett jävligt fett beat och tack även till Funkeyh som hjälpt mig med mixningarna. sprid sprid
faaan va tungt man.
SKU - SKU - SKULASON!
riktigt jävla bra asså...(fäller tårar) hehe big up
many try, many die
oh nice.
applåder o åter applåder
som en mupp en gång sa -- MAHNAMANA!
nice nice, låter fint :)
Niceness!
tänksi tänksi alla. humptyhump, gillar du sånt?
underbart bra!
"Jag har inget skelett i garderoben / jag har en hel kyrkogård i källaren" - Organism 12
aej men fy fan! den va blytung. gilalr den som fan. bra jobbat
jag fullkomligt ÄLSKAR din dialekt, finskt? riktigt bra text och ditt flow är SKÖNAST =D hört denna och winnie - svartvit och dig vill jag höra mycket mer av :D
yoyoyo, alla människor som gillar den här låten borde kolla in skivan Funkeyh & Winnie - Varaslähtö som släpps ut om ca 2 VECKOR! 9 heta låtar. Sidorna öppnas småningom. stay tuned
poiuy: mjaa, jag bor i Finland. Det blir väl så med dialekten. Kul att du gillar, och alla andra också (: (köp min och Funkeyh's skiva om du vill höra mera! den är hot)
tack mannen.
hm, den borde nog funka,
Grymt mannen, helt jävla grymt. Out.
www.myspace.com/ozlon
som jag sa, du har lagt ribban högt i min värld gubben (L)
I'll be making more crazy faces than Jim Carrey on crack
fett bra!! riktigt proffitionellt!!!! ser fram imot mer av dej i framtiden!
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
Quynh, fyfan vad nice asså :) Rikdigt skön
Eriksson1337 ftw!
Totalt bra mannen .men vet inte vad det är sång lr rapp .. svårt å skilja lixom. Fett mkt känsla bra Rader men inga bra rim men det är oviktigt när det låter så här jävlla bra ! skit nice iaf hoppas du slänger upp nått mer ! Pz
heh, tack alla!
vafan ._.