Winnie - December
Såhär lagom till femte december. Lite vinterdepp. Winnie - December Sång: Winnie Beat: Johnik (inga samplingar dessutom) Mix/mastr: Winnie/Funkeyh Sjunga är väl ändå jävligt roligt. Texten: av alla världens ord, väljer jag dina risken är väl stor, att jag sväljer min pina för när dagarna tystnat och jag aldrig mer vill vakna och när du finns är det kanske aldrig fel att sakna rädda mig från allt som förpestar vår värld jag vill sluta andas luften av stress och besvär du rycker och sliter men jag kan ändå aldrig nå dig tanken är för underbar för att kunna slå dig jag har så mycket att berätta men ingen talan vill bara säga att du lyser klarast på vintergatan för i min trista vardag kom du som en stormvind men nu är vintern mörk och snön kallare än nånsin vill kunna blunda, vill kunna sova en stund men du tog mig med storm och jag blåste omkull så jag ligger varje natt, undrar vad du tänker på jag känner dig inte men ändå känns det så... just nu när döden agerar änglavakt saknar jag det vi aldrig ens har haft jag ville tro men vinden vände snabbt välkommen till min decembernatt just nu när döden agerar änglavakt saknar jag det vi aldrig ens har haft jag må vara stark men vinden vänder snabbt jag blundar för min decembernatt. jag har för många tankar att tänka... jag vandrar med ängslan och dansar med pennan jag klandrar min stämma, samma agenda denna bankande känsla efter något annat att älska jag nöter ut den normala eskapaden längs kanalesplanaden hela staden är vaken, jag besvarar hatet med min likgiltighet, det är ingen som vet att jag förgäves försöker krossa mina minnen av sten du får vara min tröst, jag har bara min röst och jag försvinner gärna, bara du svarar mig först du är min ängel min demon, den som tränger inifrån jag sänker min nivå men jag känner som igår ironiskt att vi älskar som mest när vi är ensamma att jag inte kan gråta när gatorna är regnblanka vintern är kall, jag vill aldrig mera vakna men när du finns... är det aldrig fel att sakna. Jag söker alternativa produktioner. Alltså, akustiskt och sånt roligt. Holla at me om du har något sånt som ligger och skräpar. Kärlek. /Winnie
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|