mastringen kommer så småningom, först och främst på number one + att video till den snart är klar
åh.
Jacob precis också släppt demo själv som ni hittar på hans hemsida. Missa inte, det här är bra skit!
åh.
får se om det blir nåt... det beror på responsen hos folk men jag tror folk gillar det... det är ju bästa skiten... finns inte mkt bättre från v-ås
åh.
biggedibigup, västerås represent holla! :P
I'm almost famous, you people are halfass, almost anus.
kul att ni diggar! det kommer mer så småningom
åh.
BIG UP boys.. det låter riktigt bra!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=De2YF12n9x0
aa kolla upp hans hemsida... där finns hans solodemo
åh.
det är jacob som producerat... både på våra grejer ihop och på hans egna låtar
åh.
aa man kanske ska kontakta musiknytt... men annars har vi lite andra planer, men tackar som frågar
åh.
killa!... fettigt skit, soul food baby!!!... Selah still comes tight, no doubt!!!!!...
- a perverse resistance to security and predictability, & a deliberate disregard for propriety -
Svenne! Sången och beatsen var feta! Rappen var inte mycket att hänga i julgranen dock. Varför rappa på engelska när exempelvis Jay z ändå alltid kommer vara bättre? För mycket "shizznit" å annat wannabe gangsta tugg som bara gör mig illamående! Kul att ni kör iaf! hahaha /Tony
känner inte att musik handlar om någon sorts tävling, för då kan vi alla lägga av med tanke på att ingen kommer nånsin kunna möta sig upp med t ex stevie wonder... :S där håller inte ditt resonemang sen ang. shiznit-pratet förstår jag dig delvis, men gangsta? njae det tror jag inte det handlar om... då lär alla sluta använda svensk slang också... aja, bra att nån kommer med kritik iaf
åh.
Selah: Är inte den här typen av musik tävling? Att döma av det du säger i dina texter så skulle jag säga att du "tävlar". Tonen i mitt inlägg kanske var något hård. Uppriktigt talat så håller detta högre klass än mycket annat i Västerås...För att ge mer konstruktiv kritik så tycker jag att flowet och uttalet är det som är dåligt även om det som sagt är bättre än många andras. Enda anledningen till att jag uttalar mig om låtarna var för att du bad mig göra det. Jag ansåg det mer konstruktivt att vara ärlig istället för att ge dig en oärlig klapp på axeln som andra gör. Jee: Att avgöra vem som är bra eller dålig på svenska är mycket mer av en smaksak. Hur mycket tid än exempelvis Selah lägger ner så kommer han aldrig att låta lika bra som Jay-z. Du kan ogilla oss på grund av flera anledningar, men aldrig för att vi har ett dåligt engelskt uttal. / Tony
aa jag uppskattar kritiken... därav "aja, bra att nån kommer med kritik iaf" men tävling? näe, jag håller inte med... klart att jag skriver om det jag gör... det är hiphop... sen när har inte hiphop handlat om att skryta om sig själv även om inte är det man säger sig vara? fast iof så står jag för allt jag säger... för jag tycker LÄTT att jag är bättre än alla andra rappare i sverige... aja...inget hat mot afrodisiak, även om det inte är nåt jag inte skulle pumpa i stereon :)
åh.
Selah: Angående tävlings diskussionen så är det precis det jag påpekat i inlägget ovan. Jag kanske formulerade mig för otydligt eftersom du inte verkar ha förstått det. Jag är förmodligen den första i denna community att erkänna att jag inte är bättre än alla andra rappare i sverige. Att DU gör anspråk på att vara sveriges bästa rappare är ju bara komiskt. Sen tycker jag det är jättekul att höra att vi "inte är nåt jag inte skulle pumpa i stereon :)" Ännu ett fan alltså! Härligt! Nog om detta. Tony
aja.. skitsamma... jag tror fortfarande att jag är bättre, och du tror väl fortfarande att du är bättre... så vi kommer ingenstans.. aa, felstavat, men du fattade... det onödiga med det här är väl dina kommentarer som inte håller... jay-z grejen t ex. tror du jag försöker mäta mig upp mot honom? verkligen inte... sen tycker jag att det är bra att du är ärlig, hellre det än "en oärlig klapp på axeln" som du sa.. men vem har gjort det här? folk har lyssnat på låtarna och dom tycker det är bra... hörs
åh.
Skulle vart kul å höra, synd på dryga Soundclick, palla palla äpplen där.
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
aa jag vet... visste ingen annanstans att lägga upp
åh.
mm det händer grejer här :)
åh.
holla atcha BOYI!!! Sveriges nya soul hopp!! WORD.
haha, I smell Beef..... (hihihi)
PAIN IS TEMPORARY, GLORY IS FOR EVER !
nej, verkligen inte.. för då måste man ju faktiskt bli hiphopare på riktigt
åh.
selah, fronda beefade ju ;)
i get more pussy then panty!
Oj här är det halvtjaffs med groupie-kärlek's gruppen Afroskitiak ser jag... Selah har nice flow och behärskar lätt engelskan tillräckligt, vad äre för snack liksom... Sen om han är bäst i Sverige vet jag inte, men att jämföra han med Jay-Z är bara töntigt... Även fast det bara va ett exempel, Jay är King... Tycker just de där med att ha klaga på lite svengelskt uttal har blivit så utjattat nu, iaf när det är väldigt lite som märks... Vissa kan inte alls låta bra, men kom igen... Han låter inte som er!!!!! Diss låt på gång?!..... =)
- a perverse resistance to security and predictability, & a deliberate disregard for propriety -
selah är bäst i sverige, tro mig.. han har iaf sagt det men det kvittar.. jag hyser inget agg mot afrodisiak på nåt sätt... bara för att jag är bättre så behöver det inte dissas liksom...
åh.
true
hahahaha,
PAIN IS TEMPORARY, GLORY IS FOR EVER !