Hannah - Ombytta Roller
Glömde att slänga upp denna låt i samma tråd som Magica De Hex, sorry, men här är iaf ombytta roller, den är ironisk ganska rakt igenom. Droppa kritik tack =) Fred o Kärlek till alla. Hoppas jag lyckas länka denna gång? www.soundclick.com
Diggar ditt flow :) Skön låt...
norrkööping
Njaa gillade inte ombytta roller vet inte varför men antar att det inte är min stil. Men magica de hex låten tyckte jag var sköön faktiskt. Nicee guurl
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Magica De Hex va rätt skön.. Soft flow på reffen, verserna är nice oxå.. Jag måste bara säga det: För att vara tjej =)=).. Nä men det är helt okej, kommer ju inte sitta och digga detta och skaka nacken direkt.. Men heey roligt att du gör musik, en av dom bättre svensk talande tjejerna jag hört i vilket fall.. Gillar du Kalle Anka?
They wont belive me/ MAAAAAN / Im high (Smokie in Friday)
Nä fan jag gillar den andra oxå jao, gillar din text.. Du överdriver och säger lite sjukt konstiga grejer men jag gillar fan detta.. KUL helt enkelt.. A little G Girl =)=).. Hahaha, du e elakt bra på ombytta roller.. haha =)
Judge_ceasar Tackar, nej är inte direkt frälst i Kalle Anka, men där imot diggar jag Magica De Hex fett mycket, hon är skönt manipulativ som sagt ;) Joo för så är det ju verkligen, vi tjejer kommer ju aldrig komma upp till den nivån ni killar ligger på, tycker det låter så löjligt, ''för att vara tjej'', men men, alla har rätt till sin åsikt, tack för props iaf.
Judge_ceasar haha, tack, så det verkar som du förstår dig på mig lite nu iaf, nu vart chatoic lite glad iaf ;)... ombytta roller är lite flippad, men men haha. Fred.
Som om jag försår dig lite nu?? Njaaa, jag förstår att du e sjukt duktig på att skriva texter och jag menar det.. Sen att jag skrev: " för att vara tjej" klart jag menar det.. Men vete inte om jag va helt ärlig about it. Anledningen till att jag ens skrev så är ju för att det inte finns, enligt mitt tyckte, nån bra tjej på svenska.. Är rösten nice e texten kass, eller tvärtom.. Men det finns säkert många bra, men jag lyssnar inte på det för jag har mina åsikter inpräglade i huvudet redan.. Men inte så mkt eftersom jag tog tid att lyssna på dig tydligen.. =).. Nä men jag gillade det, du e kaxig och har rader som jag gillade.. Kul att nån trackar ner på killar oxå, hört det mesta om tjejer nu =)=).. haha.. Yeahjj yeahjjj.. Du e duktig babe: För att vara tjej :):).. Peace n Löve..
Judge_ceasar tack, nu gav du en närmare förklaring, joo men jag kör mitt race o skiter i vad resten tycker, om jag ska lägga ner eller ändra min musik elller texter bara för att nån tycker att det är kefft osv, så är det ju inte min musik, så jag blickar bara framåt och kör det jag kör, tycker det behövs lite mer attityd i rappen inom tjejfronten och att man ska gå med huvudet högt oavsett kön =) Aya,ännu en gång, fred och kärlek.
mmm
--R.Y-- ....Jag är han som skiter I.... ...TamaM...
sluta rappa, en kvinna ska stå vid spisen och föda barn.
njut
Hangaround
2005-11-17 13:37
Explict Vart du född vid spisen? =/
nej vänta nu sa han fel.. en kvinna ska hålla munnen stängd så länge hon inte suger kuk! det är ju så det brukar låta?!
www.femtastic.se
Hangaround
2005-11-17 13:49
Explict P18 Haha, jaa det måste varit jobbigt för dig att stå så mycket vid spisen då? Missaoui F18 Haha yes så är det ju tydligen, haha, word up sis!
Men! Obildade människor! det är ju ett ordspråk vafan...
njut
ojoj brudar me attityd man blev ju nästan rädd, hahaha
" I don´t whrite nothing down so i will keep it short and sweet. You are wek, you are out of control and you become a imprisonment for your self and very body else" - Paulie Walnuts om chris drogproblem
Skivsamlare
2005-11-17 17:52
hehe, den var lite ball. men mixningen var wack.. om det nu var mixat alls?:P hehe. ah lite rolig var den:)
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
troder Joo jag är riktigt farlig ;) :P Inok Mixningen står ine jag för, hajjar inte ett smack av studioteknik =), men joo den är mixad. Peace
_Chili_ F17 ja tror dej ; P
" I don´t whrite nothing down so i will keep it short and sweet. You are wek, you are out of control and you become a imprisonment for your self and very body else" - Paulie Walnuts om chris drogproblem
det va ok. fast jag digger inte rösten så mkt. men det är bra ändå! flowar nice! :) vers 3 lät roligt ahha
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
hmm , va vad ska man säga? härligt beat och text , fast din röst skär dig annars var de väl rätt bra !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ja, shit......jag vill höra fet våldsiatomvapenschackroni från henne,,,,
jag kan hela dig , bara du sätter dig ner o blöder med mig 5 timmar....
killedbynature P60 Whaaaaaaaat? ;)
Hangaround
2005-11-17 22:24
Explict Men obildade människa det är ironi vad fan...
grymt bra på att skriva text, beatet inget speciellt men funkar. tyvär låter din röst lite jobbig i mina öron men gillar att på nått sätt lite endå hehe
Cadenza
LOL!!!! hmmm vet inte vad ja ska säga men det är kul o lyssna på. =)
satte flowet ok iallafall
mcbobby P24 Konstruktiv kritik tack...
diggar detta lite faktiskt.. fast alla tjejer låter typ likadant!! men men... fett ball låt!!! UPP
Representing K-Town
Rösten skär sig lite mycket ibland och softa ner lite med brytningen, sen vettefan men den röst gick up och ner och runt och hit och dit, hajjade inte det riktigt, annars helt OK!
Mr. P
Fonky-fresh Ah okey thanks för props, Men som nån sa tidigare, jag kan inte rå för att jag inte föddes med adams äpple. Fred
haha riktigt rolig låt, !
Moget
Tack till alla som gett kritik =)
BigChrist P1 tackar =), äntligen en som förstod att ma inte tar åt sig av kritiken när nån säger ''bara för att vara tjej'''..fuck em all, jag kör min grejj oavsett kuk eller fitta... fred & kärlek!
Producent
2005-11-24 16:25
hahahaa du har en fruktansvärd röst men det var en jävligt rolig låt måste jag säga