Akin & RMK - Dominisalis (EXCLUSIVE!)
japps... exclusive från den kommande netplayen! 6 spår färdiga och mer ska d bli :) kommer bli runt 10 - 12 spår... högerklicka spara mål som... Vers1: RMK Reff: Akin & RMK Vers2: Akin Reff: Akin & RMK Vers3: Akin & RMK Reff: Akin & RMK Beat: Green Day - Hitchin' A Ride Mixning: RMK högerklicka spara mål som... tanka å kommentera... fortsätt musta!
http://www.myspace.com/akinonline
Inte illa. För mycket bögskämt, dock.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha... d e la ett bögskämt tror jag
nu upptäckte vi här att länken inte funkar som den ska...
TRYCK HÄR IST! tryck på länken sen högerklicka spara mål som på filen
dominisalis ... :)
pöss
riktigt tung låt :D faktist de bästa jag hört med er båda :D fred o kärlek killar :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tung cool skön låt ! :P mycke bra killar ! :D
SÅDESÅ
Moderator
2005-11-05 01:57
hehe lite roligt beat faktiskt.. skönt lagt akin .. och ja vet faktiskt inte va ja ska säga om rmk .. Peace !
Headbangvänlig... alltid ett plus.
Is svansen dansen vadå tycker du inte att jag reppade nice?? :) är de nått med texten du inte gillar? :O *snyft* /RMK
vad som helst häner ni e kungar
jag är lite drygare lite otrevligare PUNKROCK OCH BURBERRYROCK!?
Haha, tjockt att rappa på en green day instrumental Reffen är haha sweet som fan, diggar den A ki n´s vers var roligt, skönt flow.. R mk ´s vers var soft som fan, och det.. Va ska jag mera skriva? Inte så bra på att ge så hära..kritik.. men typ..erm..ah.. den får .. 7,5 guldsnoppar av 10 .. peace
Nice som fan grabbar, keep on going. :)
Nä vette fan asså reffen va ju ingen höjdare.. beatet va ju lite anorlunda... kul låt å så.... Akin kör bättre än vanligt... Rmk kör oxå rätt soft men tror akin lägger d bättre... men inte så stor skillnad... keep it up...! peace!!!
Volym Entertainment <br>
jobbigt beat, kassa rim, kassa adlips, kassa overdubs, kasst ordval, akin masar på msn,
hej..
Moderator
2005-11-05 02:32
Ja blev så lessen rmk :(.. ja känner mej krossa du får ta o slut retas :/..
ahh fan fett bra! skönt "beat" =) och både verserna och refrängen var nice ! pZ
naww stackars Ice.. tack ni andra ^^
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
haha, rolig låt! ganska irriterande faktist :P rmk lägger det soft som vanligt ! har egentligen aldrig gillat akin, men denna gången var det ok :D finfint grabbar! pudss
min myspace:<br>www.myspace.com/meetthekid
U.P.P :D
haha soft beatval:P men låten va helt okej, akin lite bättre än rmk i den här! diggade rmks rad om icetail:P
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Fett pojkar... Riktigt nice.. Härlig och rolig text. man fick sig några skratt.. sånt är alltid trevligt.. peace
www.eddaonline.se
haha nice som faan bara fonky fattades=P...Love Your Music!!...RMK och aikin i samma låt kan de bli bättre?..joo de kan de faktiskt om fonky hadde vart me=P...jaajaa sista versen va skönast, beatet va små jobbit lika så reff...Bra låt i helhet...Upp för er!!
´tung låt både akin å rmk var töönga !!
det var en ganska så bra låt tycker ja!
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
fyfan, jag brukar aldrig glida runt och vara hater här på whoa, tänker jag inte vara nu heller, men det här lär förjävligt, tyvärr. enligt mitt tycke då..
hahaha skön skön!
Highfive anyone, anyone?
Bra släpp detta gubbar, stabilt nu till vintern! Keep it up!!
hahhaa texten va sköööööön =D
Hehe fett som vanligt ;) Mustah!* Peace!
Hur mycke knark har du knarkat idag
jaow rock on folks.. ni som hatar har säkert en bra anledning.. ni andra har anledning att digga så då är alla nöjda och glada ^^ :D peace
kom igen nu :D
mer mer mer ^^
TUUUUNG!
Grymt jävla fett grabbar!!!
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen
riktigt tung! soft beat å mkt bra rap! =) 8 av 10 =) päjjs
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
Hmm jodå helt okej låt, diggar inte beatvalet dock men reffen är skön. Akin lägger det bäst men detta är ingen jag kommer lyssna på igen... Bögskämt is the shit! ;)
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Yooo rock ooon! hit me!
nice låt=) har ingen mer komentar...
nice nice =)
-hämndlysten som jag är kommer jag och spöar din slappa pappa, slätar över din mamma, hell yeah im a motherfucka-
vill inte va hat.. bara ärlig.. RICHARD VAD GÖR DU MED AKIN? jag har inte fattat att du är så bra som du är eftersom du gör låtar med akin o sånna:P
dessutom kan ja stämma in.. varför dissa bögar.. dom har det nog jobbigt som det är
hemskt beatval låter inte hiphop för femti öre. Era sånginsatser kan också ifrågasättas Men annars var det helt okej.
facebook.com/idiomatisk - fan page
hehe ok subban :P rainmaker jaha.. då är din syn på nyskapande ingevidare då :)
jaow .. tackar
haha phett grabbar ;P sorry att jag inte lyssnat innan nu men nu har jag mina högtalare igen ;D tihi ;D diggat iaf ^^ peace ; )
- http://www.facebook.com/DaavdOfficial -
Varför klagar alla på ett ovanligt beat? P.S beatet är nice!
mysigt!
soundcloud.com/brormusk/sets
beatet står akin för så jag vet inte... beatet e tuuungt !! ^^ :D
Subdominant_ P17 varför rmk rappar me mig?? varför inte lixom?? du säger att rmk e mkt bättre än mig... men just vad e han så mycke bättre på?